Patru membri ai CNA acuza Antena 3 ca face presiuni asupra lor prin metode "pseudo-jurnalistice"

de C. Ionescu     HotNews.ro
Joi, 1 martie 2012, 13:57 Economie | Media & Publicitate


Patru membri CNA au declarat, joi, intr-o conferinta de presa ca postul Antena 3 actioneaza in scopuri politice si ca ii ataca pe unii membri CNA pentru a-i "intimida", folosind metode "pseudo-jurnalistice". "E vorba de presiuni care se intetesc pe masura ce se apropie campania electorala", au aratat Narcisa Iorga, Dan Grigore, Gelu Trandafir si Ioan Onisei. Cei patru sustinusera, marti, propunerea ca Antena 3 sa fie obligata sa difuzeze timp de zece minute doar textul deciziei de sanctionare, ca sanctiune pentru emisiunea in care Mihai Gadea l-a insultat pe presedintele CNAS. Ei au aratat ca, in seara zilei de marti si dupa, au fost tinta mai multor atacuri din partea postului Antena 3. In conferinta de presa, Narcisa Iorga si Gelu Trandafir au afirmat ca in ultimul an au primit, chiar, amenintari cu moartea ca urmare a activitatii lor in CNA.
  • Vezi in text ce spun cei patru despre sanctiunile mici pe care CNA le da posturilor si despre acuzatiile de afiliere politica adusa membrilor Consiliului

Ioan Onisei, membru CNA:
  • In ultima perioada, ca urmare a unor dezbateri din cadrul CNA si mai ales din sedinta precedenta, Antena 3 a inteles ca pe parcursul unor emisiuni sa faca afirmatii incorecte atat la adresa functionarii CNA, cat si la adresa activitatii celor care suntem prezenti astazi la aceasta conferinta de presa.

Dan Grigore, membru CNA:
  • In virtutea celor aproape 12 ani in CNA, in care cei care m-au propus sunt actualmente forte aflate fie la putere, fie in opozitie - ceea ce arata, pe de o parte, evolutia spatiului politic romanesc, iar pe de alta parte, felul cum am inteles sa ma comport fata de toti actorii spatiului public romanesc - cred ca singura explicatie pe care le pot da in legatura cu atitudinea postului Antena 3 fata de demersurile CNA si datoria pe care CNA incearca sa si-o faca, uneori mai sovaielnic, este ca postul intelege sa se victimizeze, sa-si puna cenusa in cap si sa spuna ca CNA, cu acesti naimiti politic ai lui, incearca sa-l distruga pe marele apostol al democratiei in Romania, Antena 3.
  • Demersurile Antena 3 din ultima vreme sunt mai toate in scopuri politice. E o naivitate sa credem ca sunt scopuri feciorelnic scoase din spatiul politic. Dar justificarea postului este ca aceste demersuri sunt nobile pentru ca servesc ceva nobil, opozitia.
  • Faptul ca opozitia nu se delimiteaza de acest demers (...) mi se pare lucrul cel mai periculos - lipsa de delimitare a unor lideri politici, care functioneaza actualmente in opozitie, fata de aceste demersuri.
  • Antena 3 face acest demers pseudo-jurnalistic derapand tot timpul de la cele mai elementare norme - dreptul omului la imagine, la demnitate, nu doar a omului care apare la televizor, ci si a celui care priveste.
  • Nu cred ca exista o justificare in virtutea careia sa imi permit sa insult un om, sa tratez telespectatorul ca pe un zombi, ca pe un nestiutor, ca pe un ignorant - chiar daca el ar fi ignorant. Eu trebuie sa il tratez de la un nivel in sus pentru ca el sa ajunga la acel nivel. Asa functioneaza jurnalismul in orice democratie normala.
  • Mi se pare in continuare ca miza slujirii opozitiei democratice e o miza mult prea mare pentru o societate pentru a fi intinata astfel.
  • E un tipic foarte comunist de a se discuta. Cine nu e cu noi, e impotriva noastra.

