Internetul se apropie din ce in ce mai mult de televiziune ca principala sursa de informare in Marea Britanie, insa doar 3,8% dintre consumatori platesc pentru stirile online, se arata intr-un studiu privind obiceiurile de consum citat de Paidcontent.org. Studiul, realizat de compania de consultanta Oliver & Ohlbaum, arata ca 75% dintre respondenti au apelat la televiziune ca principala sursa de informatie, in vreme ce internetul a fost preferat de 68% dintre acestia.

In acelasi timp, ceva mai putin de jumatate dintre cei care au participat la acest studiu au spus ca ziarele reprezinta principala sursa de informare.

Desi internetul se apropie din ce in ce mai mult de televiziune ca principala sursa de informare, studiul arata ca doar 3,8% dintre britanici au platit pentru stiri online. Procentul este ceva mai mare in cazul celor care folosesc telefonul mobil pentru a accesa internetul, de 9%. Tabletele sunt de departe cel mai promitator mediu de accesare a informatiilor, 19% dintre utilizatori platind pentru continut online.

Acest lucru arata ca cele mai mari venituri provin in continuare din publicitate pentru editorii din mediul online.

Informatia a fost semnalata initial pe blogul lui Orlando Nicoara.