Magazinul online eMag a inregistrat afaceri de 102 milioane euro anul trecut, in crestere cu 60% fata de 2009. Estimarile pentru 2011 indica afaceri de 150 milioane euro, iar compania are showroom-uri in sapte orase din tara.

"In 2011 ne vom concentra pe adaugarea unor categorii noi de produse si pe dezvoltarea organica a tuturor categoriilor din portofoliu. (...) Retailul online va ajunge la 20% din totalul pietei de retail din Romania pe segmentele pe care activam si vom contribui la atingerea acestei cifre", a spus directorul general eMag, Iulian Stanciu.

Compania estimeaza ca piata totala a comertului online electro-IT a fost de 145 milioane euro si sustine ca detine 70% din total.

Retailer-ul online sustine ca are o cota de 25% pe piata laptop-urilor, circa 20% pe piata foto-video si 21% la imprimante. Segmentele smartphone si televizoare LCD au obtinut o cota de piata de 10%, respectiv 9% in 2010, iar la electrocasnice compania vrea sa depaseasca 5% din piata totala anul acesta.

eMag s-a lansat in 2001 ca magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, iar in prezent are showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.