IT Vineri, 08 Mai 2020, 12:05 Feedback-ul cumpărătorilor online s-a triplat în perioada COVID-19. Ce notă au primit magazinele Raluca Abrihan • HotNews.ro 0 Clienții magazinelor online au fost mult mai dornici să ofere feedback la comenzi pe perioada stării de urgență. Rata de răspuns a opiniilor primite s-a dublat și a ajuns la 14,2 % în aprilie 2020 față de datele înregistrate anul trecut. De asemenea numărul opiniilor primite aproape s-a triplat pentru perioada analizată. ecommerceFoto: DepositphotosCiteşte continuarea pe StartupCafe.ro 0
VIDEO Primul drum construit de chinezi în România, un eșec. Trebuia inaugurat acum, dar lucrările nu au ajuns nici măcar la jumătate
fanatik.ro: Cât costă modernizarea bazei aeriene de la Borcea care găzduiește avioanele F-16. Baza de la Boboc își trage gard de 3 milioane de euro
Cazul bărbatului care și-a spânzurat băiețelul de un an, apoi s-a sinucis: Polițiștii l-au sunat pe bărbat „de zeci de ori”, dar nu a răspuns. De...
VIDEO Armata ucraineană arată cap-coadă cum unitatea specială „Kraken” a distrus un centru de comandament rusesc
Primele amendamente ale Coaliției la legea de 3 miliarde de euro: cinci modificări pentru pensiile speciale