Consumul de televiziune in Romania, prin prisma unui studiu Discovery: 17% din publicul comercial afirma ca postul este singurul motiv pentru care pastreaza abonamentul TV

de C. Ionescu     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 martie 2012, 13:05 Economie | Media & Publicitate


Centrul de comanda al Discovery - Londra
Foto: Hotnews
90% dintre participantii la un studiu realizat in Romania de Mercury Research pentru Discovery Channel afirma ca se uita zilnic la televizor, dar 17% sustin ca acest post este singurul motiv pentru care inca mai au TV sau abonament TV. Studiul a urmarit sa evalueze opiniile oamenilor despre influenta televiziunii asupra lor si felul cum privesc telespectatorii postul Discovery. Rezultatele stau la baza unei campanii de marketing pe care acest canal o va lansa luni, numita "Efectul Discovery", si care urmareste sa marcheze 15 ani de cand postul a aparut in Romania.
  • Dupa cum au spus, intr-o prezentare sustinuta la Londra, oficialii Discovery, campania urmareste sa relateze povestile unor romani a caror viata a fost influentata de acest post si sa-i incurajeze si pe altii sa isi expuna, pe Facebook si Twitter, experientele lor legate de Discovery. Campania va dura intre 12 martie si 15 aprilie, si va avea componente de publicitate stradala, presa tiparita, online, radio si promo-uri pe Discovery Channel. Agentiile implicate sunt Zenith Media si HMedia - strategie de media, Headvertising - creatie, Grayling - relatii publice.  
Studiul cantitativ realizat, in februarie 2012, de Mercury Research pentru Discovery s-a bazat pe un esantion de 646 de oameni, declarat ca fiind reprezentativ pentru populatia cu varste intre 18-49 de ani, rezidenta in mediul urban. Targetul general al studiului a fost format din barbati si femei (urban, 18-49) care se uita la televizor cel putin o data pe luna, iar targetul Discovery - barbati si femei (urban, 18-49) care se uita la Discovery Channel cel putin o data pe saptamana. Datele au fost colectate prin interviuri online, din panelul Mercury Research. Ce arata, intre altele, cercetarea:

Despre consumul de televiziune si impactul TV:
  • 90% dintre respondenti spun ca se uita zilnic la televizor
  • 90% spun ca televiziunea i-a ajutat sa fie la curent cu stirile; 85% spun ca televiziunea le-a dat acces la informatie
  • 74% spun ca televiziunea i-a ajutat sa se relaxeze
  • 65% spun ca au invatat multe lucruri noi de la televizor
  • 44% spun ca au invatat o limba straina uitandu-se la televizor
Opiniile respondentilor despre imaginea canalului ideal de televiziune

Intrebati "care dintre urmatoarele criterii sunt importante pentru dvs. atunci cand alegeti sa urmariti un canal TV?", respondentii au ales:
  • 79% - "care ofera multe informatii utile"
  • 75% - "care imi largeste aria de cunostinte"
  • 62% - "care ma relaxeaza"
  • 58% - "care sa ma face sa simt ca petrec timpul cu folos"
  • 57% - "captivant"
  • 40% - "amuzant"
Opiniile respondentilor despre "viitorul TV":
  • 78% cred ca toate canalele vor ajunge sa emita HD
  • 62% cred ca va creste calitatea programelor TV
  • 51% cred ca va exista posibilitatea sa-si aleaga emisiunea pe care vor sa o vizioneze indiferent de ora
  • 38% cred ca toate canalele vor emite 3D
  • 37% cred ca televiziunea clasica va fi inlocuita cu televiziunea online
Despre perceptia Discovery:
  • 62% dintre respondenti spun ca Discovery Channel a avut un efect pozitiv asupra vietii lor, prin cunostintele dobandite urmarindu-l
  • 17% dintre respondenti spun ca postul este singurul motiv pentru care inca mai au TV/abonament TV
  • 74% apreciaza ca Discovery Channel este diferit prin faptul ca ofera stiinta intr-un format accesibil, 62% - prin felul cum imbina informatia cu divertismentul
  • principalele scopuri pentru care respondentii urmaresc Discovery sunt: pentru cunostinte generale mai bogate; pentru a afla ceva nou; pentru a fi informat; pentru a se relaxa
  • Emisiunile preferate sunt cele de stiinta, urmate de cele de calatorii si de cele de supravietuire.
  • Prezentatorii preferati sunt Bear Grylls (Tehnici esentiale de supravietuire), Adam Savage si Jamie Hyneman (Vanatorii de mituri), Jeremy Clarkson (Top Gear), Mike Rowe (Meserii Murdare)
Una dintre machetele noii campanii Discovery
Foto: Discovery
Datele prezentate de oficialii Discovery mai arata ca 43% dintre respondenti spun ca urmaresc zilnic Discovery Channel si ca 90% dintre respondenti spun ca urmaresc acest post cel putin o data pe saptamana. Intebata in legatura cu valabilitatea acestor afirmatii, Ada Roseti, director de programe pe Europa de Sud-Est la Discovery Networks CEEMEA, a afirmat ca "o proportie comparabila de oameni se gaseste in reach-ul postului", chit ca, fiind vorba despre un canal aspirational, in astfel de studii "mai multi spun ca se uita decat se uita". Ea a precizat ca participantii la studiu au fost intrebati explicit in legatura cu Discovery Channel, dar "unii pot sa aiba impresia ca au vazut la Discovery ce au vazut la alte canale, chiar daca intrebarea a fost clar legata de Discovery".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6769 vizualizari