Narcisa Iorga, membru CNA:
  • CNA este tinta unor atacuri virulente din partea unor institutii media pe care le acopera CNA si care incalca legea, dar se supara ca sunt sanctionate.
  • Nu vreau sa fac neaparat asemanarea intre Antena 3 si OTV, dar amandoua sunt supuse acelorasi reguli. Cand au cerut licenta, si-au asumat respectarea acestor legi. Astazi, cele doua televiziuni care ataca in mod constant si murdar aceasta institutie publica, au devenit din mijloace de comunicare in masa mijloace de proferare de injurii in masa.
  • E vorba de presiuni care se intetesc pe masura ce se apropie campania electorala (...) E vorba de presiuni politice foarte mari.
  • Pentru o decizie CNA, e nevoie de sase voturi. Fara sase voturi, nu se poate lua nicio decizie. Multa vreme am fost doar noua membri CNA.
  • Eu personal am fost amenintata cu moartea. Noi patru am fost jigniti, santajati.
  • Cei trei membri actuali ai CNA propusi de guvern nu sunt membri propusi de guvernul actual, ci de guvernul Tariceanu. Din cei propusi de Camera si Senat, doar unul este propus la initiativa PDL. Eu si Gelu Trandafir suntem propus de presedintie.
  • Antena 3 a fost anul trecut sanctionata de 20 de ori. 10 amenzi au fost aplicate pentru limbaj injurios si pentru incalcarea dreptului la demnitate umana. Au fost 3 somatii si 17 amenzi. Cea mai mare amenda a fost de 25.000 de RON, putin peste 10% din amenda maxima. Amenzi de 10.000 de RON, pentru emisiuni in care au fost aduse injurii grave, au fost votate pentru ca atat a iesit la vot in CNA.
  • Personal am incercat sa intru la Antena 3 si sa expun un punct de vedere, dar nu a fost posibil.
  • [Conform legii] in niciun caz CNA nu poate inchide un post.
  • Am primit telefoane, e-mail-uri (de amenintare - n.r.). Le-am trimis mai departe la Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 1 si am primit neinceperea urmarii penale pentru Antena 3, iar Antena 3 s-a mandrit cu asta.
  • Intrebata daca poate mentiona un nume de persoana care a amenintat-o: Mircea Badea (...) Dar avand in vedere raspunsul parchetului, nu mai doresc sa discut despre acest lucru.

Gelu Trandafir, membru CNA:
  • La CNA nu au fost sanctionate opinii, ci limbaj injurios, incalcarea demnitatii umane etc. Si amenzile au fost doar pentru situatii grave si au fost, oricum, foarte mici.
  • Anul trecut a fost sanctionat de doua ori acest post pentru incalcarea reglementarilor privind pluralismul de opinie. Acesta e in codul audiovizualului si se refera la toate posturile de televiziune, pentru a da posibilitatea telespectatorilor sa-si formeze singuri opiniile.
  • Care e miza atacarii a patru dintre membrii CNA? Sunt metode de intimidare, seamana foarte mult cu campania dusa in 2008 de OTV si se ocoleste problema reala.
  • CNA nu da sanctiuni arbitrare, poate da sanctiuni doar in limitele legii si ale codului audiovizual.
  • Amenintari cu moartea am primit si eu, e adevarat, mai putine ca Narcisa Iorga.

Ioan Onisei:
  • In ce priveste politizarea CNA, poate e bine, acum, sa spunem publicului ce prevede legea. Legea Audiovizualului prevede la art. 10 ca CNA este autoritate publica autonoma sub control parlamentar si garantul interesului public in domeniul comunicarii audiovizuale.
  • Senatul propune 3 membri CNA, Camera Deputatilor - 3 membri, Presedintele Romaniei - 2 membri, Guvernul - 3 membri, potrivit art 11 din lege. Propunerile sunt avizate in plenul Parlamentului.
  • Niciodata CNA nu va fi expresia directa a unei puteri politice, a unui mandat politic dat la un moment dat. (...) Probabil in decembrie anul acesta vor fi inlocuiti 5 din 11 membri CNA.
  • In legatura cu propunerea celor 4 ca Antena 3 sa difuzeze 10 minute, intre 19.00-19.10 decizia de sanctionare: tot pentru incalcarea demnitatii umane, intr-o emisiune a Antena 1, dezbaterea CNA a avut loc in prezenta directorului general Antena Group, Antena 1 a primit aceeasi sanctiune. Votul a fost unanim. In opinia CNA, a fost cea mai grava incalcare din ultimii ani. Doar ca, in cazul acela, radiodifuzorul nu mai avusese in ultima perioada vreo sanctiune pentru incalcarea demnitatii umane.
  • Acela era un caz mai grav. Numai ca, in cazul Antena 3, radiodifuzorul mai fusese sanctionat pentru incalcarea demnitatii umane.
  • De cate ori un radiodifuzor e sanctionat, unii dintre realizatori sau moderatori clameaza libertatea de exprimare, faptul ca CNA este un cenzor. In 2002 (...) eu si alti parlamentari am introdus in lege dreptul la libera exprimare.

















6517 vizualizari

  • -28 (30 voturi)    
    bai patratilor (Joi, 1 martie 2012, 14:05)

    quatro [anonim]

    or fi facand, ca doar Felix nu doarme. Dar s-au gasit salvatorii Romaniei. Gelu asta habat nu am cine e. Dan Grigoire imi inchipuiam ca e pianist, elev al Cellei Delavrancea, si nu un contopist pe banii statului; Onisei asta e o hahalera care nu prea a descoperit sapunul, iar de tante Narcisssa habar nu am de cum a ajuns cnaista, oeganism oricum penibil in tara lui Adi Minune, Costi Costita si Vali Piselie; Pe astia nu ii controlati fraticilor ?????
    • +15 (17 voturi)    
      Eu v-as inchide, postu TV (Joi, 1 martie 2012, 14:55)

      U [anonim] i-a raspuns lui quatro

      Si v-as baga dupa gratii. Intelegi?
  • +31 (31 voturi)    
    Procuratura (Joi, 1 martie 2012, 14:11)

    Vizitiul [utilizator]

    Nu se autosesizeaza? Chiar in halul asta s-a ajuns in RO?
    • -2 (2 voturi)    
      stai asa, nu inghiti totul :) (Vineri, 2 martie 2012, 11:34)

      Xu [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Te doare burta dup aia.

