Antena Group sesizeaza CNA in cazul RCS-Antena 2

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 7 decembrie 2011, 18:52 Economie | Media & Publicitate


Operatorul de cablu RCS-RDS a scos postul Antena 2 din grila sa de programe transmise prin cablu analog in mai multe zone, in acelasi moment in care, in grilele RCS, a aparut postul Romania TV, controlat de Sebastian Ghita. Antena Group spune ca a sesizat CNA in legatura cu acest caz, iar reprezentantii CNA contactati de HotNews.ro au spus ca acest for a primit, marti, din partea RCS o solicitare de modificare a grilei sale, dar ca aceasta nu a fost discutata inca in sedinta publica. Responsabilii de PR ai RCS contactati de HotNews.ro nu au facut declaratii pe aceasta tema.

Potrivit unor informatii GfK Romania (firma care masoara in prezent audientele TV - n.r.) invocate pentru HotNews.ro de reprezentanti ai trustului Intact, miercuri dimineata era "confirmat" ca postul Antena 2 a fost scos din grila de programe a RCS-RDS (cablu analog) cel putin in Bucuresti si Buzau, incepand de marti seara. Postul putea fi prins in continuare prin pachete de televiziune digitala.


Contactati de HotNews.ro, reprezentanti CNA au spus pentru HotNews.ro ca "RCS a cerut modificarea grilei, lucru care se va discuta in prima sedinta. Solicitarea de modificare a grilei a fost inregistrata la CNA ieri", 6 decembrie. Saptamana aceasta, CNA nu se intruneste in sedinta publica.

Reprezentantii Intact au transmis HotNews.ro o pozitie in acest caz, acuzand RCS-RDS ca "nu avea niciun temei legal sa scoata Antena 2 din grila televiziunilor ale caror programe sunt transmise prin cablu":

  • “RCS-RDS nu avea niciun temei legal sa scoata Antena 2 din grila televiziunilor ale caror programe sunt retransmise prin cablu. Antena Group s-a adresat Consiliului National al Audiovizualului cu o sesizare, pentru ca, din informatiile noastre, RCS-RDS nu a primit aprobarea CNA pentru a scoate aceasta televiziune din grila. Totodata, este vorba de un nou abuz, impotriva caruia vom reactiona prin mijloace legale. (...) Prin acasta decizie, RCS a comis din nou o ilegalitate, dupa scoaterea din grila a GSP TV,  post must-carry".

Posturile must-carry sunt posturi libere la retransmisie, ce trebuie incluse de cablisti in grilele lor in functie de audientele inregistrate. Antena 2 nu este un post liber la retransmisie, fiind retransmis de cablisti in baza unor acorduri dintre acestia si televiziune.

Potrivit art. 74 din Legea Audiovizualului, "distribuitorii de servicii pot modifica structura ofertei de servicii de programe retransmise numai cu acordul Consiliului (CNA - n.r.)".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11488 vizualizari

  • -2 (6 voturi)    
    decizii discretionare, autoritatea nu reactioneaza (Miercuri, 7 decembrie 2011, 19:27)

    cosma [anonim]

    In Vaslui RDS a scos Antena2 din grila inca de acum doua saptamani. CNA, FA CEVA, ia golanii de la RDS de urechi!
    • +2 (2 voturi)    
      must carry - abuz (Joi, 8 decembrie 2011, 11:06)

      bbk [anonim] i-a raspuns lui cosma

      de ce este o lista de "must carry" ?

      mie normal mi s-ar parea ca fiecare operator de cablu sa faca un sondaj local, printre abonatii, si sa faca grila in functie de optiunile acestora.

