Microsoft vrea să lanseze propriul magazin de jocuri pentru dispozitive mobile, unul care se vrea a fi un rival pentru „app store”-urile de la Google și Apple. Condiția este ca autoritățile de reglementare să dea undă verde achiziției Activision Blizzard, pentru 75 miliarde dolari, scrie Financial Times.

MicrosoftFoto: Andreistanescu | Dreamstime.com

Phil Spencer, șef al diviziei Xbox de la Microsoft, spune că noul magazin de jocuri ar putea fi lansat chiar și în 2024, dacă Microsoft primește undă verde pentru achiziția Activision Blizzard.

Opoziția față de această preluare ține de temerile legate de efectul asupra concurenței, dat fiind că vorbim despre cea mai mare sumă plătită în domeniul jocurilor video.

Este imposibil de spus când va fi exact lansat magazinul online de jocuri al Microsoft, dar Phil Spencer spune că ar fi relativ simplu pentru Microsoft să aplice adaptări platformelor Xbox și Game Pass, pentru a lansa un magazin online care să vândă jocuri și diverse servicii pe bază de abonament.

Microsoft nu stă grozav la jocurile pe mobil și pe tabletă, dar preluarea Activision Blizzard va schimba totul, mai ales că vorbim despre compania care a lansat titluri precum Call of Duty Mobile, Diablo Immortal și Candy Crush Saga.

Sursa foto: Dreamstime.com