Fitbit, compania care a cumparat Vector Watch, a anuntat modelul de ceas inteligent Ionic care dispune de o memorie de stocare de 2,5 GB si autonomia bateriei este de patru zile. In 2018 compania va lansa o editiei limitata a ceasului impreuna cu adidas, cu programe dedicate de antrenament. Nu s-au anuntat preturi detaliate pentru piata locala, insa in SUA costa 300 de dolari.

Fitbit IonicFoto: Fitbit

Fitbit Ionic este un ceas inteligent ce poate fi folosit atat de sportivii amatori, cat si de cei de performanţa, spune compania.

Fitbit si-a vazut vanzarile scazand, bratarile fitness simple atingand punctul de saturatie in multe tari. Vanzarile Fitbit ar putea sa scada cu 20% per ansamblu in 2017, fata de anul trecut si tocmai de aceea lansarea Ionic este un eveniment important pentru Fitbit, fiindca este vorba de primul smartwatch al companiei care promite si alte modele pe segment.

Ionic este rezistent la apa (pana la 50 metri adancime) si monitorizeaza in timp real rezultatele obtinute de inotator, cum ar fi numarul de bazine parcurse, durata exerciţiului şi numarul de calorii arse. Compania spune ca ceasul are sistem GPS de ultoma generatie, o tehnologie avansata pentru masurarea pulsului si o noua tehnologie a senzorilor.

Practic, Fitbit Ionic are integrat si un senzor SpO2, ce estimeaza nivelul de oxigen din sange. Prin aceasta noua tehnologie, produsul va putea, in viitor, sa monitorizeze si alti indicatori importanti pentru sanatate, precum apneea in somn sau fibrilatia atriala.

Compania mai spune ca ceasul are o autonomie a bateriei de patru zile si are o memorie de stocare de 2.5 GB, permitand memorarea a pana la 300 de melodii.

Ceasul vine cu propriul sistem de operare, Fitbit OS, ce va fi constant actualizat pentru a oferi utilizatorilor sai functionalitati noi.

In 2018, in parteneriat cu adidas, se va lansa un dispozitiv Fitbit Ionic ediţie limitata, alaturi de programe de antrenament dedicate. Aceasta colaborare va ajuta compania sa obtina un plus la capitolul imagine si este oarecum o replica la parteneriatul cu Nike pentru ceasul Watch.