VIDEO eMag a vandut sute de produse la preturi mult sub valoarea reala, iar altele la preturi mult mai mari, din cauza unei erori tehnice

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 29 iulie 2010, 14:38 Economie | IT


Din cauza unei probleme de interconectare intre serverele interne si centrele de date care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare, preturile de vanzare pentru 463 de produse au fost afectate pe site-ul eMag.ro. Anumite produse au putut fi achizitionate cu un pret mult mai mic decat valoarea reala iar altele cu un pret mai mare. Compania isi asuma pierderi de peste 130.000 lei, site-ul nu a functionat timp de o ora pentru rezolvarea problemelor.

O prima estimare a diferentelor de pret cauzate de eroarea tehnica pe care eMag le va onora se ridica la suma de aproximativ 132.000 lei (de exemplu: 18 televizoare afisate cu pret mediu 180 lei fata de 2.700 lei, 27 notebookuri afisate la un pret mediu de 130 lei fata de 1800 lei precum si alte produse diverse insumand 248 comenzi.
 
Ca urmare a erorii tehnice, joi dimineata a fost necesara resincronizarea tuturor sistemelor, ceea ce a dus la indisponibilitatea de peste o ora a site-ului.

"Celor care au comandat produse la preturi mai mici decat oferta normala le vom livra produsele exact la pretul respectiv iar celor care au comandat la preturi mai mari le vom actualiza comenzile la pretul de lista corect. Livrarile se vor face in limita stocului disponibil si in ordinea primirii comenzilor, dupa procedura normala", a declarat intr-un comunicat, Radu Apostolescu, director de marketing eMMag.   

Mgazinul online eMag a anuntat pentru primul semestru o cifra de afaceri de 41 milioane euro, crestere de 64% fata de prima parte din 2009.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





48890 vizualizari

  • -3 (9 voturi)    
    foarte bine! (Joi, 29 iulie 2010, 14:58)

    Dedalus [anonim]

    Ma bucur!

    pusesera un pop up pe site de caqre nu puteai sa scapi,,,,

    Dumen ezeu nu bate cu paru" ci cu serveru"!
  • +4 (4 voturi)    
    Ah cat noroc au avut unii (Joi, 29 iulie 2010, 15:07)

    Daniel [anonim]

    Si eu as fi cumparat un notebook din ala :D.
    • +10 (16 voturi)    
      mda (Joi, 29 iulie 2010, 16:20)

      cchris [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      O sa fac o paralela, nu ma refer neaparat la emag si la aceasta situatie ci generalizez:
      Un batranel sau o persoana cu o anumita problema isi scapa banii pe jos. Ce faci?
      a) sari si ii iei banii, te bucuri nespus ca azi ai avut noroc si mergi mai departe
      b) il lasi in pace sau macar il ajuti
      Situatia de fata e identica, doar ca a fost un alt fel de slabiciune.

      Se discuta intens ieri despre atitudinea foarte negativa a europenilor fata de romani si toata lumea dadea vina pe tigani, nu spun ca fara motive, dar noi, romanii suntem mai grozavi?!

      Ganditi-va la viata de zi cu zi. A profita de slabiciunea cuiva si a-i lua ceva, orice inseamna SA FURI! Nu ne gandim niciodata decat ca "ce norocos sunt azi, vai ce bine .." si logica se opreste. Nu mergem mai departe sa ne intrebam la cel pagubit. Oare ala cum se simte? A muncit ala pt ce a pierdut? Oare va face ceva sacrificii pt a recupera ceea ce eu am dobandit necuvenit?

      Ganditi-va la o masina vanduta cu defecte ascunse, la un portofel sau un telefon gasit pe drum, la vanzatoarea care iti da rest mai mult decat trebuie, etc etc Situatii in care poti profita fara sa te condamne legea, dar care nu-ti fac onoare, te fac sa te simti mic ca un gandac, te bucuri de ceva pt care altul sufera.

      Un om cu auto-respect, mandru, cu onoare, spune "da domnule, eu pt acel produs trebuia sa iti platesc mai mult. Stiu ca pot sa il iau ieftin pt ca tu ai gresit, dar eu pt ca ma respect pe mine, dar si pe tine, iti dau ATATA CAT FACE pt ca vreau sa fim amandoi multumiti!"

      La foametea si mentalitatea din Romania stiu ca o sa zambiti la aceste randuri, din pacate nu ne mai intereseaza aceste lucruri, nu conteaza cum faci banii, doar sa-i ai.

