Dilema Veche, publicatie care va introduce din 15 martie accesul contra cost la cea mai mare parte a continutului versiunii sale online, aplica de miercuri, 15 februarie, un sistem prin care utilizatorii pot accesa gratuit continutul site-ului, dar numai pe baza unui cont. Iar Paginademedia.ro anunta ca directorul de marketing al Adevarul Holding paraseste compania.

  • Dilema Veche intra, de miercuri, intr-o etapa interimara a planului sau de a introduce accesul cu plata la editia sa online. Potrivit unei informari de presa, din 15 februarie site-ul dilemaveche.ro va permite cititorilor o perioada de 30 de zile de acces gratuit, insa cu o conditie: fiecare utilizator sa-si creeze un cont in baza caruia sa primeasca un abonament digital valabil o luna. Accesul gratuit pe baza unui cont existent va fi posibil intre 15 februarie si 15 martie. Din 15 martie, Dilemaveche.ro va introduce plata pentru cea mai mare parte a editiei sale online, urmand ca doar 15-20% din continutul site-ului sa poate fi consultat gratuit. Comunicatul de presa il citeaza pe redactorul-sef Mircea Vasilescu, potrivit caruia "e greu sa mentii gratuitate deplina pentru un site precum dilemaveche.ro, care ofera continut de foarte buna calitate, de negasit in alta parte". Din 15 martie, abonamentul de acces pe site va costa intre trei euro pe luna si 21 de euro pe an, iar cine se va abona la editia tiparita pe trei, sase sau 12 luni va primi gratuit abonamentul digital pentru perioada respectiva.
  • Sorin Blaga, directorul de marketing al Adevarul Holding, a demisionat, la un an dupa ce a preluat aceasta functie, scrie Paginademedia.ro. El a spus pentru sursa mentionata ca se va concentra pe "un proiect in vanzari, marketing si comunicare" si ca "motivul plecarii mele de la Adevarul Holding este neimportant, nu e legat de ceva anume, este insa important ca plec dupa o experienta frumoasa, utila si foarte intensa".