​Într-o carte despre șeful Facebook a apărut o informație care este comentată pe larg: Mark Zuckerberg și-ar pune angajații să-l usuce la subraț înaintea unui discurs, scrie BBC. Un purtător de cuvânt a spus că se îndoiește de adevărul informației, dar pe internet mulți au făcut glume pe seama lui Zuck și a transpirației. Alții au spus că, dacă este adevărat, acțiunea este ilegală.

Mark Zuckerberg, in Congresul SUAFoto: Captura YouTube

Informația va apărea într-o carte ce va fi publicată spre finalul acestei luni, Facebook: The Inside Story, este scrisă de Steven Levy, editor la Wired.

Autorul cărții susține că înaintea unor discursuri importante Zuckerberg își pune angajații de la departamentul de comunicare să-l usuce la subraț cu foehn-ul. New York Post scrie că Zuckerberg este aproape obsedat de imaginea sa publică și vrea să pară relaxat și să ascundă orice urmă de nervozitate. A rămas celebru un interviu de acum zece ani în care Zuckerberg a transpirat excesiv.

Un purtător de cuvânt spune că se îndoiește că informația ar fi reală și spune că, dacă ar fi adevărat, acțiunea s-ar fi produs la cererea echipei de comunicare și nu a lui Zuckerberg.

Mulți au glumit apoi online pe seama informației. Spre exemplu, Jack Dorsey. șeful Twitter, a scris că nu a cerut așa ceva de la echipa de comunicare, dar că ar face acest serviciu pentru oricine din echipă i-ar cere-o.

Relatând subiectul, Washington Examiner scrie că, dacă o astfel de cerință a existat, ar putea fi ilegală, fiindcă doar cineva cu licență de cosmetician poate face un astfel de serviciu. Alții au spus însă că nu este ilegal, ci exagerat.

În carte, Zuckerberg este prezentat ca fiind o combinație între un geniu naiv și un industriaș robotic fără scrupule”, scrie Business Review unde Austin Carr a publicat o recenzie a cărții.

În aceeași recenzie se scrie și despre numărul doi de la Facebook, Sheryl Sandberg, care este prezentată ca fiind obsedată de imaginea ei publică. Sandberg este prezentată ca fiind un micro-manager care se preface că este emoționată în timpul interviurilor pentru a se alege cu întrebări mai ușoare din partea jurnaliștilor. Un purtător de cuvânt al Facebook a spus însă că Sanberg nu se preface și că emoțiile sunt reale.