      Dar daca tot esti atat de mic, bucuros, dar mic, macar sa taci. Dar si pt asta ai nevoie de putina onoare.
      • +3 (9 voturi)    
        nu vad unde-i legatura (Joi, 29 iulie 2010, 17:00)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui cchris

        ce treaba are sula cu prefectura? daca asi vedea cum ii cade portofelul din buzunar unui batrin, l-asi ridica si inapoia imediat. Daca apare un pret pe un site care comercializeaza ceva la un pret afisat, iau oferta respectiva de buna iar daca mai platesc si online pentru asta atunci nu vad nicio problema morala sau financiara in a-mi ridica produsul platit
        • -1 (9 voturi)    
          re:gogu (Joi, 29 iulie 2010, 17:56)

          George [anonim] i-a raspuns lui gogu

          Cu riscul de a-mi lua multe negative te contrazic.
          Similaritatea e data de marimea erorii. Nu era afisat nicaieri un pret promotional (recucere la 5% din pret? - sa fim seriosi). Tu spui ca te duci pe site si iei pretul de bun. Sigur ai o idee inainte sa cumperi de pret si daca ai vedea o asemenea discrepanta la pret intre ce te astepti si ce vezi, ai vrea sa stii daca nu cumva exista niste detalii pe care ai vrea sa le stii despre produsul respectiv, nu? Ca e un motiv pentru care e sub juma de pret. Nu spun ca e de datoria ta sa faci asta, spun ca e de bun simt. Chestie care cam lipseste romanului.

          In al doilea rand, icecube a facut o paralela, ceea ce inseamna ca a comparat doua fenomene. Similare sau nu (dexonline.ro).
          • -3 (7 voturi)    
            addon (Joi, 29 iulie 2010, 19:04)

            George [anonim] i-a raspuns lui George

            Si daca nu te multumeste marimea erorii pe post de similaritate, in cazurile descrise de icecube e vorba de o pierdere. Poate asa e mai simplu.
          • 0 (4 voturi)    
            re: George (Vineri, 30 iulie 2010, 9:10)

            Laurentiu [anonim] i-a raspuns lui George

            Imi pare rau, dar din cate stiam, de vreo 20 de ani am trecut la economia de piata, unde fiecare vanzator isi stabileste pretul la nivelul dorit. In privinta problemei Emag, legea 365/2002 privind comertul electronic ii obliga sa onoreze comenzile la pretul stabilit de ei pe site (indiferent daca acesta este mai mic sau mai mare decat pretul real). Aici nu e vorba de o mentalitate, e vorba de corectitudinea desfasurarii procesului de vanzare online. Imi pare rau ca tu crezi ca cei care "au profitat" sunt lipsiti de bun simt, dar cei de la emag trebuiau sunt obligati de lege sa se asigure de corectitudinea datelor de pe site INAINTE de finalizarea comenzii. Si, in plus, cumparatorul are dreptul de a alege pretul cel mai bun. Indiferent ca acesta este cu 5% mai mic sau cu 80%.
      • +1 (9 voturi)    
        Ne lasi cu morala de 2 bani? (Joi, 29 iulie 2010, 19:02)

        ictin [anonim] i-a raspuns lui cchris

        Tu vrei sa spui ca daca se intampla asta in Germania sau Franta, se ofereau clientii sa plateasca pretul intreg? Ei iti dau o veste: NU.
        Si stiu sigur ca nu pt. ca am s-a intamplat o chestie asemanatoare in Franta. Si s-a intamplat in supermarket, si nu online. Eram cu un prieten in supermarket si a vazut unt President la pretul de 7 centi 2 pachete de unt (Era promotional). Nu avea la el decat 75 de centi, iar eu nimic. A luat 10 pachete promotionale si s-a dus la casa. I-a atras atentia casierei ca e posibil sa fie o problema. Ea a telefonat la sefi, i-a confiramt ca intr-adevar e o greseala (au mutat virgula la stanga mai mult), dar din moment ce 7 centi e pretul, la pretul ala trebuie sa il vand. Da, probabil ca cel care a facut greseala a fost tras la raspundere, poate i s-a si retinut din salariu, dar pana la urma asta e viata. Si daca eram pe faza, cred ca cumparam cat puteam de toti bani pe care ii aveam disponibili. Si asta pt. ca pe cei de la emag nu i-a interesat sa fiu eu multumit pe vremea cand inca le eram client, asa nici eu nu am acum nici un interes sa fie ei multumiti. Si daca cumva le trecea prin minte sa imi anuleze comanda facuta la pretul respectiv, ma duceam la OPC si muream cu ei de gat, pt. ca o cumparare online e echivalenta cu un contract.
      • -3 (3 voturi)    
        mda, si tu (Joi, 29 iulie 2010, 19:43)

        MM [anonim] i-a raspuns lui cchris

        Ia mai fa o paralaela si vezi cu cat ne taxeaza ei. Ne acuzi pe noi ca profitam de slabiciunea cuiva? DAR pe altii nu ii vezi care profita nu de slabicunea noastra ci de necesitatile noastre... ne taxeaza si pun adaosuri de japca...
        Ce frumos spui "iti dau ATATA CAT FACE pt ca vreau sa fim amandoi multumiti!". Atat cat face, dar nu cat vrei tu sa ma jegmanesti. Tocmai ca sa fim amandoi multumiti... nu doar emag sau alt comerciant. Un om cu respect iti va zice Domnule nu face banii cat vrei tu sa iei pe produsul ala. Dar ce sa facem ca la noi a disparut mandria si demnitatea si acceptam toate mizeriile.
        • 0 (4 voturi)    
          :) (Joi, 29 iulie 2010, 20:48)

          icecube [anonim] i-a raspuns lui MM

          Ma asteptam la acest tip de comentariu, si asta pt ca ai dreptate.

