Un startup romanesc ajuta magazinele online sa recupereze vanzarile pierdute prin "cosurile abandonate"

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Marţi, 27 iunie 2017, 16:47 Economie | IT


echipa ChatX.ai
Foto: StartupCafe
Site-urile de ecommerce pierd anual peste 50 de miliarde de dolari din cauza cosurilor de cumparaturi virutale abandonate de utilizatori, potrivit estimarilor ChatX.ai, un startup romanesc a care s-a lansat mizand tocmai pe acesta problema a pietei si care vine cu o solutie prin care spune ca va ajuta magazinele sa recupereze o parte din pierderile cauzate de aceste cosuri de cumparaturi abandonate.

Citeste continuarea pe StartupCafe.ro.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





1364 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Ahaha (Marţi, 27 iunie 2017, 17:31)

    DanielSurpateanu [utilizator]

    Nu poti pierde ceva ce nu ai avut vreodata. Sunt 3 motive pentru care oamenii lasa cosurile pline fara a cumpara.
    1. Cumpara de dragul de a o face, dar fara intentia de a finaliza. Doar o fantezie gen ce as face daca as avea bani de aruncat.
    2. Estimeaza - cat costa un sistem PC complet de exemplu. Sau cat e o reducere (cumperi produsul X la care daca adaugi produsul Y ti se ofera o reducere de...)
    3. Observa variatiile de pret. Supravegheaza anumite produse; Asta de obicei in prag de reduceri mari, gen Black Friday, sarbatori mari.

    Daca sunt contactat de robot, consider ca sunt deranjat in oricare din aceste 3 situatii.

    Concluzie - ce bani pierd firmele?

    Va dau moka o idee foarte tare - daca cineva se uita de N ori la un produs, de-a lungul unei perioade de timp - 3-10 zile, faceti-i o reducere personala (5-10%) si veti vedea ca va cumpara.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by