Feedback-ul cumpărătorilor online s-a triplat în perioada COVID-19. Ce notă au primit magazinele

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Vineri, 8 mai 2020, 12:05 Economie | IT


ecommerce
Foto: Depositphotos
Clienții magazinelor online au fost mult mai dornici să ofere feedback la comenzi pe perioada stării de urgență. Rata de răspuns a opiniilor primite s-a dublat și a ajuns la 14,2 % în aprilie 2020 față de datele înregistrate anul trecut. De asemenea numărul opiniilor primite aproape s-a triplat pentru perioada analizată.

Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





1703 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by