OLX Group, companie ce reunește platformele OLX, site-ul de anunțuri Autovit.ro și site-ul de imobiliare Storia.ro vrea să își crească numărul de angajați cu peste 40 de specialiști și manageri, în mai multe departamente. OLX Group a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 45.4 milioane lei, în creștere de peste 100% față de 2015, și un profit de peste 4.5 milioane lei.

Sediul OLX Group - BucurestiFoto: olx.ro

În următoarea perioadă, OLX Group își propune să recruteze peste 40 de specialiști în departamentele de vânzări directe și telesales (peste 20 de poziții deschise în advertising, auto și imobiliare), marketing (Specialist PPC, Brand Manager și Marketing Manager), customer support și financiar (Specialist Juridic și Specialist Financiar).

Mărirea echipei vine pe fondul unei creșteri accelerate a business-ului în ultimii trei ani și a planurilor noi de dezvoltare, orientate către utilizatorii business, spune compania.

Pentru următorul an, compania și-a propus să construiască de la zero un departament de telesales, pentru a face un pas și mai aproape de utilizatori și pentru a-i ajuta să folosească toate canalele de vânzare puse la dispoziție de platformele din grup.

În prezent, OLX Group are o echipă de 80 de persoane, după o extindere cu 40% a numărului de angajați în 2017 și mutarea într-un sediu nou, în clădirea de birouri America House. La nivel internațional, grupul OLX este prezent în 45 de țări, având peste 5.000 de angajați.

Pentru anul financiar trecut, care s-a încheiat la 31 martie 2018, OLX Group România estimează o creștere de peste 60% la nivelul cifrei de afaceri.