O companie de e-commerce din SUA a fost amendata pentru deficiente in sistemele de aparare in fata atacurilor informatice
Financial Times scrie ca agentia Consumer Financial Protection Bureau a dat prima amenda pe motiv ca Dwolla si-a indus in eroare clientii in legatura cu riscurile ce pot aparea daca folosesc serviciile companiei.
Dwolla s-a infiintat in 2010, are peste 650.000 de utilizatori si transferurile zilnice sunt in medie de 5 milioane dolari. Compania stocheaza date esentiale, cum ar fi numere de cont si echivalentul american al CNP-ului, insa autoritatea care a amendat compania spune ca practicile legate de securitate lasa mult de dorit.
CFPB spune ca, desi compania a spus ca informatiile sunt stocate in deplina siguranta, o parte dintre aceste date ultra-sensibile nu au fost criptate.
Dwolla spune ca in cei cinci ani de functionare nu a fost detectat vreun atac care sa fi pus datele in pericol si adauga ca nu au existat nici plangeri.
Amenda este un semn ca autoritatile se intereseaza tot mai mult de companiile care activeaza in segmentul financiar, fiindca aceste companii lucreaza cu date sensibile. E de asteptat ca si alte firme sa fie investigate si amendate.

În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
Ludovic Orban: Orice ministru care își atacă premierul trebuie să își scrie mai întâi demisia
Turcan: Cei care lucrează la recalcularea pensiilor vor primi suplimente
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
Probabil, CFPB vrea sa impinga procesatorul inspre un contract de cyber-crime cu o firma prietena.