      Google asta le stie pe toate:
      - Ioan Onisei, vice presedinte CNA, fost presedinte PD(L) al CJ Neamt
      - Gelu Trandafir si Narcisa Iorga (directaore de imagine pdl), propusi de basescu in cna.

      Cum doriti voi libertatea presei daca cei care sunt acolo sunt de fapt numiti politic de care cum se perinda la putere?

      Iti dai seama ce chestii importante se decid acolo? Sa interupa emisia la a3 pnetru ca gadea l-a facut cu ou si cu otet (dupa cum bine merita, desi nu in direct) pe imbecilul de la cnas.

      Oare cati bani se pierd in Romania cu postacii? Sau voi nu intrati la categoria bugetari?
      • +1 (1 vot)    
        Ha HA HA (Joi, 8 martie 2012, 19:23)

        Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Xu

        Mai Xu esti mai prost decat permite legea.
        Bidon Turtit Kundri Gadea a declarat in cel mai direct mod, intr-o emisiune in direct pe directorul CNAS, ca este un nesimtit, mitocan si dobitoc.
        O persoana care a terminat o facultate care abia in 1998 a inceput sa scoata diplome recunoscute legal are curaj sa jigneasca in direct o persoana care a terminat o facultate care in acea perioada era in top 3 la concurenta pe loc de admitere.
        No comment...
  • +31 (31 voturi)    
    cna (Joi, 1 martie 2012, 14:11)

    Bun [utilizator]

    indiferent de culoarea politica a membrilor cna,ei sunt numiti acolo pt.a stopa derapajele din audio-vizual prin aplicarea corecta a legii audiovizualului.
    Nu avem nevoie de latrine tv.... PUNCT...vindutilor...lui voiculescu...
    • -12 (12 voturi)    
      unu (Joi, 1 martie 2012, 15:03)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Bun

      dupa ce ca ai pus o caruta de puncte, ai mai si scris PUNCT. esti categoric de face pe el voiculescu. nazist mic si rau ce esti, nu ai telecomanda?
      • +13 (13 voturi)    
        sa inteleg ca esti de acord cu amenintarea (Joi, 1 martie 2012, 15:15)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui unu

        Din comentariul de mai sus pe tine te preocupa partea gramaticala, nicidecum subiectul. Este vorba ca oamenii lui voiculescu ameninta!
        • -2 (2 voturi)    
          unu (Joi, 1 martie 2012, 22:14)

          unu [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          ce sa-ti spun? pe tine te intereseaza ca l-a facut dobitoc pe nesimtit si te lasa trece subiectul cu medicamentele.
          cat despre amenintari, sunt ridicole, vezi nup.
          cnaul isi ridica poalele-n cap, dovada ca sunt in razboi politic cu a3. ar fi de ras daca n-ar fi de plans.
          • +2 (2 voturi)    
            da, ma lasa rece (Vineri, 2 martie 2012, 7:53)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui unu

            1) Pentru ca CNA nu-si face treaba si cand apar "presiuni" s-o faca, apar alte presiuni din partea A3 sa n-o faca.

            2) Gadea poate sa ii faca pe toti dobitoci, nu rezolva nimic, in special pe treaba cu medicamentele.
  • +27 (27 voturi)    
    Ce 10 minute (Joi, 1 martie 2012, 14:17)

    Paulp [utilizator]

    Inchis pentru o saptamina. Si dupa aia la prima abatere ridicata licenta pe o luna si tot asa.
    Sa vedem cum mai latra toate dejectiile....
    • +3 (3 voturi)    
      Din pacate (Joi, 1 martie 2012, 21:33)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui Paulp

      nu prea pot sa ia astfel de masuri. Pentru imaginile cu Boc la Antena 1 au suspendat transmisia cu 10 minute(sanctiune ca o premiere pt. ei. Am inteles ca multi au accesat Antena 1 pentru a verifica aplicarea ei). Pentru prostiile spuse la Antena 3 sanctiunea va trebui sa fie comparabila cu precedenta. Nu prea se inteleg in CNA, asa ca o lalaie.
      Am auzit ca in alte state cu democratie functionala sanctiunile aplicate sunt procente (din una sau chiar doua cifre) din cifra de afaceri. Astfel de sanctiuni pot preveni alte posibile derapaje. La noi nu.
  • +5 (13 voturi)    
    nu va mai lamentati (Joi, 1 martie 2012, 14:18)

