Facebook testeaza pe un numar limitat de utilizatori un buton numit in engleza "Downvote", buton care poate fi folosit de cei care vor sa semnaleze comentarii jignitoare, injurioase sau nepotrivite. Facebook a spus ca nu va afisa numarul de oameni care au apasat downvote pentru un comentariu si a adaugat ca nu este vorba de un buton de dislike (nu-mi place), reprezentantii companiei spunand de-a lungul anilor ca nu au de gand sa creeze un astfel de buton.

FacebookFoto: pixabay.com

Butonul este testat pe un numar mic de utilizatorilor din SUA si va ajuta Facebook sa modereze mai usor comentariile si mai ales sa afle de cele injurioase sau cu alte diverse probleme.

Cand butonul este apasat apar trei optiuni: “Offensive”, “Misleading”, si “Off Topic”, iar Facebook poate afla daca un comentariu este injurios, controversat, irelevant sau o forma de fake news.

Facebook spune ca in acest test nu va fi influentata ierarhia comentariilor de numarul de dezaprobari primite, iar acest numar nu va fi afisat. Butonul va aparea doar pe postarile paginilor publice, nu in postari de pe grupuri, pagini ale unor personalitati sau pe profiluri de utilizator.

Sursa: TechCrunch