IT Vineri, 03 August 2018, 13:41 Lecție de la Harvard: Cum schimbă inteligența artificială domeniul vânzărilor Adi Iacob • HotNews.ro Companiile utilizează inteligența artificială (AI) în tot felul de moduri pentru a-și promova afacerile. Dacă ai fost vreodată nehotărât în legătură cu ce film să vezi pe Netflix, un algoritm AI de recomandare ți-a influențat cu siguranță decizia. Dacă ai cumpărat de pe Amazon, decizia a fost, de asemenea, influențată de AI (printr-un algoritm de asociere). Dacă ai comandat vreodată un Uber, un algoritm AI de localizare a fost folosit pentru a trimite cea mai apropiată mașină. Dacă te-ai gândit vreodată la un produs sau la o vacanță și dintr-o dată a apărut ca recomandare într-una din paginile online vizitate sau pe e-mail, poți fi sigur că s-a bazat pe un algoritm de clasificare care monitorizează activitatea ta online.VanzariFoto: PixabayCitește mai departe și comentează pe StartupCafe.ro....
Alături de premierul Olandei, cancelarul Austriei transmite un nou mesaj pentru România în cazul Schengen
Ce s-ar ascunde de fapt în spatele „ramurii de măslin” pe care șeful mercenarilor Wagner i-a întins-o lui Igor Ghirkin
fanatik.ro: Câți deținuți sunt în închisorile din România. Aproximativ 1.000 de infractori ajung lunar după gratii
VIDEO Un asistent universitar de la „Nicolae Titulescu”, discuție suburbană pe Tik Tok. „Ce voiam să te întreb, ca acuma pot, nu puteam să te...
Liberalii țin sub preș plagiatul lui Bode. Lider PNL: „Nu vreau să comentez pentru că nu o să vă spun ceea ce cred eu”
Cum ajung șefii CA-urilor de la companiile primăriei sectorului 3 să câștige până la 7000 de euro pe lună / Robert Negoiță vrea să le mărească...