IT Marți, 11 Iunie 2019, 14:28 Furnizor de soluții eCommerce: Nu există viitor pentru companii fără datele clienților HotNews.ro 0 Anticiparea comportamentului de consum al clienților a fost permanent una dintre marile provocări ale companiilor, în procesele de inovare, dezvoltare și de îmbunătățire. În prezent, capacitatea de a înțelege cât mai corect nevoile și așteptările clienților a devenit o prioritate și mai mare, care poate face diferența între a rămâne pe piață și a da faliment – cheia fiind interpretarea datelor colectate de companii în urma interacțiunii cu clienții, susţin specialiştii unui furnizor de soluții eCommerce.HotNews.roFoto: HotnewsCiteşte continuarea pe StartupCafe.ro 0
Spitalul Universitar, rampa de lansare pentru Primăria Capitalei. Dacă managerul Cîrstoiu devine candidatul PSD-PNL, 5 din ultimele 9 alegeri...
fanatik.ro: Gafa procurorilor în dosarul exploziilor de la Crevedia. Cum s-a pus sechestru pe un imobil ce nu aparținea Flagas SRL, ci unei...
lovedeco.ro: Before&after: au scăpat de linoleumul dintr-un apartament de bloc optzecist și au obținut un spațiu pastelat și futurist
„Eu m-am uitat concret pe volumele tranzacționate cu acțiunile Gabriel Resources…”. Ce a găsit un specialist în bursă în cazul Roșia Montană
Restaurantele din Grecia: Unde odinioară mâncai cu 30 de euro de persoană, acum mănânci cu 50. Iar în restaurantele „bune” masa de 50 de euro...
smartliving.ro: Iaurtul are beneficii confirmate pentru controlul glicemiei. Producătorii de iaurturi vor putea să treacă pe etichetă: „Poate...
Tudorel Toader pierde șefia Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Liviu Maha este noul rector / Fostul ministru al Justiției: Am...
PSD și PNL s-au înțeles pe candidat comun la București / Cătălin Cîrstoiu, favoritul Coaliției pentru funcția de primar general