      astfel, pe fiecare oras ar putea fi o grila diferita (ordine si continut)

      iar in cazul televiziunii digitale ar fi si mai simplu, sa le dea pe toate, si cine vrea sa se aboneze la anumite posturi. astfel, daca eu vreau sa vad doar pachetul discovery, si fara posturile de manele, sa nu imi bage manele. si abonametul sa fie platit corespunzator.
      • 0 (0 voturi)    
        Telecomanda (Duminică, 11 decembrie 2011, 23:51)

        eugen6000 [anonim] i-a raspuns lui bbk

        Pai si telecomanda pentru ce a fost inventata?
        Ia cu incredere ca nu musca! Daca doresti sa scoti posturile care nu te intereseaza poti sa le scoti cu ajutorul telecomenzii.
        In concluzie parerea ta pentru mine nu inseamna nimic .
        • 0 (0 voturi)    
          istetul (Duminică, 18 decembrie 2011, 18:33)

          jean valjean [anonim] i-a raspuns lui eugen6000

          problema-i caacesti intinzatori de fire una-ti ofera la inceput si alta iti furnizeaza pe parcurs.In plus muschii lor e tari fiind ca au clampai la CNEA sau cum s-o fi numind organul ala vegetal cu Dan Grigore in frunte.
    • 0 (0 voturi)    
      aberatii (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 8:53)

      man [anonim] i-a raspuns lui cosma

      Toata lumea este indignata si ofuscata: bina ca l-au scos - foarte rau ca l-au scos.
      Nu inteleg de ce-si bate poporu' gura cu subiectul asta cand problema este mult mai simpla:
      Intr-o afacere privata s-a luat o decizie de afaceri.
      Daca ati fost legati de ea si nu va mai place, schimbati-o.
      Foarte simplu.
      Aveti oricand si oriunde posibilitatea sa luati tv de la dolce sau focus, internet de la romtelecom sau gsm...etc
      Deci variante exista fara sa va mai agitatati ca marmota pe aici.
      Dar... s-ar putea sa nu va convina nic asa.... ;)
      • +1 (1 vot)    
        magarie (Marţi, 13 decembrie 2011, 15:36)

        Anonimul [utilizator] i-a raspuns lui man

        Nu e asa simplu. Sotia vrea antena 2 iar eu vreau sa vad F1 si unele meciuri din liga penalilor.
        Am deja un decodor digital si nu vreau sa mai inchiriez unu doar pentru antena2.
      • 0 (0 voturi)    
        d-le Kelemen (Duminică, 18 decembrie 2011, 18:39)

        jean valjean [anonim] i-a raspuns lui man

        Va inteleg ardoarea udmr-ista...dar daca stiti romaneste spuneti-mi de ce in grila,in zone fara unguri exista n posturi nem tu dom?Si apoi ce poti face cand esti abonat captiv....adica l-ai primit peste tot,ca era baiat bun si acuma te joaca cum vrea mai ales ca avem multi romani ca matale.
  • +3 (7 voturi)    
    Grupul Antena ? (Miercuri, 7 decembrie 2011, 19:28)

    calinsab [utilizator]

    E ceva la la care nu ma uit niciodata, ce sa vad ? Jos Basescu? si apoi daca Basescu pleaca oricum peste 1 an... dupa aceea ce se v-a intampla? se inchid aceste televiziuni?

    Sunr dezgustat sa vad numai femei dezbracate la tv , manele si alte lucruri de genul acesta.... nu e nimic constructiv , manipulare, manipulare si cam atat.

    Bine ca le-a scos din grila ! Bravo RDS- RCS !
    • -1 (3 voturi)    
      halal obiectivitate ! (Miercuri, 7 decembrie 2011, 19:36)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui calinsab

      daca ai fi auzit la Antena 2 zilnic "Hai Basescu" ce scriai? rusine RDS?
    • 0 (2 voturi)    
      Fiecare cu ce vrea (Miercuri, 7 decembrie 2011, 20:52)

