Fashion Days a încheiat Black Friday 2021 cu o creștere de aproximativ 50% a valorii comenzilor, comparativ cu anul precedent. Pe parcursul celor trei zile de eveniment au fost plasate peste 250.000 de comenzi, în valoare totală de peste 90 de milioane de lei (fără TVA inclus). Numărul de produse vândute a crescut cu 66% față de anul trecut și numărul de clienți a fost de peste 200.000.

Black FridayFoto: Melpomenem, Dreamstime.com

Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost cu 4% mai mică decât în anul anterior, iar prețul mediu al produselor vândute de Black Friday a fost de 177 lei (valoare TVA inclusă), cu 10% mai mic de la an la an, totul datorită reducerilor foarte mari. Aproape 40% dintre comenzi au fost livrate în easyBox la nivel național, iar peste 60% au fost livrate de curieri, în timp ce în București și Ilfov, ponderea comenzilor plasate în easybox versus curier a fost similară, 49.5%.

Top 3 categorii vândute:

Cizme femei

Geci femei

Pantofi sport bărbați

Selecția celor mai bine vândute produse:

Cizme scurte UGG

Pantofi sport Karl Lagerfeld

Hanorac Under Armour

Pantofi sport Puma

Pantofi sport Nike

Cele mai achizițonate branduri:

Nike

Puma

Karl Lagerfeld

Columbia

Under Armour

Guess

Orașele unde s-au plasat cele mai multe comenzi:

București&Ilfov

Constanța

Cluj-Napoca

Timișoara

Iași