    MickeyD [utilizator]

    lamentarile lasati-le celor de la Antena 3. datoria CNA este sa stea la distanta de dispute personale si sa dea verdicte pe orice incalcare a legii in vigoare. eventual faceti presiuni pentru ca noua lege sa va ofere parghii suficiente cat sa nu mai trebuiasca sa iesiti in presa.
    • +14 (16 voturi)    
      Eroii astia (Joi, 1 martie 2012, 14:29)

      vladf [utilizator] i-a raspuns lui MickeyD

      Sa te vad cum reactionezi dupa ce primesti cateva amenintari cu moartea, eventual sa-si vina copilul acasa cu un cartus netras.
  • -6 (8 voturi)    
    presa (Joi, 1 martie 2012, 14:25)

    outsider [anonim]

    Nici eu nu am respect pentru presa care descoperă hoţul, aleargă după el, îl prinde, îl judecă, dă sentinţa şi-l bagă şi la puşcărie... măcar simbolic! Dar nu mi se pare corect nici atitudinea din partea autorităţilor să fie acuzate de furt - după care nu se întâmplă nimic când ar trebui să fie la puşcărie ori gazetarul - pentru calomnie, ori vinovatul din partea autorităţii. Ce să înţeleg de aici decât că administratorii statului ne fură cu adevărat dar nimeni nu-i poate pedepsi în satul ăsta fără câini! Administratorii statului să fie corecţi (m-am găsit şi eu!) şi atunci vor putea să impună şi presei să fie! Dar - dacă cinste nu e - nimic nu e!
    • +6 (6 voturi)    
      Te invarti in jurul cozii. (Joi, 1 martie 2012, 16:36)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui outsider

      Intai aia,pe urma tu.Dar de ce sa nu se faca sanctiunile atunci cand se produc,ca rolul lor educativ sa fie evident?daca dai o sanctiune simbolica si dupa mult timp de la producerea evenimentului,acea sanctiune nu-si mai face efectul.Tu esti pe principiu sa nu sanctionezi o greseala recenta dovedita,pentru-ca vor gresi si altii si poate nu vor fi sanctionati.Nu-i asa ca-i aiuritor .De fapt iti place sa te balacesti in mizerie si ura.
  • -11 (15 voturi)    
    ce presiuni a facut (Joi, 1 martie 2012, 14:26)

    SMEN [anonim]

    ca a spus cine i-a numit pe astia in CNA asta e presiune sa spui adevarul,plus ca au dat un citat din wkileaks in care un membru cna numit de basescu recunoastea ca actioneaza la comanda politica,pfuuu bolnavi inchipuiti,deocamdata cam 3 sferturi din sanctunile data CNA catre antene au fost castigate de trustul Intact in instanta
  • +14 (16 voturi)    
    Ca sa nu uitati comunismul (Joi, 1 martie 2012, 14:27)

    vladf [utilizator]

    Mie chiar imi place A3, daca baga si niste vizite din uzine, reportaje cu muncitori, eventual niste rapoarte cu productia la hectar, o sa fie super. Dar cel ami important este imnul difuzat la ora 20:00 dupa care sa intrerupa transmisia.
    Macar asa, nu uitam cum a fost, practicile comuniste si bineinteles scursurile.

    Romania nu are sanse, pana nu moare acea generatie, abia in 20-30 de ani o sa se curete pe cale naturala, pana si atunci o sa mai existe ramasite.
    • +5 (5 voturi)    
      care sanse cu cei tineri? (Joi, 1 martie 2012, 14:52)

      kkciosuldelahamangia [anonim] i-a raspuns lui vladf

      ce gindeste tov. iliescu, vorbeste tov. ponta sau crin, dar ultimul, in cazul in care se trezeste.
  • +15 (15 voturi)    
    nu inteleg (Joi, 1 martie 2012, 14:30)

    iulian-bz [utilizator]

    de ce trebuie sa tot amanati,in felul acesta,incurajati,dati dovada de nesiguranta,va este frica ,situatia este clara,daca va retrageti,daca dati inapoi,ei vor continua,ce-ar trebui sa se mai intample,in curand o sa vina cu pistoale,rangi sau sabii,daca nu sunteti in stare ar trebui sa va dati demisia,chiar asa am ajuns in tara asta,sa ne fie frica sa luam niste decizii impotriva unor imbecili auto intitulati jurnalisti,in ce tara din aceasta lume se mai intampla astfel de mizerii,rusine CNA!!!
    • +7 (7 voturi)    
      E usor de inteles (Joi, 1 martie 2012, 15:06)

      Dubito [utilizator] i-a raspuns lui iulian-bz

      Daca va aruncati o privire pe blogul tonomatului Ciutacu, o sa intelegeti de ce se codesc astia de la CNA. Spalatii pe creier de Antene ameninta acolo cu proteste violente in caz de atingeri aduse postului lor drag. S-a ajuns in asa hal de indobitocire incat se sustine ca "dictatorului" ii este frica de cei de la A3, care ar fi singurii "ziaristi" care au curajul sa spuna adevarul, sa lupte cu puterea, sa apere boborul.
  • +7 (7 voturi)    
    Antena 3 (Joi, 1 martie 2012, 14:51)

