IT Marți, 07 Noiembrie 2017, 08:59 Firma romaneasca ce a dezvoltat un soft de personalizare a mesajului publicitar: Cele mai mari greseli in campaniile de promovare Raluca Abrihan • HotNews.ro 0 Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac agentiile si companiile in campaniile de promovare este sa nu tina cont de preferintele utilizatorilor. Doar ca si atunci cand detii date despre aceste preferinte pot aparea probleme ce duc la cheltuieli uriase si inutile, intr-o campanie, sustine Adrian Enache, fondatorul unei agentii de digital ce si-a dezvoltat propriul soft de analiza de date si personalizare a mesajelor publicitare.Adrian Enache_ceo OmniPerformFoto: HotnewsCiteste continuarea pe StartupCafe.ro 0
Principala revendicare a profesorilor nu apare în ordonanța adoptată de guvern - liderul FSLI / Cum se apără Executivul
Prima vizită a unui monarh britanic în România. Regele Charles vine vineri în țara noastră, pentru cinci zile
[P] Anunț finalizare proiect finanțat prin Măsura 2 „Granturi pentru capital de lucru AGRI-FOOD” pentru societatea SC HONEXPRES SRL
fanatik.ro: Puterea vrea să modifice modul în care partidele cheltuiesc banii primiți de la buget. „Vor putea folosi subvenția pentru a-și plăti...
Regele Charles, un ambasador al României în lume. De ce a ales țara noastră și câte proprietăți are aici
Iohannis atacă dur profesorii: Guvernul le-a dat tot ce-au cerut, de ce să mai continue greva? Cum îndrăznește cineva să pună în pericol examenele...
VIDEO Cecenii s-au întors împotriva lui Evgheni Prigojin: Numărul 2 al lui Kadîrov îl provoacă la o înfruntare „față în față”
panorama.ro: Decizia CEDO privind cuplurile de același sex, explicată. E România obligată să legalizeze căsătoriile gay sau nu?
„Copiii de copii”. Numărul fetițelor ajunse mame s-a triplat într-un an / Județele cu cele mai multe mame de nici 15 ani
Război în Ucraina, ziua 422: Ce au hotârât Aliații după discuțiile de la Ramstein / Lloyd Austin: „Războiul lui Putin nu este rezultatul...