      ChristianHawkins1323283871655 [anonim] i-a raspuns lui calinsab

      Fiecare se uita la ce vrea. Tu nu vrei Antena 2, esti basist, e problema ta, eu vreau sa ma uit la Antena 2 macar la Familia Bundy.
    • 0 (0 voturi)    
      rds - niste hoti (Joi, 8 decembrie 2011, 11:22)

      siberia [anonim] i-a raspuns lui calinsab

      M-am saturat de abuzurile celor de la rds. Trebuie sa facem sesizari, trebuie sa renuntam la serviciile acestor hoti!
    • 0 (0 voturi)    
      spui tampenii (Joi, 8 decembrie 2011, 11:25)

      marius [anonim] i-a raspuns lui calinsab

      din comentariul tau reiese ca nu urmaresti antena2, atunci de unde stii ca are continut politic? te informez ca nu are, si ca este orientat spre latura mondena, dar fara pitziponceala sau manele. cei de la rcs-rds sunt nesimtiti
      • 0 (0 voturi)    
        Nu e politic? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 8:19)

        matadorul [anonim] i-a raspuns lui marius

        'fara pitziponceala si manele" esti departe si se pare ca stai cu spatele la televizor. Apoi nu e destul 2 posturi din acest concern media, la care mie rusine sa-i pronunt numele, care denigreaza poporul roman? prin atacuri directe la presidentia Romaniei si guvern. Rusine sa le fie. Sunt de acord ca Antena 2 este o victima colaterala dar ma intreb , oare in preajma alegerilor vom mai avea acelasi format de emisiune ca acum. Care concern de presa mai detine 4 posturi tv si manipuleaza telespectatorii cu atata furie, in afara de Antena Group. Deontologia profesionala a angajatilor Antena Group este la un calificativ "moale". De fapt, cred ca, sociopatia este primul criteriu de angajare al acestui concern media . in final, CNA ar trebui sa ia masuri impotriva acestui grup, prima data si de abia dupa aceea se va descoperii, ca sa restabilit o ordine din presa din Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      abuz (Joi, 8 decembrie 2011, 14:24)

      Anca Vasile [anonim] i-a raspuns lui calinsab

      Este un abuz din partea Rcs! Trebuie dati in judecata...cum ramane cu libertatea presei?! A2 era in topul preferintelor mele si cu siguranta voi renunta la Rcs.
    • +1 (1 vot)    
      antena 2 (Joi, 8 decembrie 2011, 23:15)

      danilo [anonim] i-a raspuns lui calinsab

      mai idiotule, antena 2 era un post de divertisment , nu de politica
    • 0 (0 voturi)    
      replica (Vineri, 9 decembrie 2011, 9:53)

      replica [anonim] i-a raspuns lui calinsab

      faptul ca tu esti un ignorant nu inseamna ca majoritatea e ca tine.
  • 0 (0 voturi)    
    revolta (Miercuri, 7 decembrie 2011, 20:11)

    eu [anonim]

    au scos antena 2 si din grila satelitului de la digi
    si tot nu mai inteleg eu dc nu a aparut gsp tv in grila de programe ca din ce stiu eu era hotarare judecatoreasca
    tzeapa?
  • 0 (2 voturi)    
    bravo RDS (Miercuri, 7 decembrie 2011, 20:54)

    gigi [anonim]

    daca scoateti si antena 3 si realitatea din grila de programe, ma gandesc serios sa trec la voi.
  • +1 (1 vot)    
    nu sunt de acord sa se scoata din grila de program (Miercuri, 7 decembrie 2011, 22:50)

    monica ciutescu [anonim]

    Cine sunt ei sa hotarasca acest lucru? Iti place , te uiti. Si daca nu, sunt atatea programe. Eu ma uitam, si, nu accept sa sa intample asta. Cine castiga din asta? Si toti care vor sa-l pupe pe basescu in fund, au programe destule, unde sa faca asta. Eu vreau sa stiu ca platitor al acestui operator de cablu, de ce a hotarat sa faca asta? Probabil mizeaza pe nepasarea oamenilor care, indiferent ce se intampla in lumea asta ei inghit fara discutii. "asta e, ce sa facaem?" este singurul lucru care il spunem, fara sa incercam sa gasim solutii.
    • 0 (0 voturi)    
      cucoana, esti analfabeta (Joi, 8 decembrie 2011, 2:12)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui monica ciutescu

      deci...asa cum spuneam, esti analfabeta. nu se pune virgula nici inainte, nici dupa "si", iar la faza cu "facaem"...in fine, sa revenim. din cate stiu eu, antena asta 2 dupa care tot plangeti atata si cred ca o sa va si sinucideti in masa, nu este un post liber la retransmisie. in concluzie, se cer bani pentru el. vreti sa-l vedeti, platiti voi separat. plus ca nici must carry (alta chestie cretina si asta) nu e.ce naiba o-ti mai vrea frate de la cele mai ieftine abonamente de pe piata?3000+ de canale in grila?
      • 0 (0 voturi)    
        unii se dau destepti in tara lui papura voda (Marţi, 13 decembrie 2011, 21:20)

        PC [anonim] i-a raspuns lui gogu

        gogule,in esenta ai dreptate dar de ce astia de laRCS sauDIGI nu trec acest post in pachetul de optiuni precum HBO si celelalte care mai sunt ?Din cate stiu smecherii de la aceasta societate care o conduc sunt PDL-isti asa ca in tara lui basescu orice este posibil.
  • 0 (0 voturi)    
    nemultumire (Joi, 8 decembrie 2011, 9:05)

    Pintilie [anonim]

    Sunt indignata de scoaterea postului antena 2.Urmaream mai ales seara emisiunea "Agentul Vip".Imi doresc sa reapara acest program pe grila de programe.
  • 0 (0 voturi)    
    postul antena 2 (Joi, 8 decembrie 2011, 9:53)

    Michi Scurtu [anonim]

    de citeva zile nu receptionez postul antena 2. am fost la sediul rds de care apartin, am dat telefoane dar degeaba. sunt niste nemernici isi permit sa faca ce vor cu noi fiinca nu prea avem alternative iar daca am solicitat decodor sa receptionez canale transmise digital mi-au spus ca deocamdata nu au. ce este de facut?
  • +1 (1 vot)    
    antena 2 (Joi, 8 decembrie 2011, 11:31)

    dana [anonim]

    Nu mai ai la ce privi dupa 19 seara,panarame de stiri si filme proaste.Dati-mi fratilor antena 2 inapoi,il vreau pe ,Morar si Brancu!!!!
    • +1 (1 vot)    
      /// (Joi, 8 decembrie 2011, 17:58)

      verzes ioan [anonim] i-a raspuns lui dana

      sunt de acord cu dana
  • 0 (0 voturi)    
    /// (Joi, 8 decembrie 2011, 17:50)

    verzes ioan [anonim]

    si in baia mare s-a scos din grila de programe antena2 .Pacat .a fost singura tv.care mai transmitea inafara de stirile poltice si cele care incita si unele emisiuni de bun gust in special seara.Chiar se poate orice in tara asta? Ce masura este? De ce gen? Nu cred ca este nici frumos ,nici corect ,din moment ce noi platim frumos abonamentul.Ce se intimpla rcs&rds?
    • 0 (0 voturi)    
      rds rcs (Marţi, 13 decembrie 2011, 12:35)

      July [anonim] i-a raspuns lui verzes ioan

      depuneti o sesizare la rds cerand repunerea postului Antena 2 .(la intrarea contracte) si eu am depus ,in cazul in care nu-l vor repune renunt la ei. este formular pt sesizare acolo.nu acceptati decodorul (pe care vi-l vor oferi) cu cat facem acest lucru mai multi,cu atat mai bine. nu trebuie sa acceptam sa ne comande pe banii nostri.
  • 0 (0 voturi)    
    Antena 2 (Joi, 8 decembrie 2011, 18:02)

    Elvira [anonim]

    Doresc postul Antena 2 in grila de programe. Programele au divertisment si buna dispozitie. Sper ca se vor lua masuri. Este un abuz al RCS RDS, aplicat abonatilor.
  • 0 (0 voturi)    
    antean 2 OUT (Joi, 8 decembrie 2011, 20:36)

    vasile [anonim]

    multumim frumos rcs ... dupa ce va dam o caruta de bani in fiecare luna pe serviciile voastre de kkat face-ti si figuri . semanati tot mai mult cu miile de romani care-si fac balcon ilegal la parter , cu sutele de mi care bat covorul pe bara dint e blocuri cu alte sute de mi care sacrifica porcul ca sa manance CARNE , cu milioanele care l-au votat pe conducatorul actual . e tara voastra / sa va spalati pe cap cu ea ...
  • 0 (0 voturi)    
    audienta hotaraste pt. antena2 (Joi, 8 decembrie 2011, 22:54)

    adyum [anonim]

    nu sunt de acord cu ce faceti voi,nu se poate sa eliminati un post care are emisiuni foarte bune cu un post carenu ne intereseaza!
  • 0 (0 voturi)    
    Antena2 o vreau inapoi (Joi, 8 decembrie 2011, 23:10)

    adriean.rotaru [anonim]

    speram sa ne dati inapoi Antena2! daca nu va trebui sa cautam alte societati de cablu ,sau sa renuntam la cablu,internet telefon digi!ce spuneti?
  • 0 (0 voturi)    
    hoti (Joi, 8 decembrie 2011, 23:40)

    net [anonim]

    ungurii de la RDS, niste hoti de 2 lei
  • 0 (0 voturi)    
    abuzul rcs rds (Vineri, 9 decembrie 2011, 8:57)

    tudor catalina roxana [anonim]

    nu este drept ce de intimpla dar la noi in rominia totul e posibil de la o vreme in coace sa luptati sa ciostigati SUNTETI CEI MAI BUNI
  • 0 (0 voturi)    
    firma rcs-rds (Vineri, 9 decembrie 2011, 9:53)

    dumitrescu alexandru [anonim]

    am vb cu cei de la rcs si le-am spus ca nu mai prind postul antena 2, post foarte important pt mine, si mi-au spus ca daca vreau sa vizionez acest post, trebuie sa-mi cumpar un aparat de la ei, aflati si de la mine ca aceasta tv prin cablu, este cea mai de rahat companie. ca de altfel si tot cna-ul, care tolereaza aceste ilegalitati.oare noi, poporul roman cam cit timp mai toleram asa ceva in tara asta? chiar nu ne trezim odata la realitate, si sa-i punem pe astia cu botul pe labe? ROMANI, TREZITI-VA!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Hunedoara - fara Antena 2 ! (Vineri, 9 decembrie 2011, 10:25)

    ligadiangeli [utilizator]

    Prin faptul ca Antena 2 si alte posturi au fost scoase din grila de programe inainte de a avea loc sedinta, CNA ne ofera posibilitatea sa asistam la un o disputa in care hainele se spala in public.
    Cred ca disputa este intre "cablisti". Pana la urma ei se vor "intelege", iar telespectatorii raman cu un gust amar.
  • 0 (0 voturi)    
    Stăpânul inelelor (Vineri, 9 decembrie 2011, 11:26)

    Antenistul [anonim]

    Continuați tot așa că la un moment dat majoritatea va renunța la serviciile voastre.Exista și alți furnizori de astfel de servicii.GSP s-a scos,Antena 2 la fel,care urmeaza?Neserioși...
  • 0 (0 voturi)    
    hotii (Vineri, 9 decembrie 2011, 21:43)

    bobo [anonim]

    am si eu o idee,poate buna,poate rea,dar sigur ii afecteaza pe idiotii astia de la rds.haideti sa platim serviciile lor cu intarziere!(macar cu 1 sapt intarziere).ce ziceti?
  • 0 (0 voturi)    
    antena 2 (Vineri, 9 decembrie 2011, 22:00)

    serj [anonim]

    Antena 2 este o parodie de program....nimic interesant si nimic educativ,,,,,mai ales emisiunea agentul vip......un papagal are da din aripi incercand sa faca audienta.....sincer....nici o pierdere ca s-a scos antena 2....pct-ul meu nde vedere....ce este dreept...red ca in mediul rural...se facea audienta.bravo rds
  • 0 (0 voturi)    
    antena 2 (Vineri, 9 decembrie 2011, 22:30)

    bit [anonim]

    Nu urmaream acest post, dar citind comentariile mi-am dat seama ca unii sunt IPOCRITI. Ne place sa ne ingropam unii pe alti si toti sfarsim, prin a fi ingropati cat suntem inca in viata !!! Asta e demnitatea romaneasca ? Asta e patriotismul si libertatea pentru care unii au murit in '89 ?! Uitam prea repede, uitam de libertatea si drepturile noastre !
    Caruia nu-i place un canal poate sa-l omoare din telecomanda, dar noi ca cetateni cu drepturi, trebuie sa luptam si pentru ceilalti, constientizand ca -sa facut un ABUZ ! Acum "thumbs down" patriotule !
  • 0 (0 voturi)    
    antena 2 (Vineri, 9 decembrie 2011, 23:19)

    dana [anonim]

    Chiar astia de la rds nu ne baga in seama?Dati mai oameni buni antena2 inapoi, chiar va faceti de cap.Voi nu realizati ca acolo sunt cele mai tari emisiuni de divertisment?Va primiti partea leului din alta parte si nu vreti sa aiba antena2 audienta?Ce face CNA acum? Sta cu mainile in san si noi,platitorii de cablu, suntem cantitati neglijabile?
  • 0 (0 voturi)    
    antena 2 (Vineri, 9 decembrie 2011, 23:39)

    aly [anonim]

    un program foarte bun . VREEEEEEEEEEEEM ANTENA 2 INAPOI! va platim pt servicile voastre de ce va permiteti sa va bate-ti joc de cei carue va sunt clienti.CLIENTUL STAPANUL NOSTRU! sigur nu cunoasteti deviza asta.cu siguranta ve-ti avea de pierdut ca noi am pierdut deja un program bun.RUSINE RUSINE RUSINE RUSINE
  • 0 (0 voturi)    
    Vrem Antena 2 in pachetul de baza la RDS!!! (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 0:12)

    nattahly [anonim]

    http://www.petitieonline.ro/petitie/11988057
  • 0 (0 voturi)    
    antena 2 scos si la galati (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 8:19)

    aurica [anonim]

    domnilor de la cna,incep sa cred ca nu aveti coloana vertrebrala!!!!!dupa ce au scos gsp abuziv din grila de programe rcs&rds galati au scos acum si antena 2....!!!!!abuzuri dupa abuzuri a celor de la firma de cablu mai sus mentionata si dumneavoastra nu faceti nimic....!!!????/de ce va mai luati banii de salariu????in afara amenzilor pe care le dati televiziunilor pentru unele nereguli minore nu faceti nimic...sa se fi intamplat asta intr-o alta tara civilizata din UE ar fi vuit toata presa si televiziunile .......ASTEPTAM TOTUSI POATE VA TREZITI in ceasul al doisprezecelea si ve-ti lua masuri drasnice asupra acestei firme de cablu care dupa ce sa vazut cu un nr mare de abonati a inceput sa -si faca de cap si sa nu tina cont de abonatii sai...
  • 0 (0 voturi)    
    antena 2 lipsa de la rcs&rds (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 13:29)

    alin [anonim]

    antena2 la mine in grila nu mai este din 5 decembrie ora 21:00.nu este corect ca dupa gsp tv sa scoata antena2,iar cei care nu vor antenele in grila rcs&rds sa se duca sus pe bloc sa se arunce.
  • 0 (0 voturi)    
    Euforia eliminat in Satu Mare (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 13:56)

    Ioana [anonim]

    Dupa ce in luna august 2011 au eliminat Antena 2, din 7 decembrie in Satu Mare a aparut Romania TV in locul frecventei postului Euforia.
    Am inteles ca RCS este o firma particulara, dar sa-si bata joc de clienti privandu-i doar de anumite posturi mi se pare totusi un abuz.
    Sa fi facut si ei un sondaj in randul telespectatorilor sa vada care posturi nu sunt atat de vizionate si sa le inlocuiasca pe acelea, daca nu mai aveau alte frecvente la dispozitie, nu chiar Antena 2 si Euforia, care cred ca totusi au mai mare audienta decat alte canale fantoma din grila analog
  • 0 (0 voturi)    
    vreau Antena2 inapoi! (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 23:17)

    Maddy [anonim]

    Sunt din Maramures si sunt abonat RDS. Sunt suparata de mor pe acesti nemernici care pe langa ca imi dau o viteza gen rezemat de perete la internet mai au si nesimtirea sa scoata un program care avea mare rating in randul televiziunilor, Antena2.
    In schimb cred ca am vreo 7 televiziuni in limba maghiara, nu ca as avea ceva cu ei, dar pe considerentul ca sunt straini ar fi putut lasa si cateva posturi germane, italiene sau alte natii.
    Asta e politica lor, in curand cred ca vom fi fortati de imprejurari sa ne cumparam antene DIGI si sa platim mai mult sa mai aiba ce beli de pe noi aceasta companie parsiva care acum detine monopolul televiziunilor prin cablu la noi in judet. Sa le fie rusine!
    • 0 (0 voturi)    
      rds-rcs (Marţi, 13 decembrie 2011, 12:32)

      July [anonim] i-a raspuns lui Maddy

      depuneti o sesizare la rds cerand repunerea postului Antena 2 .(la intrarea contracte) si eu am depus ,in cazul in care nu-l vor repune renunt la ei. este formular pt sesizare acolo.nu acceptati decodorul (pe care vi-l vor oferi) cu cat facem acest lucru mai multi,cu atat mai bine. nu trebuie sa acceptam sa ne comande pe banii nostri.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa fie scoasa din grila si Antena 3 (Duminică, 11 decembrie 2011, 13:10)

    RaresM [anonim]

    Sper din toata inima ca in curand sa fie scoasa si Antena 3 din grila. E nevoie de o petitie in sensul asta sau ceva? Chiar m-am saturat pana peste cap de mizeriile date pe televiziunea asta de toti viermii gen Gadea, Badea, Ciutacu, Ciuvica si restul armatei de imbecili sinistrii.
  • 0 (0 voturi)    
    celalalt program-o porcarie (Luni, 12 decembrie 2011, 13:35)

    Adina [anonim]

    Daca vreau un comentariu politic dau pe antena3,daca vreau divertisment dau pe antena1,2 sau euforia.Dupa ce ca Sebastian Ghita a facut ce a facut cu realitatea acum ne-a mai luat si putinul divertisment de care aveam parte in timpul jurnalului de seara de la alte televiziuni.Ghita nu ma poate obliga sa ma uit la programele lui si nici patronul de la rds-rcs.Eu vreau sa o vad pe Antonia seara ,nu ce prostii au facut unii sau altii in parlament,mai ales caperiaza pe fata puterea.Luptati-va sa veniti inapoi,iar cei care gandesc ca mine ar face bine sa schimbe cu un alt program pe telecomanda.
  • 0 (0 voturi)    
    antena2 scos si in cluj! (Luni, 12 decembrie 2011, 16:49)

    Szep Eni [anonim]

    si in cluj s-a scos antena 2 si nu inteleg de ce daca nu vrei sa te uiti muti canalul dar nu sa scoti din grila de programe ,cand am semnat un contract cu ei am semnat pe un pachet care continea acest post deci e un abuz asupra noastra a clientilor .Ca si clienti chiar nu avem nici un drept in tara asta numai la semnarea contractului e totul bine si frumos si dupa nici nu te baga in seama VREM ANTENA2 INAPOI IN GRILA DE PROGRAME!!
  • 0 (0 voturi)    
    uff... (Luni, 12 decembrie 2011, 20:16)

    fan [anonim]

    Consider ca nu trebuie anulat un program fara sa fim consultati noi, clientii...Vi se pare ca suntem manipulati prin posturile antena??? Chiar asa de prosti suntem???Eu privesc aceste posturi,dar opiniile mele nu mi le formulez in functie de ce spun unii sau altii.Asa cum am vazut scris mai sus...nu iti place un program, s- inventat telecomanda.Dar de acolo pana la a scoate un program din grila...E prea mult!!!
  • 0 (0 voturi)    
    RCS (Marţi, 13 decembrie 2011, 9:15)

