Retailer-ul online eMAG a inregistrat anul trecut scaderea cifrei de afaceri cu 12%, spre 64 milioane euro, insa obiectivul pentru anul in curs este atingerea unei cifre de 100 milioane euro, a anuntat compania. eMAG are patru showroom-uri in tara, iar anul acesta va mai deschide trei. Numarul de angajati este in prezent de 250.

eMAG a incheiat anul 2009 cu o cifra de afaceri de 64 milioane euro, cu 12% sub nivelul anului 2008. Evolutia la nivel de an nu a fost una liniara, vanzarile osciland de la scadere cu 40% (luna mai), la crestere cu 35% (luna decembrie) in comparatie cu lunile similare din 2008.

In 2010, piata de retail IT&C, electronice si electrocasnice va inregistra, in opinia reprezentantilor eMAG, o crestere usoara anul acesta, cu 10 procente, dupa corectia extrem de severa de anul trecut. Mediul online va cunoaste insa o ascensiune mai pregnanta, cu 40%, in principal datorita cresterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a Internetului si migrarii consumatorilor catre mediul online.

eMAG are in prezent showroom-uri la Bucuresti, Iasi, Cluj si Ploiesti, iar anul acesta va mai deschide inca trei, dintre care unul va fi la Timisoara.

Segmentul care a inregistrat la eMAAG cele mai mari vanzari este cel al laptopurilor si netbook-urilor, segment unde compania are 20% din piata, conform unui raport Gfk.

Categoria cu cea mai mare crestere a fost cea a electronicelor, cu aproximativ 2.000 de LCD TV-uri vandute pe luna la sfarsitul anului, dar si cu vanzari in crestere pe produsele conexe – media playere, sisteme home cinema.

eMag are in prezent 250 de angajati, cu 90 peste nivelul de la inceput de 2009.