Reteaua de socializare Facebook a anuntat joi ca a incheiat un contract cu unul dintre marile nume in relatiile publice americane, Burson-Marsteller, cu scopul de a atrage atentia ziaristilor asupra practicilor Google in domeniul respectarii vietii private, relateaza AFP.

"Nicio campanie de calomnie nu a fost autorizata si nici dorita", a subliniat un purtator de cuvant al Facebook. "In loc de asta, noi dorim ca tertii (bloggerii si ziaristii, n.r.) sa constate ca Google, fara sa fi primit autorizatia internautilor, aduna si utilizeaza informatii continute in conturile Facebook".

"Am angajat Burson-Marsteller pentru a atrage atentia asupra acestui subiect, utilizand informatii publice ce pot fi verificate de o maniera independenta de orice media sau analist. Este un subiect grav si trebuie sa-l prezentam de o maniera grava si transparenta", a adaugat purtatorul de cuvant.

Burson-Marsteller a confirmat ca a fost angajat.

"Clientul a cerut ca numele sau sa nu fie publicat, avand in vedere ca a cerut sa fie aduse la lumina zilei informatii publice accesibile", a indicat Burson-Marsteller, intr-un comunicat.