IT Marți, 07 Noiembrie 2017, 08:59 Firma romaneasca ce a dezvoltat un soft de personalizare a mesajului publicitar: Cele mai mari greseli in campaniile de promovare Raluca Abrihan • HotNews.ro 0 Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac agentiile si companiile in campaniile de promovare este sa nu tina cont de preferintele utilizatorilor. Doar ca si atunci cand detii date despre aceste preferinte pot aparea probleme ce duc la cheltuieli uriase si inutile, intr-o campanie, sustine Adrian Enache, fondatorul unei agentii de digital ce si-a dezvoltat propriul soft de analiza de date si personalizare a mesajelor publicitare.Adrian Enache_ceo OmniPerformFoto: HotnewsCiteste continuarea pe StartupCafe.ro 0
INVESTIGAȚIE Banii big farma ajung la societatea medicală condusă de ministrul Rafila prin firma unui fost șef al spitalului SRI
VIDEO Primarul anti-mașini: „Să-și cumpere câte vrea, însă nu e responsabilitatea statului să-i asigure loc de parcare pentru fiecare mașină”
fanatik.ro: Partidul lui Piedone nu și-a plătit facturile la cablu și internet. Câți bani a fost obligat PUSL să plătească
Programul Școala de Bani din Bibliotecă: peste 4.300 de copii și adulți au învățat, în ultimul an, despre bani prin intermediul a 90 de...
lovedeco.ro: De la oraș la sat: un tată și fiica lui au renovat o casă șubredă și o șură veche de 100 ani
Marea Britanice va trimite un „cadou” special forțelor aeriene ucrainene / Ce se știe despre Paveway, o armă de ultimă generație - VIDEO
„Poligon militar, loc de gunoaie și casă a migranților” - mesajul lui Șor, de la Moscova, contra referendumului Moldovei pentru UE. Analist: „Sunt...
panorama.ro: Liniile roșii peste care inteligența artificială nu trebuie lăsată să treacă. Cât de frică ar trebui să-ți fie că roboții te lasă...
smartliving.ro: Testul care îți arată cât de rezistent e creierul tău. Neurochirurg: „Este o paradigmă revoluționară în domeniul sănătății...
FOTO România, afectată de un val intens de praf saharian / Imagini cu mașini acoperite de praf în București - VIDEO