          Ai dreptate ca te triseaza sau jegmanesc comerciantii, statul in stil mare, si cei din jur de foarte multe ori. Dar tu poti sa nu fii la fel chiar daca ei o fac. OK, omul iti cere 130ron pe un laptop, e problema lui, dar afli ulterior ca a facut-o din greseala, si deja apare problema morala :) Il obligi sa faca targul (pt de putut poti, legea te apara) sau nu?

          Categoric nu fac morala nimanui ca toti le avem pe-ale noastre, ceea ce vreau sa subliniez este ca avem in aceasta tara (dar evident, nu doar noi) un soi de mentalitate in care nu ne pasa chiar deloc daca trisam sau pacalim pe cineva, atata vreme cat asta produce ceva bani si aveti exemple in viata de zi cu zi cu miile.

          Mai vreau sa subliniez faptul ca un comportament demn si onorabil fata de cei pe care i-am putea pacali, pt ca ocazii se ivesc si fara sa le cautam, aduce mult mai multa satisfactie decat acele avantaje sau banuti marunti. E vorba de satisfactie personala, sa vezi un om ca se uita in ochii tai si iti multumeste, nu trebuie sa o faci pt nimeni, doar pt tine.

          P.S. Nu lucrez la emag :) sunt doar consideratii personale. :)
          • -2 (2 voturi)    
            Moralitate zici ... (Joi, 29 iulie 2010, 22:44)

            Daniel [anonim] i-a raspuns lui icecube

            Pai hai sa-ti zic eu de "moralitatea" e-mag.
            Vad la ei un PDA de la Gsmart. Dual SIM + GPS cum imi tot doresc eu. Pret: 849 lei. Si incep sa ma gandesc serios, caut pe net informatii despre el ... Cam o saptamana. Dupa o saptamana ma conving ca este OK si dau sa-l comand. SURPRIZA! Pretul nu mai este 849 lei ci ... 1070 lei. Si nu din greseala ci pentru ca s-a vandut bine!

            Unde-i, frate, moralitatea?

            Crede-ma, daca prindeam galushca ii taxam de le sareau capacele! Cu aceeasi moralitate ca a lor!!!

            P.S. Am renuntat sa mai cumpar telefonul ala cu toate ca mi l-as dori tare mult!
            • 0 (2 voturi)    
              :) (Vineri, 30 iulie 2010, 12:06)

              ttt [anonim] i-a raspuns lui Daniel

              esti si tu berbec :) preturile tin in general de cursul leu - euro ...si daca a fost o zi prosta pentru leu a fost o zi prosta si pentru tine...si inca una azi se pare ca:)
      • +2 (2 voturi)    
        paralela (Vineri, 30 iulie 2010, 9:41)

        Adi [anonim] i-a raspuns lui cchris

        Icecube, fac si eu o paralela. Chiar eu am fost "paralelul". Eram in MegaImage si a vrut sa-mi cumpar o carte. O iau, ma uit la pret, o pun in cos, ma duc la casa. O scaneaza tanti si imi cere alt pret, unul mai mare decat cel de pe raft si cel de pe carte. Ii cer frumos sa-mi vanda cartea la pretul afisat. Ea nu-mi mai raspunde frumos, ca asa suntem cei mai multi dintre noi, ca nu conteaza nici un pret in afara pretului din casa. Daca vreau sa cumpar la pretul din casa bine, daca nu, sa fac pasi. Le-am adus la cunostinta, tot frumos, ca o sa le trimit OPC-ul si am cumparat cartea pt ca o vroiam. Am reclamat la OPC si n-am primit nici un raspuns de mai mult de 3 luni. Si fii sigur ca asta e o practica a tuturor magazinelor. Asta nu e FURT icecube? Si la FURTUL lor se adauga si IGNORANTA autoritatilor. Eu vreau sa fiu civilizat, dar daca sunt corect si civilizat am numai de pierdut. Pe mine nu ma apara nimeni, eu nu am decat de pierdut. Asa ca, IMI PARE RAU CA N-AM FURAT SI EU DE LA EMAG.
      • 0 (0 voturi)    
        emag are preturi prea mari (Vineri, 30 iulie 2010, 11:31)

