Mihaela Nicola / The Group, despre parteneriatul cu Omnicom: Media Investment, House of Media, OMD vor opera separat, dar "isi vor consolida bugetele de investitie in media" prin The Media Partnership

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Joi, 1 martie 2012, 9:09 Economie | Media & Publicitate


Mihaela Nicola
Foto: thegroup.ro

Agentiile de media ale holdingului de comunicare The Group - Media Investment si House of Media - si cele apartinand Omnicom Media Group - OMD si PHD - "vor continua sa opereze separat, cu management operational separat, cu echipe separate, cu strategie si executie separata de buying", potrivit Mihaelei Nicola, CEO The Group. Aceasta este primul reprezentant al holdingului care ofera precizari in legatura cu tranzactia de saptamana trecuta, prin care The Group a intrat in actionariatul OMG Romania. Ea a raspuns unor intrebari HotNews.ro pe tema acestui parteneriat.

Potrivit Mihaelei Nicola, agentiile de media apartinand grupului pe care ea si Zoltan Szigeti il conduc si agentiile OMD si PHD "isi vor consolida bugetele de investitie in media prin intermediul companiei de investitie in media apartinand The Group - The Media Partnership"

  • La inceputul saptamanii trecute, The Group a anuntat Hotnews.ro, fara sa ofere foarte multe detalii, un parteneriat cu agentiile OMD si PHD, apartinand retelei internationale de comunicare Omnicom Media Group, parteneriat prin care holdingul condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola a devenit actionar in agentiile OMD si PHD. Tot atunci a fost anuntata numirea Lianei Mihai (House of Media/Media Investment) in functia de managing director al agentiei OMD.
  • Vezi cum a descris Zoltan Szigeti afacerea The Media Partnership, intr-o intalnire online cu cititorii HotNews.ro 

Mihaela Nicola a raspuns prin e-mail intrebarilor transmise de HotNews.ro

Rep.: Care a fost motivul pentru care The Group, grup care a insistat pana acum asupra independentei sale fata de retelele internationale, a intrat intr-un parteneriat cu o astfel de retea?

Mihaela Nicola: The Group este si ramane un grup independent, prin toate cele 17 agentii ale sale. In plus si separat de acest lucru compania numita "The Group" apartinand fondatorilor holdingului cu acelasi nume devine partener in cadrul agentiilor Omnicom Media Group.

Rep.: De ce OMD? Au existat discutii intre The Group si alte retele internationale?

M.N.: De-a lungul ultimilor ani am primit foarte multe propuneri, oferte de cumparare si parteneriat. Niciuna dintre ele nu a fost indeajuns de interesanta pentru noi. De ce Omnicom Media Group? Pentru ca agentiile sale OMD si PHD au o reputatie profesionala impecabila, pentru ca OMG are o cultura organizationala foarte apropiata de valorile noastre, pentru ca valorizeaza spiritul antreprenorial, pentru ca are viziune pentru termen lung dublata de preocuparea pentru imediat, asa cum au toate companiile americane. Pentru ca au rigoare si spirit de invingator, iar noua, la The Group ne plac foarte mult aceste ingrediente.

Rep.: Ce inseamna, mai precis, formularea din comunicatul de presa potrivit careia "cele doua grupuri isi vor consolida investitia in media prin intermediul agentiei de media buying apartinand The Group"?

M.N.: Inseamna ca agentiile de media apartinand The Group (Media Investment si House of Media) si cele apartinand Omnicom Media Group (OMD si PHD) isi vor consolida bugetele de investitie in media, prin intermediul companiei de investitie in media apartinand The Group (The Media Partnesrhip), in timp ce fiecare dintre ele continua sa opereze separat, ca si pana acum, cu management operational separat, cu echipe separate, cu strategie si executie separata de buying, concurand intre ele.

Rep.: Dincolo de intrarea The Group in actionariatul OMD Romania si de numirea Lianei Mihai la conducerea OMD Romania, ce presupune, operational, parteneriatul intre The Group si OMD?

M.N.: Operational, cele doua grupuri vor continua sa actioneze separat. Managementul agentiilor de media apartinand The Group este asigurat, ca si pana acum, de managing directorii fiecareia dintre agentii (Media Investment si respectiv House of Media). Managementul agentiilor Omnicom Media Group este, cum spuneam, diferit.

Rep.: Cine si cand a avut initiativa de a incepe discutii pentru o asociere intre OMD si The Group?

M.N.: In parteneriatele profesionale este foarte putin relevant cine a facut primul pas.

Rep.: Cu ce ajuta The Group faptul ca detine un pachet minoritar (30%, potrivit unor informatii circulate in media) in OMD?

M.N.: Ar fi lipsit de curtoazie profesionala ca eu sa va furnizez detalii legate de pachetul de actiuni. Sunt profesionist de comunicare si respect regula care impune ca o astfel de informatie sa ajunga in presa pe o hartie cu antetul companiei Omnicom Media Group. Nu actionarii locali ai unei companii multinationale ofera astfel de detalii presei.

Rep.: Ce pachet detine The Group in PHD si prin ce entitate?

M.N.: Agentiile OMD si PHD apartin Omnicom Media Group, iar The Group intra in actionariatul OMG.

Rep.: Exista schimbari si in actionariatul companiilor The Group?

M.N.: Nu.

Rep.: Vor fi facute alte schimbari in managementul OMD, pe langa numirea Lianei Mihai la conducerea agentiei? Daca da, care?

M.N.: Agentiile OMD si PHD au clienti remarcabili si cifre de afaceri impresionante. In spatele acestor performante stau echipe valoroase de profesionisti care lucreaza in cele doua agentii. Am apreciat ceea ce a lasat in urma Carmen Tanasie, dupa cum echipelor de acolo pare sa le priasca suflul nou, atitudinea, entuziasmul si grija pentru eficienta pe care le aduce Liana Mihai.

Am lucrat cu Liana mai mult de 15 ani, este un profesionist exceptional, un matematician cu pasiunea rezultatelor si unul dintre cei mai valorosi specialisti pe care ii are piata de media. Este discreta, a refuzat toate aparitiile in presa si probabil ca va purta cu ea mai departe obiceiul The Group de a nu face promisiuni publice, de a nu anunta planuri, ambitii si obiective. Noua ne place sa vorbim doar despre performante pe care le-am realizat deja, la trecut. Si probabil ca Liana va avea aceeasi conduita de comunicare in numele Omnicom Media Group. Iar misiunea ei la conducerea agentiei nu este "schimbari", ci "constructie".

Rep.: Exista clienti ai agentiilor The Group si ai OMD care se suprapun "pe categorie"? Daca da, ce se va intampla cu acestia?

M.N.: Fiecare dintre agentiile de media apartinand The Group si respectiv Omnicom Media Group are management separat, echipa distincta, oferte si strategii diferite, au portofolii si politici diferite de new business. Toate aceste lucruri se vor mentine in viitor.

Rep.: De ce nu a fost operata, inca, la Registrul Comertului nicio modificare in structura de actionariat a OMD, PHD, OMG?

M.N.: Va fi. Parcurgem toate procedurile formale.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2983 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by