Site-urile Google au avut luna trecuta peste un miliard de utilizatori unici, premiera in randul companiilor de internet, in timp ce pe site-urile Microsoft au intrat peste 900 de milioane de unici, arata datele companiei de cercetare ComScore. Totusi, la capitolul timp petrecut pe site-uri, Facebook a avut cea mai mare crestere si este lider.

Luna trecuta, pe site-urile detinute de Google au intrat 1,009 miliarde de utilizatori unici, crestere de 8% fata de acum un an. Pe site-urile Microsoft au intrat 905 milioane utilizatori, pe Facebook au intrat 714 milioane (+30%), iar pe site-urile Yahoo! au intrat 689 milioane de "unici".

Sunt cinci ani de cand ComScore publica date legate de traficul pe internet la nivel global si are la baza un "panel" de doua milioane de utilizatori. In 2006, Google avea pe site-urile sale aproape jumatate de miliard de utilizatori, iar Microsoft avea circa 540 milioane de utilizatori unici.

Tot mai important devine insa timpul petrecut pe internet de utilizatori, iar Facebook sta cel mai bine cu un total de 250 miliarde minute petrecute de utilizatori pe site in luna mai (crestere de 66% fata de luna similara a lui 2010). Pe site-urile Microsoft timpul petrecut a scazut cu 14%, spre 204 miliarde minute, iar pe Google au petrecut in total 200 miliarde minute.