Vânzările online de alimente și produse necesare „noii normalități” au crescut cu până la 400%, de la începutul pandemiei de COVID-19

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Luni, 14 decembrie 2020, 10:51 Economie | IT


ecommerce
Foto: pixabay.com
Alimentele, produsele pentru sport și fitness, jucăriile, cărțile, bijuteriile și cele pentru casă sunt categoriile care au înregistrat, anul acesta, cele mai mari creșteri ale vânzărilor în mediul online, la nivel mondial, potrivit unei analize realizate, în 40 de țări, inclusiv în România, de către o platformă de suport pentru firmele de comerț online.
Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





767 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    nu exista "noua nrmalitate" (Luni, 14 decembrie 2020, 11:00)

    eyesopen [utilizator]

    exista doar normalitatea - cea pe care o stim cu totii si la care nu vom renunta - si isteria asta aberanta la care contribuiti si voi din plin.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by