Nu cred ca povestea se termina aici. Microsoft s-au razgandit de 2 ori in doua zile. Prima data s-au razgandit cu privire la valorizarea Yahoo, aruncand cat colo declarația “ferma” a lui Gates si anunțand ca - de fapt - ei ar mai da vreo 2 dolari in plus pe acțiune. A doua oara, s-au razgandit brusc ieri cu privire la necesitatea integrarii Yahoo in businessul Microsoft. Cine poate garanta ca nu se vor razgandi din nou peste cateva zile sau saptamani, cand le va fi convenabil sa descopere ca o acțiune Yahoo plutind spre abisuri poate fi un bun pretext pentru o noua oferta, mai scazuta ?

Cred ca Microsoft iși joaca ultima carte in aceasta partida și anume “noi nu suntem disperați, dar voi cum sunteți”.

Pentru ca intr-adevar Yahoo iese din acest joc cu multe probleme aduse la suprafața. Un deal cu Google care acum ceva vreme ar fi parut extrem de improbabil dar astazi este un soi de recunoaștere a inabilitații de executa strategia de advertising. Planuri de retenție a angajaților și clauze speciale care erau menite sa faca amara pilula pentru Microsoft iar de azi devin doar motive de enervare și in unele cazuri de pierdere inutila de bani. Acționari importanți care-și vad distruse speranțele de recuperare a declinului cursului, noi procese la orizont. Va fi interesant de urmarit adunarea acționarilor și alegerea consiliului director la Yahoo, eveniment care in ultimii ani a avut loc in perioada mai - iunie. Doar un eveniment pozitiv major poate sa cruțe actuala componența a consiliului director Yahoo - dar ce anume, in afara de un miracol ?

In tot acest timp, cine sunt singurii care se țin serios de treaba ? V-am mai zis:

Google se tine de treaba
Foto: Netuality

Bravo lor.

Comenteaza pe Netuality.