Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Strategia BlaBlaCar: Livrează, adună feedback, îmbunătățește, repetă. Cum s-a extins startup-ul în 19 țări în 5 ani

de Adi Iacob     HotNews.ro
Joi, 28 martie 2019, 12:14 Economie | IT


BlaBlaCar
Foto: StartupCafe.ro
BlaBlaCar a apărut în 2006 și este unul dintre puținii unicorni ai Franței - un start-up evaluat la peste 1 miliard de dolari. Serviciul de ride-sharing este disponibil în prezent în 22 de țări, iar platforma are peste 70 de milioane de utilizatori, dintre care opt milioane sunt șoferi activi. Startup-ul a înregistrat o creștere masivă în ultimii ani, după ce s-a extins în 19 țări noi între 2011 și 2016. Compania a reușit să crească astfel păstrând filozofia sa de afaceri: "ceva făcut e mai bun decât ceva perfect".

Citește mai departe și comentează pe StartupCafe.ro....






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





718 vizualizari


ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by