    Stelia [anonim]

    Mai priveste cineva la aceste televiziuni ale lui Felix motanul?????
  • -5 (5 voturi)    
    unu (Joi, 1 martie 2012, 14:53)

    unu [anonim]

    citat din dan grigore

    Faptul ca opozitia nu se delimiteaza de acest demers (...) mi se pare lucrul cel mai periculos - lipsa de delimitare a unor lideri politici, care functioneaza actualmente in opozitie, fata de aceste demersuri.

    incredibil ce mentalitate pot avea politrucii astia.
  • -5 (5 voturi)    
    cum e sa fii bolnav (Joi, 1 martie 2012, 15:00)

    ailita [anonim]

    Nu stiu ce probleme aveti voi, dar taica-miu a facut infact acu 7 ani. pt ca n-a iesit din sistem dupa dorinta unora, ia medicamente. Nu va povestesc de costuri. \problema e unul cu substanta activa, molsidomin. Nu se mai gaseste de 2 ani. Costa in jur de 8 lei. cu greu, prin prieteni, il aduc din Austria, cu 17 euro/cutia.

    Asa ca, ce i-a spus Gadea lui Duta, m-a uns pe inima. un pic, meditati, cum ar fi sa fiti in locul meu? ati mai fi revoltati? faceti echilibristica cu medicamente, simtiti cum va mor cei iubiti in brate, si dupa aia vorbiti.

    Deci mai moale, Doamnelor si dOmnilor de la CNA, ca nu toti din tara asta isi permit sa faca drumuri in strainatate sa se trateze si sa isi procure medicamente.

    Multa sanatate ca sa nu aveti de-a face cu sistemul lui DUTA!
    • +8 (8 voturi)    
      senzatii tari (Joi, 1 martie 2012, 15:16)

      red [anonim] i-a raspuns lui ailita

      credeti cumva ca datorita acestor jurnalisti de 2 bani si aceste antena3, tatal dvs va avea medicamente? Va inselati, tot ce a facut acest gadea a facut sa va impresioneze pe cei care credeti in teatru ieftin.
    • +6 (6 voturi)    
      Si care-i vina romanilor? (Joi, 1 martie 2012, 16:42)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui ailita

      Daca tu crezi ca trebuie sa suportam injuriile unor dobitoci ajunsi moderatori tv,sa stii ca iti meriti soarta.Ce vina au romanii de boala lui taica-tu?Si de ce numai cu buline straine trebuie sa ne tratam?Esti cumva medic si ne dai lectii de cheltuit banii publici pe prostii?
    • +1 (1 vot)    
      Nu ai dreptate (Joi, 8 martie 2012, 23:05)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui ailita

      Te compatimesc pentru acest necaz. Am un prieten care trebuie sa aduca din Elvetia niste medicamente pentru sotia lui care sufera de o disfunctie a celulelor albe sau ceva de genul asta si care il costa in jur de 8000 de euro/an.
      Problema este ca CNAS nu poate organiza licitatii, nu poate negocia preturi, etc. La fel ca un medic. Medicul iti da reteta sa te duci la farmacie. El nu iti da medicamente direct si cu atat mai putin nu incaseaza bani de la tine reprezentand contravaloarea medicamentelor. Documenteaza-te si imi vei da dreptate. Va rog frumos nu mai aruncati cu noroi in toata lumea in functie de cum dicteaza niste televiziuni vadit partinitoare. Un exemplu astazi cand m-a surprins Ciutacu la A3 a fost ca a contrazis pe toata lumea sustinand ca productivitatea si calitataea muncii nu este influentata de catre un guvern nicaieri in lume (evident ca a fost contrazis). In respectiva emisiune (Sinteza Zilei) Gadea a venit cu un tabel comparativ in care painea costa 0.6 Euro, kilogramul de carne de pui 4.6 euro. Sa fim seriosi... nu stiu de unde s-a documentat, dar parerea mea este ca ai nevoie de 3 surse pentru a da pe post o informatie.
  • +11 (11 voturi)    
    jenant (Joi, 1 martie 2012, 15:05)

    red [anonim]

    este de-a dreptul jenant ce se intampla in aceasta asa zisa televiziune, antena 3. Oare nu-i mai poate nimeni opri pe latraii astia? Spala mintile a milioane de pensionari prosti, imi cer mii de scuze pensionarilor, nu toti sunt la fel, dar cea mai mare majoritate inghite tot ce primeste de la acesti oameni de nimic din antena 3. Citind stirile si comentariile pe acest site , imi dau seama ca exista multi oameni care judeca lucrurile si din alt punct de vedere, oameni care se documenteaza, sunt curiosi care este realitatea, dar pensionarii care stau numai pe antena 3 sunt de-a dreptul manipulati de acesti oameni. Rusine!!!! sa va fie celor care aveti curajul sa va numiti jurnalisti de acest fel, in frunte cu isterica de dana deac.
    • 0 (0 voturi)    
      Mielu' (Marţi, 6 martie 2012, 18:11)

