Uber integrează un buton de panică în aplicație, astfel încât clienţii pot apela rapid la serviciile de urgenţă, aratăThe VergeșiGlobal News.

UberFoto: Wikimedia Commons

Anunțat în luna aprilie după o serie de acuzații de agresiune sexuală care au vizat șoferii companiei, butonul de panică permite clienților să apeleze serviciul de urgență direct din ecranul de start.

Butonul de panică poate fi găsit în meniul „Safety Center” al aplicației, meniu care include și alte facilități pentru siguranța utilizatorilor, precum evaluarea șoferului și sfaturi pentru prevenirea eventualelor probleme.

După apăsarea butonului, va fi afișată mai întâi o confirmare pe care utilizatorii trebuie să o dea înainte de apelarea efectivă, pentru a preveni apelarea accidentală.

În cea mai mare parte a orașelor, aplicația va arăta în timp real locația clientului Uber, astfel încât locația este transmisă operatorilor serviciilor de urgență.

Funcţia a fost testată iniţial în India, ţară în care s-au înregistrat mai multe incidente grave în care au fost implicate serviciile companiei, iar acum este disponibilă și în SUA.