Facebook le va permite utilizatorilor din SUA să nu mai vadă niciun fel de publicitate politică pentru alegerile de la finalul acestui an. Ce mai promite rețeaua, ca parte a unui plan măreț
Facebook și-a pus ca obiectiv să contribuie la înscrierea suplimentară pe listele electorale din SUA a 4 milioane de americani și a confirmat că nu va mai permite și publicitatea electorală ce provine de la organisme media controlate de stat.
Compania a anunțat că va lansa ”cea mai mare campanie de informare electorală” din istoria SUA și obiectivul este ca patru milioane de oameni să se înscrie pe listele electorale în plus față de 2016.
Facebook a fost acuzată în 2016 că nu a acționat și că a permis ingerințe din partea unor puteri străine, precum Rusia și că a permis proliferarea pe rețea a unor campanii care să convingă oamenii că nu au de ce să meargă la vot. Acum, Facebook vrea deci să convingă câteva milioane de oameni în plus că trebuie să se ducă la vot.
Compania va pune în partea de sus a paginii (la fel și pe Instagram) un ”Voting Information Center” care, spun cei de la companie, va fi văzut de 160 de milioane de americani. Foarte important este și faptul că oamenii vor putea alege să NU mai vadă publicitate politică pentru alegerile americane din noiembrie 2020.

Liber la vaccinarea cu AstraZeneca: Unde sunt acum mii de locuri disponibile în București și cum poți găsi alt centru în țară / Explicațiile autorităților
Scurt ghid de făcut Bugetul franjuri: 10 excepții fiscale care au sărăcit Educația și Sănătatea, tolerate de toți- de la PSD la PNL și USR-PLUS
Ce metode au folosit Franța și Germania pentru a vaccina cât mai multe persoane vulnerabile și cum s-ar aplica și în România
FOTO Pistele de biciclete de pe Splaiul Independenței, trasate vara trecută de o companie municipală și care costă circa 1,5 milioane lei, au început să se degradeze
Nici viața de vegetarian nu e ușoară...fasolea, uleiul, pâinea și brânzeturile sunt în topul scumpirilor comunicate de INS