        Bing [anonim] i-a raspuns lui cchris

        icecube, faci o comparatie gresita. Daca vad un batranel sau o persoana care-si scapa banii pe jos, atunci il voi atentiona, pentru ca acea persoana poate sa depinda de banii aia (sanatate, mancare la copii, datoriile la stat etc.). Dar daca vad o firma care face o eroare, iar eu pot profita de prostia si greseala ei, atunci o voi face fara sa am vreo remuscare. Orice firma care tepuieste (voit sau nu) o persoana (un client) nu va avea remuscari sau mustrari de constinta.
        Acum aprox. un an, am facut o comanda online la o firma care avea acelasi domeniu precum emag, iar acea firma mi-a trimis alt produs mai slab performant decat cel pe care-l comandasem, la acelasi pret. Nu au vrut sa il primeasca inapoi, sa mi-l inlocuiasca cu cel real sau sau sa-mi restituie banii.
        Toti sunt la fel de escroci, iar mie nu-mi pare rau pentru ei. Deloc.
        • 0 (0 voturi)    
          gresesti... (Luni, 24 noiembrie 2014, 21:55)

          Google [anonim] i-a raspuns lui Bing

          Firma Emag plateste angajati care probabil nu vor vedea mariri luni bune din cauza acestei erori. Asadar oamenii din spate sunt tot acei batranei..

          Faptul ca o alta firma te-a jecmanit nu inseamna ca trebuie sa ii jecmanesti pe ceilalti...
      • +1 (1 vot)    
        Nu ai dreptate (Vineri, 30 iulie 2010, 12:09)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui cchris

        Analogia ta este aberanta. Emagul nu este vreun batranel care traieste dintr-o amarata de pensie si pentru toate cacaturile pe care le-am patit cumparand de la emag (hard schimbat de 2 ori ca nu mergea de ex) chiar ma bucur ca isi iau si astfel de tepe.

        Daca vrei sa faci o analogie corecta, compara asta cu Dinu Patriciu care scapa pe jos 1000 de lei.
      • 0 (0 voturi)    
        nu te supara! (Vineri, 30 iulie 2010, 14:13)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui cchris

        Paralelea este gresita!

        da, sa iei portofelul unui batrinel, sau chiar "tinerel" ce a avut o clipa de neatentie, se chama FURT.

        Dar situl uni magazin virtual este vitrania lui de lucru, de aia scir e ca produsul cutare costa 189 lei, ca sa stiu eu cit e pretul, si sa decid daca il iau sau nu?

        la hypermarket, cind umpli un cos cu produse, tu intrebi despre fiecare "cascavalul asta chiar costa 11 lei? nu cumva ati gresit si trebuie sa fie mai mult?"
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate ice cube (Miercuri, 20 octombrie 2010, 10:52)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui cchris

        "ce voiti sa va faca oamenii, faceti-le si voi lafel"
  • +3 (3 voturi)    
    fir-ar sa fie! (Joi, 29 iulie 2010, 15:11)

    Gigel [anonim]

    Pai daca stiam nu-mi luam si eu vreo 5 televizoare si 10 notebookuri?
  • +2 (2 voturi)    
    Cred ca e marketing (Joi, 29 iulie 2010, 15:18)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Si chiar de nu ar fi, tare rau imi pare ca de regula zilnic bantuiesc pe emag.ro da zilele trecute nu am fost pe langa calc :(
    Doua televizoare imi trebuiau si mie :D
  • +3 (3 voturi)    
    Ciudata afacere (Joi, 29 iulie 2010, 15:19)

    Emagaoaia [anonim]

    Chiar sunt curios daca eMAG se tine de cuvant si da 27 de notebookuri cu 130 de leuti. Eu, cand am cumparat ultima oara de la ei, m-am trezit la livrare cu un pret cu 20 de lei mai mare decat cel de pe site din mometul comenzii. Evident ca nu m-au anuntat de schimbarea pretului si evident ca nu mi-au returnat banii chiar daca au recunoscut ca "s-a comis o eroare". Cred ca-i momentul sa le cer acum un televizor din categoria celor cu 180 de lei ;-)
    • 0 (0 voturi)    
      emag (Sâmbătă, 31 iulie 2010, 0:00)

      Theutzu1010 [anonim] i-a raspuns lui Emagaoaia

      Aia 20 de lei s-ar putea sa fie cheltuielile cu transportul. daca nu au aparut separat pe factura .. il aplica la primul produs cumparat.. mi s-a intamplat si mie la alt site. :|
  • +1 (3 voturi)    
    Mai baieti (Joi, 29 iulie 2010, 15:47)

    zack [anonim]

    chiar nu v-ati prins ca si-au facut doar reclama ieftina si desteapta ? Au "platit" doar 130.000 pt o chestie care va aparea in toate ziarele si site-urile
  • +2 (2 voturi)    
    oferte :) (Joi, 29 iulie 2010, 15:55)

    george [anonim]

    ce-o mai fi fost la oferta ? :)

    e cineva care a prins o oferta de-asta..?. sau o fi marketing, cred ca sunt multi care or sa intre pe emag acu... poate poate or mai pica serverele odata :D
  • +1 (3 voturi)    
    Vrajeala ieftina (Joi, 29 iulie 2010, 15:58)

    vrajeala [anonim]

