Samsung Galaxy Tab, prima tableta a companiei coreene, si-a gasit un milion de clienti pe plan mondial in primele doua luni de vanzari, ceea ce inseamna ca interesul clientilor a depasit asteptarile producatorului, scrie Computerworld. Apple iPad a depasit pragul de un milion in doar o luna, insa tableta asiaticilor nu a avut marketing-ul de care a beneficiat iPad, astfel ca performanta Galaxy merita luata in seama.

Samsung Galaxy TabFoto: Hotnews

Samsung a lansat in octombrie tableta Galaxy Tab si de atunci gadget-ul a patruns treptat pe diverse piete, inclusiv la noi unde costa in jurul a 3.000 de lei, "la liber". Samsung estima ca va vinde pe plan mondial un milion de tablet PC-uri pana la finele anului, insa a atins acest numar la inceput de decembrie datorita cererii din SUA.

Dimensiunile tabletei sunt: 190.09 mm X 120.45 mm X 11.98 mm. Galaxy Tab ruleaza sistemul de operare Android versiunea 2.2, are procesor ARM Cortex A8 1 GHz, iar ecranul de 7 inch are rezolutie de 1.024 X 600 pixeli. Tableta are camera de 1,3 MP pe partea frontala si una de 3,2 MP pe spate si este vanduta in varianta cu 16 GB, existand posibilitatea extinderii cu inca 32 GB.

Tableta a fost privita ca principal concurent al Apple iPad, gadget-ul lansat in aprilie in SUA reusind sa-si gaseasca un milion de clienti in prima luna. Se estimeaza ca de atunci si pana la final de noiembrie circa opt milioane de persoane si-au cumparat iPad.

Presa noteaza ca vanzarile Galaxy Tab sunt extrem de bune, tableta asiaticilor dovedindu-se a fi un concurent redutabil.