UPDATE Miercuri la CNA: TVR are obiectii fata de numele RTV/Romania TV, care produce "confuzie pe piata media". Antena Group cere ca Antena 2 si Euforia sa fie "must carry". Radu Moraru vrea sa lanseze propriul post

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 13 decembrie 2011, 16:21 Economie | Media & Publicitate


CNA urmeaza sa discute, in sedinta de miercuri, o adresa din partea TVR referitoare la schimbarea numelui postului RTV, controlat de Sebastian Ghita prin Ridzone Computers, in cel de Romania TV. Schimbarea denumirii a fost aprobata recent de Consiliul Audiovizualului. Potrivit reprezentantilor TVR contactati de HotNews.ro, adresa arata ca intre numele RTV/Romania TV si TVR "se creeaza confuzie pe piata media".

  • In adresa depusa pe 30 noiembrie, Televiziunea publica solicita CNA sa analizeze aceasta situatie, potrivit reprezentantilor TVR contactati de HotNews.ro. Acestia au precizat ca au formulat si opozitie la OSIM la inregistrarea marcii Romania TV.

Ridzone Computers a cerut, in ultima parte a lunii noiembrie, modificarea numelui RTV in Romania TV, cerere aprobata de CNA in sedinta din 29 noiembrie. Atunci, presedintele CNA Rasvan Popescu declara, citat de Mediafax, ca modificarea numelui "va mai rezolva din problemele in litigiu", in conditiile in care marca RTV a fost revendicata atat de Realitatea Media, detinatoarea postului Realitatea TV, cat si de Ridzone.

  • Tot in sedinta de miercuri, CNA urmeaza sa discute si o cerere din partea Antena Group SA ca posturile Antena 2 si Euforia Life&Style sa fie incluse in lista "must carry" - posturi pe care cablistii sunt obligati sa le includa in grilele lor, in functie de indicele de audienta. Cererea Antena Group vine in conditiile in care CNA trebuie sa discute si solicitari din partea RCS&RDS de modificare a avizelor de retransmisie si reclamatia Antena 2 referitoare la aceasta. Saptamana trecuta, Antena 2 a reclamat RCS la CNA dupa ce operatorul a scos din grila sa de programe, in mai multe zone, postul Antena 2.


UPDATE Tot miercuri, CNA discuta o cerere de licenta a Fire Breaking News SRL Bucuresti pentru postul Nasul TV. Potrivit reprezentantilor CNA citati de Mediafax, proiectul Nasul TV este dezvoltat de Radu Moraru si echipa acestuia. Mediafax scrie ca Fire Breaking News ii are ca asociati pe Anda Blindu si Ioana-Lacramioara Belt (cate 50%), iar administratori sunt Anda Blindu si Adrian Buca, producatorul emisiunii Nasul, realizata de Radu Moraru la B1 TV si, apoi, la 10 TV. Radu Moraru a scris despre intentia de a lansa un nou post aici









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2561 vizualizari

  • +12 (14 voturi)    
    fac cinste RDS&RCS (Marţi, 13 decembrie 2011, 16:41)

    sandu [anonim]

    daca va scoate si canalele antena1 si antena3, din grila sa de programe. Cum prin canale circula.... stim noi ce, ne ajunge o sursa de infectie, precum irealitatea.
    • +5 (5 voturi)    
      Si eu fac cinste (Marţi, 13 decembrie 2011, 19:39)

      petre [anonim] i-a raspuns lui sandu

      Si eu fac cinste daca RDS scoate Antena 1, dar mai ales Antena 3 din grila.
  • +9 (9 voturi)    
    Da, sa le includa (Marţi, 13 decembrie 2011, 17:02)

    Analfabet [anonim]

    Sa le includa pe pozitiile 30,31....ca ala e indicele de audienta.
  • +6 (10 voturi)    
    . (Marţi, 13 decembrie 2011, 17:07)

    danuzzt [utilizator]

    Antena 1 poate o lase, restul sa le scoata.. Cine se uita la Euforia Life&Style ? Sunt posturi mult mai interesante decat acesta.
  • +1 (9 voturi)    
    cer (Marţi, 13 decembrie 2011, 17:56)

    cc [anonim]

    Cer acestei institutii platite si din banii mei sa expljce cum o aripa eoliana a vizualului poarta numele tarii ROMANIA TV? Solicit sa se inlatre imediat aceasea blasfemie.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by