​Veniturile Facebook au crescut cu 50% in primele trei luni ale anului, depasind 5,3 miliarde dolari, iar profitul net a crescut de trei ori, la peste 1,5 miliarde dolari. Rezultatele au fost primite extrem de bine de catre investitori si au depasit si cele mai optimiste prognoze. Reteaua sociala a ajuns la 1,65 miliarde utilizatori si este mult mai eficienta, facand trimestrul trecut 3,3 dolari/utilizator, fata de 2,5 dolari acum un an.

Logo FacebookFoto: Facebook

Veniturile au crescut trimestrul trecut la 5,38 miliarde dolari, de la 3,5 miliarde in Q1 2015, in timp ce profitul net a urcat de la 512 milioane dolari, la 1,5 miliarde dolari.

Numarul celor care intra cel putin o data pe zi in retea a ajuns la 1,09 miliarde, iar cei care intra macar o data pe luna sunt in numar de 1,65 miliarde, cu 16% mai multi fata de acum un an. De pe dispozitive mobile intra zilnic 989 milioane de useri, cu 24% mai multi decat la 31 martie 2015.

Actiunile Facebook au crescut cu 8% dupa anuntarea rezultatelor. Cifrele postate arata ca Facebook se descurca tot mai bine cu veniturile din publicitate, multe companii reducand cheltuielile cu reclamele pe "print" si pe TV, pentru a-si muta bugetul pe Facebook.

Estimarile eMarketer arata ca Facebook ar putea ajunge sa detina 12% din piata globala de digital-advertising estimata a fi in valoare de 186 miliarde dolari in 2016. Anul trecut Facebook a avut o cota de 10,7%, iar in 2014 a avut 8,6%.

Capitalizarea de piata a retelei a ajuns la 330 miliarde dolari.

Vanzarile din publicitate au crescut cu 57%, la peste 5,2 miliarde dolari. Publicitatea de pe dispozitivele mobile a contribuit cu 82% la total, in timp ce acum un trimestru ponderea acesteia era de 73%.