    Publicitate de 2 bani. Daca e adevarat, sa dea publicitatii lista cu cei care au beneficiat, sa ii vedem ca sunt reali. De-al naibii nu mai cumpar de pe emag
  • +3 (3 voturi)    
    emag (Joi, 29 iulie 2010, 16:52)

    emag [anonim]

    Ieri, am fost la emag sa cumpar ceva. Sistemul a functionat foarte bine, pretul a fost cel normal, culmea, am mai facut si retur de marfa pentru ca nu era ce aveam nevoie. Eu nus de unde au scos chestia asta, mai ales ca orice comanda nu este validata decat atunci cand este preluata de catre un operator de vanzari. Miroase doar a reclama, una disperata avand in vedere ca vanzarile le-au scazut foarte mult din cauza preturilor si a serviciilor din ce in ce mai slabe.
    • +1 (1 vot)    
      corect (Vineri, 30 iulie 2010, 11:25)

      corect [anonim] i-a raspuns lui emag

      Corect! este o reclama ascunsa care urmareste cresterea numarului de vizitatori ai site-ului. Nu au inventat-o ei, a fost folosita de mult timp de alte firme, dar acolo Fiscul nu te iarta. Cine crezi ca a "cumparat" produsele alea reduse? Tot ei, si le scot pe piata neagra... Ce greu e...E un mod simplu de evaziune, dublata de publicitate gratuita. Cine nu intelege, nu se pricepe...
      Emagul trage tepe mari, mai ales de cand au fost preluati de Asesoft - campionul tepelor
  • +1 (1 vot)    
    lol (Joi, 29 iulie 2010, 17:30)

    wtfker [anonim]

    cine o prins o oferta de genul, il rog sa posteze un comentariu aci....
    • 0 (0 voturi)    
      emag (Sâmbătă, 31 iulie 2010, 17:00)

      petrocity [anonim] i-a raspuns lui wtfker

      eu am cumparat o imprimanta si am platit 8 ronsi un set de acumulatori la pret normal.asa sa nimerit.scnare dupa factura dupa ce instalez imprimanta de 8 ron
  • 0 (0 voturi)    
    gogu (Joi, 29 iulie 2010, 17:45)

    gpgu [anonim]

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:PlJ_7-bhdVIJ:www.emag.ro/
  • +2 (2 voturi)    
    Salut (Joi, 29 iulie 2010, 20:00)

    doru [anonim]

    Mai oamenilor asta a fost o greseala calculata.A fost o greseala pt marketing.Sa vedeti de acum incolo ce trafic vor avea pe site si de aici vor veni si vanzarile.Mai multi bani cheltuia site-ul pt publicitate dacat aceasta pierdere.Probabil cei care au cumparat au fost anuntati ca va fi o greseala cu serverul sau sunt neamuri al celor care lucreaza acolo.
  • 0 (2 voturi)    
    Tot tzeapa romaneasca (Joi, 29 iulie 2010, 20:28)

    scofield128 [anonim]

    Ha-ha-ha,asa suntem noi romanii ,o halim ca niste idioti!!! Chiar as fi curios sa vad niste bonuri fiscale de la produsele reduse accidental de la mai multe persoane care nu au legatura cu Emag....
  • 0 (0 voturi)    
    e marketing (Joi, 29 iulie 2010, 21:26)

    mm [anonim]

    nu e prea etic cum incearca sa faca un mare PR dintr-o greseala sau poate chiar au gresit intentionat
  • +1 (1 vot)    
    o teapa marca Marian Ghita seful Asesoft (Joi, 29 iulie 2010, 22:01)

    deceoare [anonim]

    cred ca mai degraba e o teapa marca Sebastian Ghita seful de la Asesoft.....care tb sa justifice cei 132.000 ron cumva si i-au trecut cica pe pierderi din cauza sistemului de preturi....a mai fost acum 2-3 ani ceva degenul, cand cica Asesoft a cumparat emag.ro pt 10 mil de euro.....defapt emag avea datorii la Asesoft de 100000 de euro si au preluat emag-ul pt ca nu aveau divizie online...dar au adaugat si 2 zerouri in coada sa nu plateasca la stat TVA si alte taxe.....
  • +2 (2 voturi)    
    strategie de imagine (Joi, 29 iulie 2010, 22:20)

    Daniel T. [anonim]

    Emag are probleme serioase cu imaginea. Stirea e fabricata de Emag ptr buzunarul lor. Eu sunt client de-al lor si deobicei primeam comanda de pe o zi pe alta... AZI INSA ce-i care au comandat la 2-9 dim. ar fi primit conform stirilor produsele pe la ora 14. Fooooarte rapizi oamenii - as putea zice imposibil de rapizi conform limitelor lor de livrare. Sa va aduc aminte ca in 2008 au mai "patit" asa ceva? Sau sa va aduc aminte de teapa de revelion 2009?(sifonata imagine de atunci) Cine crede ca asta e o greseala se inseala amarnic!
    • +1 (1 vot)    
      Vrajeala (Vineri, 30 iulie 2010, 9:00)

      dgfd [anonim] i-a raspuns lui Daniel T.

