GDPR-ul a pus frână email marketing-ului

Cine e responsabil pentru noaptea de coșmar de la Spitalul Foișor? Cinci întrebări și răspunsuri esențiale despre scandalul evacuării unității medicale
Raed Arafat vine cu noi explicații după evacuarea cu scandal a Spitalului Foișor: Decizia a fost corectă, chiar dacă a creat disconfort pentru pacienți
Sarea și oamenii - O istorie care a început acum 8.000 de ani, în România
Un bucureștean a făcut cerere pentru un nou buletin acum două luni, dar nu l-a primit nici acum / Cum explică oficialii „dificultatea temporară” de eliberare a actelor de identitate
Ce înseamnă și ce impact ar putea avea decizia CEDO privind vaccinarea
Daca e aplicat profesionist, asa cum recomanda chiar GDPR prin art. 37 al (5), de un specialist atat in stiinte juridice cat si in inginerie IT, GDPR nu interzice nimic ! Doar ca, necesita niste proceduri in plus.
Referitor la marketing, evident ca majoritatea firmelor au fost sfatuite sa opreasca aceste prelucrari, in lipsa unui acord de la persoanele vizate. Prost sfatuite ! Pentru ca Preambulul GDPR, in argumentul 47, prevede clar ca "Prelucrarea de date cu caracter personal, care are drept scop marketingul direct, poate fi considerată ca fiind desfășurată pentru un interes legitim." Adica baza legala e asigurata, NU MAI E NEVOIE DE CONSIMTAMANT ! Desigur, in anumite conditii, dar aici depinde de profesionalismul celui care elaboreaza procedurile de aplicare a GDPR....