Agentia McCann Erickson Romania a fost desemnata Agentia Anului la festivalul international de publicitate Golden Drum de la Portoroz. Sambata seara, agentiei i-a fost acordat trofeul Golden Rose pentru cele mai multe campanii premiate in cadrul festivalului, majoritatea dintre acestea fiind pentru brandul Vodafone. Alte doua agentii romanesti, Propaganda si Next Advertising, au castigat la randul lor aur in cadrul acestui festival.

Campaniile pentru care a fost premiata agentia McCann Erickson:

  • "Nunta" (client Vodafone) - Grand Prix la categoria "Events", aur la categoria "Digital Campaigns", argint la categoria "Integrated Communication Campaigns"
  • "Cerebel" si "Chivu" (client Vodafone) - Grand Prix la categoriile "Digital Campaigns" si "Public Relations"
  • "Noul Rom" - Grand Prix la categoria "Integrated Communication Campaigns", aur la categoria "Public Relations", argint la categoria "Direct Campaigns"

Deoarece Vodafone a fost cel mai premiat brand din competitie, acesta si-a adjudecat, alaturi de agentie, si premiul Brand Grand Prix.

Alte doua agentii romanesti premiate la Golden Drum sunt Propaganda si Next Advertising.

  • Propaganda a castigat aur la categoria "Digital" cu aplicatia online "Prima piesa de teatru pe Facebook", dezvoltata pentru a promova festivalul de teatru independent "Undercloud" si pusa in practica pe pagina Vodafone Buzz.
  • Next Advertising a primit aur la categoria "Film" pentru spotul "Gelozie", realizat pentru relansarea site-ului IQads.ro. Acelasi spot a castigat locul 1 si la festivalul de la Moscova "Red Apple 2011", la categoria "Advertising of mass-media".

Vezi toate campaniile castigatoare la Golden Drum 2011