Furnizor de soluții eCommerce: Nu există viitor pentru companii fără datele clienților

de RA     HotNews.ro
Marţi, 11 iunie 2019, 14:28 Economie | IT


ecommerce
Foto: pixabay.com
Anticiparea comportamentului de consum al clienților a fost permanent una dintre marile provocări ale companiilor, în procesele de inovare, dezvoltare și de îmbunătățire. În prezent, capacitatea de a înțelege cât mai corect nevoile și așteptările clienților a devenit o prioritate și mai mare, care poate face diferența între a rămâne pe piață și a da faliment – cheia fiind interpretarea datelor colectate de companii în urma interacțiunii cu clienții, susţin specialiştii unui furnizor de soluții eCommerce.
Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.






912 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version