    Mada [anonim]

    Nu au scos antena 2!! dati o cautare automata la tv si o sa vedeti ca apare antena 2.... intr-adevar gsp tot nu este dar in rest apar toate!
  • 0 (0 voturi)    
    Petitie - Antena 2 in pachetul de baza la RDS!!! (Marţi, 13 decembrie 2011, 14:54)

    Adriana [anonim]

    http://www.petitieonline.ro/petitie/vrem_antena_2_in_pachetul_de_baza_la_rds_-p11988057.html
  • 0 (0 voturi)    
    antena imorala (Sâmbătă, 17 decembrie 2011, 10:30)

    matei [anonim]

    Pt emisiuni de ''mondenitati'' proaste gen; rai da' buni, agentu' vip, jurnal de bordeL, distractia pe vremea mea... merita sa dispara. Vad atituni, apucaturi, vestimentatie,insolenta, vulgaritate, obraznicia din aceste emisiuni si la foarte multi elevi din scoli, pe strada... BRAVO RDS-RCS !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Sa scoata (Sâmbătă, 17 decembrie 2011, 15:26)

    Dan p [anonim]

    Sper sa scoata si antena 3 si realitatea.
  • 0 (0 voturi)    
    vreau din nou antena 2 (Sâmbătă, 17 decembrie 2011, 19:57)

    daniel [anonim]

    ma numesc daniel si am observat ca a disparut antena 2 dintre programe dar totul este ilegal deoarece eu am semnat un contract si trebuie respectat atat de mine cat si de rds,C u rds am avut mai multe probleme dar se rezolva daca ai fac iar o sesizare la protectia consumatorului cum iam mai facut si sia luat amenda pentru un tel mobil care nu mil dadea dar dupa sesizare ma sunat si mia trimis de la bucuresti direct la usa telefonul.Cum am timp o sa trec iar la o sesizare si totul se va rezolva . DACA NU NO SAI PLATESC SI RENUNT LA CONTRACT .MAI MULT O SA AI PUN SA PLATEASCA TAXA DACA VREA SA AIBE CABLU PE SCARA UNDE STAU EU.DACA MA DEBRANSEZ EU NIMENI NU ARE CONTRACT CU EI ASA CA ESTE USOR SA SCAP DEEI CU CABLURI CU TOT!
  • 0 (0 voturi)    
    VREM ANTENA 2 (Duminică, 18 decembrie 2011, 10:41)

    maria [anonim]

    vrem ANTENA 2 si nu trebuie sa cautam argumente prea multe,acest post este in grila de programe GRATUIT si nu cred ca trebuie sa ne milogim la cei de la RDS&RCS pentru dreptul nostru nu?
    daca vom face mai multe reclamatii si vom cere rezilierea contractelor ,cu urmarile de rigoare bineinteles,probabil vom castiga
  • 0 (0 voturi)    
    antena 2 (Duminică, 18 decembrie 2011, 14:57)

    trifan d [anonim]

    Niste nesimtiti pe bani nostri.Sa nu platim abonamentul macar o luna.
  • 0 (0 voturi)    
    gyany25@yahoo.co.in (Duminică, 26 februarie 2012, 23:56)

    geo [anonim]

    ssalut oameni buni drept sa spun pe mine ma intereseaza altceva decat ce se intampla dar oare asta nu vede nimeni decat daca se scot posturi pe mine ma deranjeaza ca sint extrem de exagerat de reclame publicitati cum le spuneti voi si dureaza si mult oare cna nu vede aceste lucruri dar ce noi platim sa va vedem reklamele date de tv prea multe si sant contra nu trece 10 minute si iar reklama sa se faca ceva cu reklamele oricum daca cineva va citi ce scriem noi aici nu va face nimik eu unul as sugera la totiiii romanii sa isi inchida contractele tv si atunci sa ii vedem pentru ce si cine face emisiunii


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by