Apple are în plan de a permite reclame în mai multe aplicații foarte populare, cum ar fi Maps, Books sau Podcasts, scrie Bloomberg, citată de CNBC. Apple are așteptări mari de la business-ul de publicitate, mai ales că anual se vând peste 200 de milioane de iPhone-uri și peste un miliard de oameni folosesc smartphone-uri Apple.

Logo AppleFoto: Michael Vi, Dreamstime.com

Business-ul de publicitate al Apple generează anual 4 miliarde de dolari, iar compania vrea mult mai mult, astfel că ar putea da undă verde pentru ca reclamele să apară și pe aplicații de iPhone unde până acum nu au fost prezente.

Pe aplicațiile Apple News și pe Stocks sunt afișate reclame, iar compania vrea să extindă modul în care reclamele sunt afișate în App Store. Față de Apple, Google a permis mult mai multe reclame pe platforma Android și în diverse aplicații.

Sunt analiști care consideră că advertisingul este domeniul de unde Apple așteaptă creșterile cele mai mari și sunt zvonuri cum că Apple lucrează la construcția unei noi platforme de publicitate mobilă, iar o dovadă ar fi că gigantul american recrutează tot mai mult în domeniul acesta.

Apple a vândut peste două miliarde de iPhone-uri în lume din momentul lansării, acum 15 ani, și până în prezent. Dacă pe plan mondial cota de piață iPhone este 17%, în SUA este 40% în cele mai slabe semestre și 65% în ultimele trei luni din an.

Sursa foto: Dreamstime.com