      Corect..e vrajeala.A mai avut niste bani de spalat si si-a facut si reclama!
  • +1 (1 vot)    
    Fir-as ,... (Joi, 29 iulie 2010, 23:13)

    Sergiu [anonim]

    Cu cateva minute inate sa cada sau sa intrerupa conexiune site-ului de catre propietari...am vazut un leptop cu 329 de lei si am zis ca s-au decalat preturile din greseala.....daca stiam ca se poate cumpara asa ,,....cumparam 3-8-10 ...multettttteeee
  • +3 (3 voturi)    
    Ma bucur ca exista si oameni destepti (Joi, 29 iulie 2010, 23:22)

    sly [anonim]

    Ma bucur ca exista si oameni destepti care s-au prins de marketingul celor de la emag. Personal, desi sunt client emag, problema ma lasa rece si ma face sa-mi schimb parerea despre ei.
    E o vrajeala de 2 lei si 50 de bani pe care multi ziaristi au muscat-o.
    Cum naiba ca aceasta "sincronizare" sa afecteze numai un numar limitat de inregistrari? Simplu, pentru necunoscatori sau pentru naivi. Imposibil, pentru orice om cu cunostinte solide de softist.

    Repet, strategia de marketing mi se pare jenibila.
    • 0 (0 voturi)    
      Apple's strategy copy (Vineri, 30 iulie 2010, 12:24)

      sly [anonim] i-a raspuns lui sly

      Mi-am adus aminte de "strategia" celor de la Apple cu ultimul lor model de telefon, uitat intr-un bar.
      Cei de la emag au zic ca nu e o problema sa transpuna ideea pentru o situatie ce se preteaza pentru ei.
    • 0 (0 voturi)    
      reclama emag (Duminică, 1 august 2010, 17:31)

      scepticu [anonim] i-a raspuns lui sly

      Ai dreptate. Pute a reclama. Prea degajat e pierzatorul. Astia de la emag s-au facut niste porci si unde ai vazut porc prost.
      Oricum o sa se duca la vale cu tot cu showroom-urile lor si preturile lor umflate, ce-si imagineaza ca e la moda sa cumperi de pe internet... conteaza pretul in primul rand.
      La ce magazin virtual sau nu ati mai vazut un produs (WD mini) sa coste vreo doua luni 200 de lei si dupa aia sa-l faca 370 de lei. Cine dracu o sa-l mai ia.
      PS: Ziaristii nu sant fraieri, se vand pe bani grei (vezi reclama de pe site-ul respectiv).
  • +3 (3 voturi)    
    Advertising Destept! (Vineri, 30 iulie 2010, 6:33)

    Ilinka [anonim]

    Felicitari pentru campanie. Aveti un strateg brici. Dupa invazia extraterestra si oferta speciala din noaptea de Anul Nou trebuia sa veniti cu ceva fresh.
  • +1 (1 vot)    
    Reclama indirecta (Vineri, 30 iulie 2010, 8:40)

    Celbun [anonim]

    Toata aceasta "greseala tehnica" nu are rol decat de reclama indirecta! O mica "eroare tehnica" a creat mai multa reclama decat o campanie platita - de unde se pune ca si costurile sunt mult mai mici.....deci morala: greseste uneori un pic intrucat vei castiga mult mai mult!
  • +2 (2 voturi)    
    Marketing. (Vineri, 30 iulie 2010, 8:47)

    dux [anonim]

    Nu a fost nici o problema reala. Interesant ca tota lume a pus botu. Au platit sau au obtinut toata tarasenia moka?
  • +2 (2 voturi)    
    mda (Vineri, 30 iulie 2010, 14:50)

    Arkan [utilizator]

    Un coleg si-a comandat de la ei un Phenom II, care cica era la promotie, "disponibil la comanda online".
    Era doar reclama, pentru ca nu l-au sunat decat dupa 5 zile, timpul necesar pt. a formula urmatoarea scuza: "Ne pare rau, nu mai avem de unde sa-l achizitionam".
    emag astia sunt cei mai praf, + preturi uriase. Doar prostii cumpara de la ei.
    Nici pcgarage nu mi se par de deoamne ajuta, dar nu fac magarii de joasa speta ca asta.
    ANAF-ul s-a sesizat?
  • 0 (0 voturi)    
    publicitate (Vineri, 30 iulie 2010, 15:12)

    aurel [anonim]

    Hotnews - marcheaza articolul asta cu (P)
  • +1 (1 vot)    
    Este cea mai tare reclama, pe care o putea... (Vineri, 30 iulie 2010, 17:17)

