Pokemon Go, "fabrica" de bani - Restaurantele McDonald’s din Japonia vor deveni arene virtuale pentru luptele dintre monstruleti
Pokemon Go s-a lansat in 35 de tari, insa nu si in Japonia, tara unde "monstrii de buzunar" au luat nastere in 1995. Forumurile japoneze, citate de Guardian, scriu ca jocul nu a fost lansat fiindca se lucreaza la servere, anticipandu-se o solicitare uriasa, dar si fiindca s-a pus la punct un parteneriat special.
Toate restaurantele McDonald’s din Japonia vor fi incluse pe hartile din joc si vor fi arene (gyms) unde jucatorii isi pot pune pokemonii la lupta si pot castiga bani virtuali. Nu se stie inca daca toate vor fi arene sau unele restaurante vor fi "Poke Stops", locuri de unde jucatorii pot culege mingiile cu care pokemonii pot fi capturati.
Creatorii Pokemon Go spera ca pot extinde modelul de business in toate tarile unde jocul este lansat. Diversele business-uri platesc pentru a fi incluse in joc si pot, in consecinta, sa-si creasca veniturile fiindca jucatorii de Pokemon vin in locurile respective.
In prezent unele baruri si restaurante cumpara optiunea numita "lure module" prin care pentru o perioada limitata de timp in acea zona apar multi pokemoni, iar jucatorii sunt atrasi catre acel loc.
Daca jocul va continua sa fie un succes, unii antreprenori ar putea decide ca o parte din bugetul de marketing si publicitate merita sa fie dedicata promovarii pe Pokemon Go.

Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Cum să devii imun la reclame pentru a nu-ți arunca banii aiurea. Ghidul minimalistului fericit
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive