Firma romaneasca ce a dezvoltat un soft de personalizare a mesajului publicitar: Cele mai mari greseli in campaniile de promovare

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Marţi, 7 noiembrie 2017, 8:59 Economie | IT


Adrian Enache_ceo OmniPerform
Foto: Hotnews
Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac agentiile si companiile in campaniile de promovare este sa nu tina cont de preferintele utilizatorilor. Doar ca si atunci cand detii date despre aceste preferinte pot aparea probleme ce duc la cheltuieli uriase si inutile, intr-o campanie, sustine Adrian Enache, fondatorul unei agentii de digital ce si-a dezvoltat propriul soft de analiza de date si personalizare a mesajelor publicitare.

Citeste continuarea pe StartupCafe.ro











869 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version