IT Marți, 21 Ianuarie 2020, 17:58 Serviciile de relaţii cu clienţii, considerate cel mai important aspect din experiența de consumator de 85% dintre clienții magazinelor de fashion HotNews.ro 0 Circa 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră că asistența și suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand, arată studiul unei companii de IT. Un alt diferențiator puternic pentru branduri îl reprezintă promoțiile personalizate.HotNews.roFoto: HotnewsCiteşte continuarea pe StartupCafe.ro 0
LIVE VIDEO Europa se întâlnește cu Zelenski și îi transmite un mesaj puternic lui Putin. Reuniune istorică azi la Bulboaca, în R. Moldova
fanatik.ro: Foto. Cum arată crama din Basarabia în care se adună liderii Europei. Summit-ul CPE, organizat de Maia Sandu într-un palat somptuos
LIVE VIDEO Guvernul a aprobat ordonanța pentru salariile profesorilor / Sindicatele, după negocierile de la guvern: Greva continuă, oamenii decid...