      Cripa [anonim] i-a raspuns lui red

      Sper ca te referi la Dana GRECU, nu la Dana Deac...
  • -3 (3 voturi)    
    Poate.... (Joi, 1 martie 2012, 15:15)

    eu [anonim]

    ar fi mult mai indicat ca domnii/doamnele de la CNA sa raspunda, totusi, atunci cand sunt intrebati de conflicte de interese si utilizare de fonduri europene de catre firme in care apar ca actionari in proportie semnificativa si care au contracte incheiate cu statul.....
    E adevarat ca A3 ataca, de multe ori fara motiv si depasind limitele de bun simt dar asta nu e un motiv pentru ca membrii CNA vizati de intrebarile respective sa faca declaratii ca cele de mai sus ....fara absolut nicio referire (eu nu am identificat asa ceva in articol) la subiectul PUNCTUAL abordat de respectiva televiziune care a generat reactiile de mai sus!
    • -1 (3 voturi)    
      Rugaminte Hotnews! (Joi, 1 martie 2012, 15:29)

      eu [anonim] i-a raspuns lui eu

      Poate nu ar fi rau sa postati dumneavoastra informatiile legate de intrebarile adresate de catre A3 !

      Sincer......mi se pare absolut firesc ca A3 sa fie sanctionata pentru incalcarea drepturilor omului, insulte si ce a mai facut dar nu mi se pare normal ca, comportamentul abuziv al acesteia sa sa fie utilizat ca o scuza de catre membrii CNA pentru a-si acoperi propriile incalcari ale legilor pentru ca asta ii face, de fapt, "santajabili"!
      • +3 (3 voturi)    
        Intrebatul este una,insulta este alta. (Joi, 1 martie 2012, 16:45)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui eu

        Tu cum te-ai simti daca in timpul convorbirii interlocutorul incepe sa te injure.Si asta in mod public pe televizor,de parca individul ar fi stapanul lumii si tu un umil sclav?Vrei demnitate,dar incurajezi golania.
        • 0 (2 voturi)    
          Poti sa imi explici (Joi, 1 martie 2012, 17:20)

          eu [anonim] i-a raspuns lui mircea

          rationamentele prin care ai ajuns la concluzia ca incurajez golania?
          Pentru informarea ta.....nu ma uit la respectivele emisiuni (cu golanii )pentru ca mi se par sub demnitatea umana.......stiu cum au fost puse intrebarile la care fac referire TOCMAI pentru ca au fost adresate DECENT!

          Te rog incearca sa nu mai comentezi daca nu ai suficiente informatii! Ar fi o proba de DEMNITATE si RESPECT fata de propria-ti persoana!
    • -2 (2 voturi)    
      Sa inteleg (Joi, 1 martie 2012, 15:37)

      eu [anonim] i-a raspuns lui eu

      din viteza de "incasare" a minusului pe comentariul de mai sus ca membrii CNA ...AU DREPTUL DE A INCALCA LEGEA?

      "Poate ar fi mult mai indicat ca domnii/doamnele de la CNA sa raspunda, totusi, atunci cand sunt intrebati de conflicte de interese si utilizare de fonduri europene de catre firme in care apar ca actionari in proportie semnificativa si care au contracte incheiate cu statul.....
      E adevarat ca A3 ataca, de multe ori fara motiv si depasind limitele de bun simt dar asta nu e un motiv pentru ca membrii CNA vizati de intrebarile respective sa faca declaratii ca cele de mai sus ....fara absolut nicio referire (eu nu am identificat asa ceva in articol) la subiectul PUNCTUAL abordat de respectiva televiziune care a generat reactiile de mai sus! "
      • 0 (0 voturi)    
        la fel cum... (Joi, 1 martie 2012, 20:21)

        ribelalu [anonim] i-a raspuns lui eu

        pentru televiziuni exista CNA si pentru presupusele incalcari ale legii facute de cei de la CNA exista institutii abilitate respectiv ANi sau chiar Procuratura. In niciun caz Antena3.
        Apropo, a facut cineva de la A3 vreo plangere impotriva cestor "infractori"?
  • -1 (3 voturi)    
    Telecomanda (Joi, 1 martie 2012, 15:16)

    Razvan [anonim]

