Serviciile de relaţii cu clienţii, considerate cel mai important aspect din experiența de consumator de 85% dintre clienții magazinelor de fashion

de RA     HotNews.ro
Marţi, 21 ianuarie 2020, 17:58 Economie | IT


shopping
Foto: Pixabay
Circa 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră că asistența și suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand, arată studiul unei companii de IT. Un alt diferențiator puternic pentru branduri îl reprezintă promoțiile personalizate.
Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





1118 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by