    Florin [anonim]

    avea un site de comert electronic. Pentru 30000 EUR, vor avea trafic pe site ceva de speriat. O astfel de stire, face mai multa publicitate decat oricate spoturi pe tv si radio. Marketing pur. Imi place de ei.
    • 0 (0 voturi)    
      Emag.. (Luni, 24 noiembrie 2014, 12:45)

      andreiu [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      Emag-ul a inceput sa semene putin cu magazinele reale: au trafic mare de clienti dar cei mai multi se uita si apoi cumpara din alta parte :)
  • +1 (1 vot)    
    Marketing ascuns(ptr cunoscatori) (Sâmbătă, 31 iulie 2010, 0:16)

    Mario [anonim]

    Pun o singura intrebare, De ce la produsele care au avut preturi mai mari sa actualizat pretul la livrare si la cele sub pretul corect nu sa aplicat aceiasi regula, le lasau asa pe ambele si se aplica o oarecare compensare. Cine face cadodouri de zeci de mii de euro pe foamea asta de cash?
    Vrajeala care la unii a tinut. Ei te suna inainte sa iti confirme comanda. Oare nu puteau sa informeze clientii ca este o greseala sau ca a fost sparta baza de date si au fost modificate preturile de hackeri si refuzau sa faca livrarea?
    ,, Cat de corecti sunt cei de la emag ", au fost de partea clientului si a buzunarului sau si i-au dat preturi foarte mici dar pe cele mari au refuzat sa le aplice si au corectat eroarea.
    Sunt client emag cu plati de zeci de milioane dar e cusuta cu ATA ALBA smecheria.
    Atentie mare !
  • 0 (0 voturi)    
    reclama mascata (Sâmbătă, 31 iulie 2010, 8:24)

    aaa [anonim]

    Au luat teapa de cateva zeci de lei si au facut reclama de cateva sute :)) , Are balta peste , chiar daca nu ar fi asa, dar oricum sunt convins ca pierderea nu e asa mare dupa cum se spune
  • 0 (0 voturi)    
    MARKETING EFICIENT !!!! (Sâmbătă, 31 iulie 2010, 17:01)

    labelepok [anonim]

    MAI SIMPLU NU SE POATE. GENIAL. PIERDERE DE 30000 EURO???? CU 30000 EURO SE POATE CUMPARA PUBLICITATE LA O SINGURA TELEVIZIUNE DE MAXIM 30 MINUTE !!!!! PRIN ACEASTA (APARENT) PIERDERE SI-AU ATRAS PUBLICITATE GRATUITA DE CEL PUTIN 1.000.000 EURO. BRAVO EMAG. PERSONAL SUNT CLIENT FIDEL SI II APRECIEZ. NEAVIZATII COMENTEAZA ABSORBITI DOAR DE SENZATIONALUL ACESTEI SITUATII. BRAVOOOOOOO!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    e real (Sâmbătă, 31 iulie 2010, 19:49)

    Atreides [anonim]

    Treaba e adevarata ... iata dovada :

    Cant Produs Total cu TVA
    1 x Multifunctional Canon PIXMA MP250 8,38 Ron
    1 x Flash Pen Kingston DataTraveler 8GB, USB 2.0, Red 3,92 Ron
    1 x Discount conform promotie: Multifunctional Canon PIXMA MP250 -3,92 Ron
    1 x Cablu USB 2.0 A-B, 1.8 m 0,01 Ron
    Subtotal: 8,39 Ron
    Taxa transport: 0,00 Ron
    Taxa ramburs: 0,00 Ron
    Total: 8,39 Ron

    Mi-a venit coletul ieri , 8,39 ron
  • 0 (0 voturi)    
    voi chiar ii credeti? - un nou tip de publicitate (Duminică, 1 august 2010, 15:19)

    cristi [anonim]

    parerea mea este ca este un nou tip de publicitate inselatoare.
    eu zic ca au regizat, a fost scenariu, nu cred ca va primii cineva un produs la pretul ala. daca tu ai comandat te vor suna si vor zice ca nu mai au in stoc.

    traim in romania
    • 0 (0 voturi)    
      Emag.. (Luni, 2 august 2010, 10:23)

      je [anonim] i-a raspuns lui cristi

      de fiecare data cind am comandat de la ei pretul de pe site era unul iar pretul la livrare era altul.
      De exemplu: 3*2G Corsair Dominator pret initial aprox 900 ron la livrare 1100 ron peste 2 zile a scazut iar pretul la 900. (leul crescuse putin in acea perioada in raport cu eur sau usd) deci nu se tragea de la cursul valutar.

