Cine sunt creatorii celebrului ou de pe Instagram și cum de a ajuns postarea atât de răspândită

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 4 februarie 2019, 10:09 Economie | IT


Celebrul ou de pe Instagram
Foto: Instagram
​La jumătatea lui ianuarie simpla imagine a unui ou a bătut recordul de like-uri pe Instagram, în prezent ajungând să aibă peste 52 de milioane. A fost unul dintre episoadele în care un lucru banal reușește să ”răstoarne” internetul și întâmplarea este greu de explicat. Chiar și creatorul acelei postări recunoaște că a fost un noroc că s-a viralizat, iar New York Times a vorbit în premieră cu oamenii care au avut ideea paginii world_record_egg.

Chris Godfrey are 29 de ani și lucrează în Londra în domeniul publicității. Povestește că pe 4 ianuarie se gândea dacă un lucru banal, precum un ou, ar putea bate recordul de like-uri pe Instagram pentru o singură postare, record care atunci era deținut de Kylie Jenner. Nouă zile mai târziu imaginea unui ou devenea cea mai apreciată postare de pe Instagram și oamenii erau uluiți.

”De ce un ou?. Nu are gen, rasă sau religie. Un ou este un ou, este ceva universal”, spune Godfrey. Pagina world_record_egg are acum 10 milioane de ”followers”.

Godfrey a creat postarea cu oul ”viral” împreună cu doi prieteni: Alissa Khan-Whelan și C.J. Brown.

Godfrey nu s-a oprit la o simplă imagine cu un ou, ci recent a fost lansată și o reclamă ce a fost difuzată pe serviciul de streaming Hulu cu ocazia Super Bowl, reclamă în care apare tot un ou și este pentru organizația no-profit Mental Health America. În reclamă oul ”povestește” cum faptul că a devenit viral a pus presiune pe el și i-a afectat sănătatea mentală, iar mesajul transmis este: "dacă și tu ai astfel de greutăți, mergi și vorbește cu cineva despre asta”.

”Oamenilor le-a plăcut mult acest ou și ”Eugene the egg” vrea să continue să transmită mesaje pozitive”, spune Alissa Khan-Whelan.

Fantasticul parcurs al imaginii cu oul a fost intens comentată și dezbătută, unii spunând că cei care au postat au plătit influencerii pentru ca postarea să fie promovată.

Godfrey neagă vehement și spune că postarea a crescut în mod organic și nu există vreun cont sau vreun grup de conturi care să fi ajutat imaginea să ”explodeze” în popularitate. El spune că mai ales tinerii au share-uit imaginea cu oul și crede că foarte mulți au dat share după școală, când se aflau la joacă, fiindcă cel mai mare engagement a fost între orele 15 și 16.

Mulți au spus că a fost doar noroc faptul că oul a devenit fantastic de popular, iar Godfrey este de acord ”A fost un noroc, dar oul a stârnit interes global. Contează ce faci cu atenția captată”, spune el.

Postarea a crescut puternic și fiindcă cei trei creatori au ales să integreze postări ale comentatorilor în Stories, aplicația în care postările dispar automat după 24 de ore. Oamenii s-au simțit apreciați, s-au simțit părtași și s-a format și un mare grup de fani cu hashtag-ul #EggGang.

Episodul cu oul rămâne unul dintre cele mai uimitoare din istoria propagării imaginilor pe rețelele sociale și este o dovadă că, din când în când, se întâmplă lucruri inexplicabile.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.






7485 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    hmm (Luni, 4 februarie 2019, 10:21)

    dum_i [utilizator]

    cum sa nu aiba rasa
    sunt oua albe si oua rosii.
    • 0 (0 voturi)    
      hmmmmmm (Marţi, 5 februarie 2019, 12:42)

      DanBlinded [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      si sunt si verzi si albastre. ;) google it!
  • +2 (6 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 4 februarie 2019, 10:48)

    Fapte [anonim]

  • -2 (6 voturi)    
    inexplicabil? (Luni, 4 februarie 2019, 11:03)

    aplaudatu [utilizator]

    Daca asta este inexplicabil atunci este usor de explicat inabilitatea expertilor care este de a explica lucruri usor de explicat.
    Mai greu de explicat ( dar nu inexplicabil) este raportul geometric invers dintre cantitatea de informatii / uneltele necesare pentru a o procesa si capacitatea umana de a face ceva cu ele.
    Inexplicabil...
  • +5 (7 voturi)    
    Sahre this potato for no reason (Luni, 4 februarie 2019, 11:57)

    JustinCase [utilizator]

    Supa reincalzita de acum 10 ani de pe FB.

    https://pics.me.me/share-this-potato-for-no-reason-16714892.png

    Aceeasi gloata care reactioneaza ca turma.
  • +6 (6 voturi)    
    pentru mine (Luni, 4 februarie 2019, 13:49)

    ipsilon [utilizator]

    asa ceva imi dovedeste cat de multa prostime e in lumea asta, care n-are nimic mai bun de facut dacat sa dea "laicuri" si "şeruri" exact ca o turma de maimute ... trist ce a ajuns lumea asta "digitalizata".
    • +1 (1 vot)    
      Yep (Marţi, 5 februarie 2019, 12:45)

      blackbeard [utilizator] i-a raspuns lui ipsilon

      Prostitutie media. S-a umplut internetul de continut inutil, de consumerism, maimutoi care nu doar ca n-aduc plus valoare, dar si ingroapa continutul util in droaie de mizerii fara rost (vezi o buna parte din vloggeri/asistati, pagini de social media etc).


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version