Microsoft nu va castiga masiv cota de piata cu motorul de cautare Bing, lansat foarte recent, ci piata va avea numai temporar un interes pentru aceasta aplicatie, a declarat Carol Bartz, CEO al Yahoo. Ea a mai spus ca Yahoo nu e presata sa vanda divizia de internet search catre Microsoft si ar fi fost mai bine sa nu se fi vorbit deloc de o alianta Microsoft - Yahoo, scriu agentii internationale de presa.

Bartz spune ca Bing va ajuta Microsoft sa-si mai imbunatateasca pozitia pe piata motoarelor de cautare, unde in prezernt are sub 10% in SUA, unde Yahoo detine 20%. Sefa Yahoo spune totusi ca Microsoft nu-si va imbunatati semnificativ pozitia cu motorul de cautare Bing care va starni numai temporar interesul publicului.

Microsoft a lansat Bing la finele lui mai si spune ca fata de concurentii sai ofera cautari mai relevante, sorteaza rezultatele pe categorii ajuta utilizatorul sa ia mai usor o decizie in timp ce cauta anumiti termeni.

Bartz a fost transanta vorbind despre zvonurile care indicau existenta unor discutii intense cu Microsoft care vrea sa cumpere divizia de internet search a Yahoo. Ea a spus ca Yahoo are un viitor luminos si fara Microsoft. "Yahoo nu trebuie sa faca nimic cu Microsoft, in niciun domeniu (...) Uitati de toate chestiile cu Microsoft, sincer nu e asa relevant (...) Ne-ar fi fost mai bine daca n-am fi auzit niciodata cuvantul Microsoft", mai spune Bartz.