      Niciodata nu livreaza produsul la pretul de pe site totdeauna livreaza la pretul din ziua de livrare si au grija sa fie mai mare. (cam neseriosi..) acum au facut o exceptie si livreaza la pretul de pe site.. deci undeva nu se potriveste cu obiceiurile lor.
      concluzia mea: Publicitate pt cei ce nu-i cunosc cei ce-i cunosc nu mai au nevoie de publicitate.
  • 0 (0 voturi)    
    mie unu mi-a convenit cand mi-am cumparat ceva (Joi, 19 august 2010, 17:34)

    JaCKaL [anonim]

    eu am cumparat acum 2 ani de la torent o placa video 3870x2 msi la pretu de 633 lei si pretu ei real era de 1633lei pt ca a doua zi au corectat pretu si eu oricum mi-am primit placa video la pretu de 633 lei :)) si am mai vazut erori pe site da nu mi-am batut capu , mi-am luat placa video pt ca o vroiam da recunosc sunt un hot si imi convine :))) asa poate si cei care au cumparat un lap la 130 lei sau un tv lcd la 200 lei aveau si ei nevoie
  • 0 (0 voturi)    
    va contraziceti degeaba... (Luni, 13 septembrie 2010, 10:15)

    criss [anonim]

    Emag nu a pierdut mare lucru. A livrat doar in limita stocului disponibil :D . Le verifica cineva stocul lor?
    Cred ca au livrat 2 -3 produse la pretul ala... suficient cat sa-si faca reclama.
  • 0 (0 voturi)    
    Eu am comandat de pe al site ! (Duminică, 17 octombrie 2010, 19:37)

    Florin [anonim]

    Ieri seara mai exact dimineata, la ora 3:20 am gasit un site http://www.magzone.ro ":sa nu ma intelegeti gresit, eu nu vreau sa fac reclama": aici, am gasit un produsul http://www.magzone.ro/produse/172-componente_pc/190-placi_video/9194-placa_video_gainward_nvidia_geforce_9800_gt_1024mb_ddr3_256bit_sli_pcie.html la pretul de 5 ron.Am facut comanda si am primit si proforma pe mail.Astept maine sa vad ce se intampla daca mi-se va onora comanda.Am captura de ecarn cu comanda si salvata factura proforma de la ei plus am confirmarea comenzii pe mail.Deci am dovada clara astept si va tin la curent.
  • 0 (0 voturi)    
    O situatie asemanatoare (Duminică, 17 octombrie 2010, 20:18)

    Florin [anonim]

    O situatie asemanatoare.Ieri seara mai exact dimineata, la ora 3:20 am gasit un site magzone.ro "sa nu ma intelegeti gresit, eu nu vreau sa fac reclama": aici, am gasit produsul > Placa video Gainward nVidia GeForce 9800 GT, 1024MB, DDR3, 256bit, SLI, PCI-E la pretul de 5 ron.Am facut comanda si am primit proforma pe mail. Astept maine sa vad ce se intampla daca se va onora comanda.Am captura de ecran cu comanda, factura proforma de la ei plus am confirmarea comenzii pe mail, deci am dovada clara sunt obligati sa onoreze comanda!
  • 0 (0 voturi)    
    Mitul corectitudinii e-mag (Vineri, 6 mai 2011, 17:24)

    joric [anonim]

    Nu credeti nici o clipa ca cei de la e-mag aunt corecti si au livrat produse la pret mai mic. Eu personal am primit un mail in care ei ziceau ca sunt fericitul care a castigat o tableta de 3500 RON si ca sa ma duc la ei sa-mi ridic premiul. Cand am ajuns la ei mau primblat dintr-o parte in alta vreo ora dupa care mi-au zis ca e o greseala ca remiul nu e pentru mine asa ca PAA!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu cumparati de la emag.ro (Vineri, 31 august 2012, 13:55)

    Florin C [anonim]

    Nu cumparati de la emag.ro!!! Am cumparat eu un Canon 600D resigilat in data de joi 23.08.2012 ,l-am primit a 2-a zi dar surpriza,incarcatorul era lipsa desi nu era specificat pe site ca ar lipsi. Am facut reclamatie si curierul a venit la mine si a ridicat coletul in data de 27.08 deoarece la cererea mea de a primi incarcator si a ramane cu camera am primit raspuns ca nu se poate ca nu au incarcatoare. Fara sa fiu vinovat cu nimic neseriosii de la emag m-au anuntat anuntat azi ca banii pot sa mii iau inapoi de abia la sfarsitul saptamanii viitoare, cred ca vreau sa isi scoata 2 saptamani de dobanda din banii mei!!!! Deci din vina lor ca mi-au trimis pachetul cu accesorii importante lipsa eu trebuie sa stau fara banii mei 2 saptamani in acest timp ramanand si fara aparat foto neavand posibilitatea sa imi cumpar altul ca baietii refuza sa imi restituie banii in timp util!!! Hotie mai mare nu am putut sa intalnesc la nu magazin cu renume pana in acest moment. Desi au primit aparatul inapoi de marti 28.08 si l-au verificat si razverificat 2 zile pana ieri cand mi-au zis ca e stornat nu pot sa imi trimita banii mei decat la sfarsitul saptamanii viitoare!!!! Nu mai spun ca cd-urile originale nu erau , era numai o copie cu drivere si o copie cu manual in lb. romana,dvd-urile cu soft lipsind de tot. In concluzie daca vreti sa muriti de stres cumparati de la emag si sunteti rezolvati !!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by