S-a lansat StreamingMail, un serviciu de email marketing dezvoltat integral de o echipa romaneasca de programatori si specialisti in marketing. StreamingMail ofera cel mai complex set de statistici de pe piata din Romania, o rata ridicata de livrare a mesajelor si servicii personalizate pentru fiecare client in parte.

Streaming MailFoto: streamingmail.com

Incepand cu 1 iunie, timp de 90 zile, compania ofera un pachet gratuit, in limita unei baze de date de 5.000 de contacte si 30.000 de mailuri lunare, precum si pachete lunare personalizate in functie de nevoi, cu costuri care incep de la 30 pana la 1.000 de dolari.

Lansarea StreamingMail vine in contextul schimbarilor continue in piata de advertising online. 91% dintre companiile romanesti folosesc retelele de socializare pentru a ajunge la clienti suprapopuland mediul, in timp ce, potrivit iSense Solutions, 14% dintre utilizatorii de internet din Romania blocheaza bannerele pe marile site-uri prin intermediul programelor de tip AdBlock. Create cu atentie si cu un scop precis, tocmai datorita caracterului lor personal, newsletterele pot ajuta la construirea unei relatii mult mai intime intre consumator si brand.

"O persoana primeste, in medie, 126 de mailuri in fiecare zi conform raportului Email Statistics, 2015-2019, realizat de Radicati Group, ceea ce inseamna ca relevanta este din ce in ce mai importanta. De aceea, am gandit StreamingMail ca pe un serviciu dinamic, care ajuta mesajele marketerilor sa se remarce intre toate mailurile din inbox. StreamingMail poate fi un sprijin real pentru antreprenorii la inceput de drum, care nu dispun de bugete de marketing. Pentru acestia, avem un pachet gratuit sau oferte la cost redus. Mai mult, StreamingMail vine in sprijinul companiilor de talie mai mare, care deja au o echipa de specialisti in email marketing si trimit sute de mii de mesaje zilnic, cu o platforma dinamica, usor de integrat in orice sistem, usor de folosit, intuitiva si adaptabila tuturor nevoilor lor. Echipa noastra este disponibila 24 ore din 24 pregatita sa devina specialistul in email marketing al oricarui nou partener", declara Costi Dragut, Country Manager StreamingMail.

Pentru a construi mesaje relevante pentru clientii lor, marketerii care folosesc StreamingMail primesc in timp real un set de statistici elaborate, care analizeaza performanta newsletterelor trimise si interactiunea cu abonatii, printre care:

  •  Numarul de emailuri trimise;
  •  Numarul de adrese de email care au iesit din folosinta;
  •  Numarul de persoane care s-au dezabonat de la newsletterul trimis;
  •  Numarul de persoane care au raportat emailul ca spam;
  •  Numarul de persoane care au deschis emailul o data;
  •  Numarul de persoane care au deschis emailul de cel putin doua ori;
  •  Numarul de linkuri din emailul trimis care au fost accesate;
  •   Numarul de clickuri pe care l-au avut aceste linkuri;
  •  Care sunt device-urile de pe care s-a deschis emailul;
  •  Unde se afla publicul-tinta atunci cand a deschis emailul;
  •  Posibilitatea de a publica mesajul din newsletter pe platformele social media;
  •  Posibilitatea de a previzualiza newsletterul inainte de a fi trimis, in peste 78 de dispozitive.

StreamingMail dispune de o platforma intuitiva si usor de folosit de catre orice marketer, chiar si de catre cei cu experienta minima in marketing online. De asemenea, StreamingMail introduce o alta noutate: disponibilitatea 24 de ore din 24 a echipei, permanent conectata pentru a raspunde nevoilor clientilor sai, pentru a adapta platforma si a oferi solutii personalizate fiecarui tip de business. Pe masura ce sunt identificate nevoi recurente ale clientilor, echipa StreamingMail introduce noi tooluri, imbunatatind constant performanta newsletterelor si urmarind mereu acelasi obiectiv: relevanta.

Eficienta unui serviciu de email marketing reiese din calculul ROI-ului. In SUA, conform Direct Marketing Association, National Client Email Report 2015, in medie, pentru fiecare 1 dolar investit intr-un serviciu de email marketing, reiese un profit de 38 de dolari. Mai mult, una din cinci companii raporteaza un ROI de 70:1. (Direct Marketing Association, National Client Email Report 2015).

Despre StreamingMail

StreamingMail este un serviciu de email marketing care ofera cel mai complex set de statistici de pe piata romaneasca, cu ajutorul carora clientii pot crea mesaje relevante pentru audienta lor. StreamingMail asigura o rata ridicata de livrare a mesajelor si servicii personalizate pentru fiecare platforma in parte. Cu o echipa 100% romaneasca, ce reuneste unii dintre cei mai pasionati specialisti din industrie, StreamingMail isi propune sa fie un serviciu care aduce brandurile cat mai aproape de consumatori.

www.streamingmail.com

www.facebook.com/StreamingMail