    Avand in vedere ca am o varsta care imi permite sa fac comparatii, citesc si ma minunez de unde atata manie proletara...
    Oameni buni, in loc sa aberati cu inchiderea postului, mai bine ati folosi telecomanda. Schimbati postul si lasati-i pe cei care vor sa asculte "dejectiile" sa o faca. Daca ar fi sa aplicam acelasi sistem de referinta, ar trebui sa se inchida si RTV, Realitatea, B1, Giga (ma rog, astia abia au aparut, sa-i lasam sa vedem ai cui sunt) si, de ce nu, TVR1 si TVR Info si, in general orice post nu ne palce....
    In ceea ce ma priveste, am platit 4 euro in plus si ma uit linistit pe Viasat History, Discovery si Paprika.
    Va sfatuiesc sa faceti la fel. O sa vedeti cate lucruri interesante aflati si cum va puteti imbogati cultura si vocabularul.
    Sa auzim de bine.
    • +7 (7 voturi)    
      nu e chiar asa (Joi, 1 martie 2012, 15:37)

      red [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      degeaba schimbam noi postul si ne uitam la discovery, ca apoi in momentul votului acesti naivi care privesc de dimineata pana seara antena 3 si alte jeguri de televiziuni, ne vor hotara noua soarta, a noastra a celor care ne uitam pe vaisat histori. Si ma tem sa nu ramanam cumva doar cu atat. Cred cu tarie ca trebuie luate masuri, eu imi doresc ca populatia sa fie corect informata, sa existe dialog civilizat si exprimare de masura intelegerii tuturor categoriilor sociale.
      • -2 (2 voturi)    
        vot (Joi, 1 martie 2012, 16:03)

        ion [anonim] i-a raspuns lui red

        Red, ai dreptate. Nu se poate ca cei multi si prosti sa ne hotarasca noua soarta. Trebuie luate masuri: acordarea de licenta de emisie doar la B1, TVR Info si Romania TV. Restul, inclusiv multimea de TV locale, trebuie interzise. De asemenea presedintele, care e ales de popor, sa poata avea drept de veto, fara comentarii, la orice actiune a opozitiei. Altfel va fi vai de noi.
      • -1 (1 vot)    
        Ba asa e!!! (Joi, 1 martie 2012, 16:12)

        relutu [anonim] i-a raspuns lui red

        Si de ce sunt aia naivi. Esti tu vre-un geniu care le stie pe toate. La fel de bine se poate spune ca tu esti naiv ca nu te uiti acolo.
        Hai sa nu ai aruncam cu pietre pana nu vedem gunoiul de sub noi. Numai "experti si profesori" stau pe Internet, eu zic sa eliminam si accesul al Internet unor indivizi care gadesc altfel adica tie.
      • 0 (0 voturi)    
        Naivii (Vineri, 2 martie 2012, 9:31)

        razvan [anonim] i-a raspuns lui red

        Draga Red, ai si tu dreptate intr-un fel, dar gandeste-te ca cei care nu inghit A3, se uita la B1 sau RTV samd, si inghit varianta celorlalti. Si uite asa, incercam sa stabilim noi cine detine adevarul absolut. Eu cred ca un om normal, cu inteligenta medie, dupa 22 de ani de experienta civica si politica, ar trebui sa stie ce sa aleaga fara vreun post TV. Din pacate, aici nimic nu functioneaza corect - clasa politica este uniform submediocra iar noi, alegem probabil din pasiune si mai putin din stiinta. Din acest motiv spun ca libertatea de exprimare trebuie pastrata si sa nu crezi ca fara A3 tara asta va merge mai bine. Cam asta e. Sper ca impartasesti macar o parte din ideile mele.
        Sa auzim de bine.
  • +5 (5 voturi)    
    sa vina altii !!! (Joi, 1 martie 2012, 16:00)

    danzigk [utilizator]

    daca voi nu sunteti in stare sa aplicati sanctiunile cuvenite in litera si spiritul legii, ba mai mult stati si va plangeti de mila ca va "invins sistemul" - lasati-i pe altii sa vina sa faca treaba.
  • +6 (6 voturi)    
    Aveti o cale-Comisia Europeana (Joi, 1 martie 2012, 16:09)

    Maria [anonim]

    Nu-i inteleg pe membrii CNA! E bine ca aflam si noi ca au fost amenintati cu moartea si ca se fac presiuni asupra lor. Un trust de presa a unui securist numai asa intelege "dialogul". Eu le-as propune membrilor CNA sa adreseze in scris o plangere la Comisia Europeana in care sa indice: presiunile politice din partea partidelor de opozitie care tocmai au fost la BXL si s-au vaitat de dictatura, amenintarile primite, raportul de 264-32 aparitii opozitie putere, dezinformarea practicata sub apanajul liberei exprimari si lipsa de reactie a autoritatilor statului. CE poate ca si pe acest subiect sa activeze mecanisme prin care sa oblige statul sa puna sub protectie CNA si calitatea informatiei. In rest sunt vorbe...
  • +5 (5 voturi)    
    WC TV (Joi, 1 martie 2012, 16:22)

    dorel [anonim]

    asta sunt antenele !
  • +4 (4 voturi)    
    Petitie la Parlamentul European (Joi, 1 martie 2012, 18:25)

