eMAG promite că de Black Friday va avea în ofertă 4 milioane de produse ce vor avea reduceri totale de 300 milioane lei. Compania estimează că în această ediție aniversară de Black Friday clienții vor realiza comenzi totale în valoare de 585 de milioane de lei, cu 17% mai mult decât anul trecut. Vor fi în ofertă 130.000 de smartphone-uri și 75.000 de televizoare. Cea mai mare reducere, de 34.000 euro, este la un BMW Seria 8 Gran Coupe. Vor fi și 100.000 produse de protecție și echipamente medicale, dar și teste RT-PCR la 199 lei cu reducere de aproape 50%.

Depozit eMAGFoto: Hotnews

Potrivit unui studiu realizat în această lună, 54% dintre românii cu vârsta între 18-65 ani intenționează să facă cumpărături în această ediție de Black Friday, în creștere cu 8% față de anul trecut.

Stocurile de Black Friday adaptate vremurilor, cu produse medicale în ofertă:

40.000 de produse IT

220.000 de electrocasnice mici

75.000 de televizoare

130.000 de smartphone-uri

50.000 de sticle de whisky, vin și alte băuturi alcoolice

10 tone de cafea

40.000 de electrocasnice mari

400.000 de articole fashion

200.000 de parfumuri și cosmetice

500.000 de jocuri și jucării

500.000 de produse pentru casă și grădină

100.000 de articole și echipament sportiv

100.000 produse de protecție și echipamente medicale

Produse speciale:

Teste Real Time PCR la 199 lei, cu reducere de aproape 50%

Peste 200 de mașini și moto, cea mai extinsă ofertă din toți cei 10 ani de Black Friday

Cea mai mare reducere, de 34.000 euro la un BMW 840d XDrive Gran Coupe

Închiriere de rulote, mașini, servicii taxi și car-sharing

Abonamente de telefonie

Servicii medicale

Cafea de la Starbucks

Monede și lingouri de aur

Ceasuri și bijuterii de lux

Ca urmare a digitalizării accelerate din ultimul an și a adopției din ce în ce mai rapide a cumpărăturilor online, eMAG estimează că plățile cu cardul vor înregistra cea mai mare rată de creștere de la an la an de până acum de Black Friday, ajungând la 55% din totalul vânzărilor față de 42% în 2019.

Investiții pentru pregătirea evenimentului

eMAG a extins considerabil rețeaua easybox, ajungând în prezent la peste 850 de unități, de peste trei ori mai mult față de ediția anterioară de Black Friday. Așteptările sunt ca un sfert dintre comenzi să fie livrate în easybox, aproape triplu față de numărul de comenzi din ediția anterioară.

eMAG a investit peste 4 milioane de euro în servere, servicii de hosting cloud și dezvoltare, precum și în cele trei depozite care, împreună, acoperă o suprafață de peste 170.000 mp. În plus, compania a angajat anul acesta 1.200 de oameni în zonele de Customer Care, în centrele logistice, dar și în echipele de tehnologie.

Echipele din depozitele eMAG sunt pregătite pentru a procesa coletele încă de la primele ore, în condiții de deplină siguranță, astfel încât comenzile să fie predate către curieri cât mai rapid și livrate până pe 27 noiembrie. Pentru a atinge acest obiectiv, eMAG colaborează strâns cu firmele de curierat FAN Courier și Sameday.