Microsoft a anuntat ca va deschide magazine sub brandul propriu, miscare ce ii va pune in concurenta cu Apple care s-a descurcat mai bine pe partea de retail, noteaza Reuters. Inca nu se stie cate magazine vor fi deschise si nici unde vor fi, insa decizia a fost anuntata la numirea unui nou vicepresedinte al diviziei de retail, David Porter, care are experienta la Wal-Mart.

Microsoft nu a dat detalii despre cum se vor numi magazinele, cand vor fi deschise, cate vor fi si unde. Declaratiile s-au rezumat la a sublinia ca deschiderea unor magazine este un mod mult mai bun de a interactiona cu clientii si a vedea exact ce-si doresc.

Microsoft a avut acum cativa ani un magazin propriu intr-un centru comercial din San Francisco, dar l-a inchis in 2001. Microsoft va intra in lupta pe retail cu Apple, care a avut succes cu magazinele sale.

David Porter, dupa ce a lucrat 25 de ani la retailerul Wal- Mart, va fi vicepresedinte pe retail la Microsoft si va decide ce strategie va aplica compania cu noile magazine.

Decizia celui mai mare producator de software vine intr-un moment cand vanzarile de retail scad din cauza recesiunii, iar retailerul american de electronice Circuit City a dat faliment.