    Sabina [anonim]

    Dreptul la informare corecta este un drept fundamental al omului. Ceea ce practica A3 se numeste LINSAJ mediatic: dezinformare, manipulare, amenintari, jigniri, etc. Acum ca suntem o tara europeana se poate adresa o petitie Parlamentului European semnata de grupuri organizate din societatea civila referitoare la intreg trustul de presa Voiculescu/Felix dar indeosebi la A3. In plus se poate semnala si faptul ca A3 este un post exclusiv al opozitiei care poate fi astfel suspectata de practici naziste. Nu cred ca Pro-Democratia va semna aceasta petitie! Petitia poate fi inmanata personal de catre un ONG care are delegati in CES.
  • -3 (3 voturi)    
    CNA vs Antena3 (Joi, 1 martie 2012, 19:44)

    codrutz [utilizator]

    Desi nu agreez modul patetic de a face televiziune in Romania, atata timp cat Basescu si gasca lui de mafioti vor conduce tara, voi fi de partea Antenelor si a tuturor celor care lupta impotriva celui mai nociv regim politic aflat la putere dupa 1990.
    Daca m-as afla in tara, as lupta efectiv chiar fizic impotriva acestei clase politice antinationale in special impotriva lui Basescu si a gastii lui de sacali portocalii.
    Chiar si dupa ce nu va mai fi la putere, voi milita prin toate mijloacele ca Basescu si toti cei care au gravitat in jurul lui si au beneficiat de resursele tarii, sa fie judecati si bagati in puscarie.
    Am de gand sa ma aliez cu orice partid poiltic din Romania care imi garanteaza ca Basescu, PDL si toti cei care si-au batut joc de fratii si prietenii mei din tara vor fi pedepsiti.
    Sper ca HotNews sa publice acest comentariu daca se pretinde un site eliberat de sub comanda lui Basescu si a camarilei lui nenorocite.
    • +4 (4 voturi)    
      exista si la voi... (Joi, 1 martie 2012, 20:24)

      ribelalu [anonim] i-a raspuns lui codrutz

      in Koreea de Nord internet?
    • 0 (0 voturi)    
      tu esti badea? (Joi, 1 martie 2012, 21:27)

      parana [anonim] i-a raspuns lui codrutz

      cei mirciulica...
      nu iti ajunge antena 3?
  • 0 (0 voturi)    
    foarte bine (Joi, 1 martie 2012, 21:29)

    anonim [anonim]

    Foarte bine ca cei patru membrii spun de presiunile care se fac asupra lor, ar fi interesant de ce numai asupra celor 4 si cine sunt ceilalti.

    Lucrurile incep sa iasa la iveala.
    The sh is gonna hit the fan...
  • +2 (2 voturi)    
    abia astept schimbarea politica (Joi, 1 martie 2012, 21:51)

    aurel [anonim]

    stiu ca vom suporta cu totii hotiile celor care vor continua sa faca ce au mai facut din 1990 pina in 2009,inclusiv o restrangere a democratiei si a justitiei ,cum era pe timpul lui nastase,[antonesu s-a si pronuntat] dar e singura solutie ca toti cei indoctrinati de antene si cu memorie scurta sa retraiasca istoria pentru a intelege ce inseamna democratia si sa-i aud atunci recunoscind cit au fost de creduli si limitati in a intelege dedesupturile politice a clasei noastre politice originale mosita de tatucul ilici
  • +1 (1 vot)    
    CNA, de ce nu opriti postul A3? (Vineri, 2 martie 2012, 9:37)

    Felix [anonim]

    ...Narcisa, voi sunteti de vina! Se stie ca A3 este un post de atac, proprietatea unui securist, finantata probabil si din banii fostei securitati, a nomenclaturii. In permanenta vezi la ei, toata spuma vechiului regim, care cauta din rasputeri sa ajunga inapoi la putere. Sistemul agresiv a lui Badea, Gadea, Grecu, Tudor, Ciutacu etc, jignirile permanente ale participantilor la emisie, iredentismul, nesimtirea si santajul. doar cateva din felul de lucru a televiziunii lui Felix. De ce nu opriti acest post? De ce le accepatti functionarea in continuare? O amenda de catva mii de RON o platesc cu zambetul pe buze.
  • +1 (1 vot)    
    Dezinformati in continuare (Vineri, 2 martie 2012, 22:25)

    dezamagitul [utilizator]

    Cine face presiuni , lacheii informatorului voiculescu ,alde paunul gadea care crede ca daca a stat langa Paler s-a prins ceva de el sau ceilati care striga unul mai tare decat celalat mergand pe premisa ca cel care striga mai tare are dreptate?
    Inchideti-le TV -ul in nas.
  • +1 (1 vot)    
    sada (Sâmbătă, 3 martie 2012, 15:01)

    Alecu Alexandru [anonim]

    Indiferent de culoarea politica a celor de la cna,ei sunt pusi in acele functii pentru a-si face treaba .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version