Cei mai multi dintre participantii la un studiu realizat de GfK Romania pentru publicatia online IQads, privind perceptia romanilor asupra publicitatii, mentioneaza televiziunea si panourile stradale drept principalele medii prin care brandurile ar trebui sa comunice cu ei. Google a aderat la asociatia IAB Romania. Iar Q2M anunta lansarea unei platforme de e-learning in domeniul marketingului digital, pe Facebook.

  • ​Aproape doua treimi dintre participantii la un studiu realizat de GfK Romania pentru publicatia online IQads spun ca sunt dispusi sa cumpere un produs in urma unei reclame difuzate la televizor, dar 73% spun ca reclamele TV sunt mai multe decat si-ar dori. Tot 73% spun ca o marca ar trebui sa comunice cu ei prin intermediul televizorului, al doilea mediu mentionat in acest sens fiind panourile stradale (67%). IQads a publicat, luni, detalii din studiul anuntat recent de GfK Romania, realizat in doua etape  - un studiu Omnibus pe un esantion de 1000 de persoane (rezultate reprezentative pentru populatia Romaniei in varsta de peste 15 ani, eroare de esantionare de maxim +/-3%), respectiv printr-un studiu online (esantion: 500 de respondenti, prezentat drept reprezentativ pentru populatia de 15-55 de ani, utilizatori de Internet din mediul urban). In preferintele respondentilor, dupa TV si outdoor urmeaza reclamele din presa scrisa (60%), brosuri publicitare (57%), reclame online (56%), radio (44%). Numarul celor care considera comunicarea prin reclame online ca fiind mai potrivita pentru a interactiona cu ei este mai mare in randul persoanelor cu educatie superioara (65%). Vezi detalii aici
  • Google Romania a devenit membru al asociatiei IAB Romania, ce reprezinta companii active in domeniul publicitatii pe Internet - regii, agentii, furnizori de servicii si publisheri. Potrivit unui comunicat de presa al IAB, Google este a cincea companie multinationala care adera la IAB Romania, dupa Organge, ING, Gemius si Smart Adserver.
  • Agentia Q2M anunta lansarea, pe Facebook, a unei platforme de e-learning in domeniul marketingului digital, RoNewMedia Academy, adresata celor care doresc sa aiba acces la continutul conferintelor RoNewMedia, organizate de aceasta companie, dar si la webinarii si traininguri online de profil. Platforma a fost realizata de agentia Happy:Digital, potrivit unui comunicat de presa.