Cum trebuie să îţi promovezi brandul după pandemie: Consumatorii sunt mai critici, mai apatici și mai greu de mulțumit

de RA     HotNews.ro
Vineri, 5 iunie 2020, 13:30 Economie | IT


digital-marketing
Foto: Depositphotos
După o perioadă cu un nivel ridicat de furie (60% în aprilie 2020), scăderea incidenței acestei stări, alături de cea de energie/optimism este firească. Românii se plasează astfel în luna mai încă într-un moment de furie, dar mai temperată (51%, urmată pe locul II de oboseală și liniște - 38%, tradusă printr-o detașare de problemele din contextul actual), arată studiul Reveal Marketing Research. Iată ce trebuie să înveţe brandurile din schimbările aduse de pandemie.

Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro...







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





743 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by