O universitate americana ofera o bursa de scolarizare de 37.000 de dolari pentru un master in afaceri candidatului cu cel mai bun post pe Twitter, informeaza Daily Telegraph.

Universitatea din Iowa vrea ca studentii sa demonstreze ca au abilitatea de a folosi retelele de scoializare in mod creativ, utilizand mesaje succinte. Intrebarea la care trebuie sa raspunda, in 140 de caractere sau mai putin, este: ce te face sa fii un candidat 'exceptional' pentru un MBA?

Candidatii vor putea sa includa link-uri catre paginile lor de internet sau bloguri, precum si clipuri video.

Academicienii de la Universitatea din Iowa au decis sa introduca noul test pentru bursa in locul eseului clasic de 800 de cuvinte care se cerea pana acum, pentru ca lucrarile devenisera asemanatoare si putin creative.

"Social media s-a dovedit a fi un instrument puternic pentru comunicarea in afaceri, asa ca este logic ca cei care aplica sa-si demonstreze abilitatea de a il folosi", a declarat asistentul-sef al decanului de la master.