Românii, nemulţumiţi de preţuri de Black Friday 2018. Cine vânează reducerile - studiu

de RA     HotNews.ro
Luni, 28 ianuarie 2019, 14:48 Economie | IT


Varietatea produselor, cuantumul reducerilor, viteza de încărcare a site-urilor și livrarea din ce în ce mai bună: acestea au fost elementele care au constituit succesul campaniei online Black Friday 2018, în pofida insatisfacției cauzate de nivelul prețurilor, reiese dintr-un studiu realizat de TRUSTED.RO și Eureka Insights. Nouă din 10 respondenți intenționează să participe și în 2019 la Black Friday.
Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro










1704 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    :( (Luni, 28 ianuarie 2019, 15:02)

    aplaudatu [utilizator]

    Toata lumea este nemultumita de BF. In toate tarile sunt studii comparative.
    Toata lumea vaneaza reducerile ,variaza doar nivelul de pret ,sefii mei inca se lauda cu expresoarele de cafea de 2k luate cu 1k.
    Iar studiu efectuat de cercetatorii britanici...
  • 0 (0 voturi)    
    Hoție românească (Luni, 28 ianuarie 2019, 15:08)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Se umflă prețurile înainte cu 1-2 luni, după care se acordă discounturi „generoase”. Cam aceasta e tehnica marilor retailer pe internet, iar ANPC se face că nu vede.
  • +1 (1 vot)    
    cumparatorul (Luni, 28 ianuarie 2019, 15:12)

    dany-ingineru [utilizator]

    Uitanduma pe comentariile la diferite produse am observat ca la BF 2018 unele produse au avut pret cu 10% mai mare decat la BF2017


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version