  • +16 (16 voturi)    
    sper sa citeasca (Sâmbătă, 10 martie 2012, 13:17)

    andimi [utilizator]

    sper ca cineva de la discovery va citi si va da mai departe, caci in ultimii ani oferta de programe s-a americanizat. Am vazut personal discovery in US, nu e de bine ce ne asteapta, mai toate programele pun accent pe gen reality show, cum sa te descurci in the wild, supravietuire, meserii murdare. Sa revina la documentarele stiintifice din anii 90, ce i-au consacrat, chestii facute profesionist, nu acest gen de acum, ce pune prea mult accent pe dramatizare. La History sa vina cu planuri, harti, nu actorie! Eu unul prefer celalalt History, de la Viasat, e mai bun.
    • +4 (4 voturi)    
      mda.. (Sâmbătă, 10 martie 2012, 16:00)

      alex nambani [anonim] i-a raspuns lui andimi

      dar n-a fost suficient doar motivul Discovery..am renuntat acum 4 ani la TV si sunt un om fericit!
    • +1 (3 voturi)    
      hmmm (Sâmbătă, 10 martie 2012, 16:03)

      Trabucodonosor [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Poate ca prin Discovery "channel" se intelege Discovery "channels", intreg ansamblul de canale oferite de catre reteaua Discovery:
      - Discovery Channel
      - Discovery Science
      - Discovery Civilization
      - Discovery Travel
      - Animal Planet
    • +2 (2 voturi)    
      intradevar (Sâmbătă, 10 martie 2012, 16:38)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui andimi

      Nici mie nu imi place noul format.
      A disparut complet istoria. Mancam pe paine documentarele despre al doilea razboi mondial...
    • +2 (2 voturi)    
      TV-ul istorie (Sâmbătă, 10 martie 2012, 21:03)

      fny.ro [anonim] i-a raspuns lui andimi

      Si eu am inceput sa nu ma mai uit decat la discovery-uri si la sport, de cateva luni bune, nu prea mai deschid deloc tv-ul, nici macar pentru discvorery...

      Totusi platesc abonamentul tv, pentru cursele de f1, motogp si, probabil, ceva discovery o data la cateva luni...

      Sunt bine mersi, informat din presa online, chiar nu duc lipsa tv-ului si programelor tv catusi de putin, dimpotriva ma simt chiar mai bine.
    • +1 (3 voturi)    
      meserii murdare (Sâmbătă, 10 martie 2012, 22:42)

      I [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      meserii murdare e foarte utila emisiunea! acolo romanii pot vedea cum se munceste EFICIENT. Noi am fost invatati sa muncim mult si la sfarsit sa ne miram ca banii sunt putini.
    • 0 (0 voturi)    
      Jos Dublatul (Luni, 12 martie 2012, 9:54)

      Dublajul [anonim] i-a raspuns lui andimi

      Total de acord cu comentariul de mai sus. Plus ca ...Discovery a inceput sa transmita cateva emisiuni dublate si nu subtitrate. Horror. Nu am putut urmari ... Daca vreun responsabil de marketing de la Discovery citeste pe aici ...trebuie sa afle ca romanii (statistic vorbind) vorbesc engleza mult mai bine decat bulgarii (unde filmele sunt dublate). Si sunt multe alte exemple. Subtitrarea este de metoda de invatare ... Nu ne-o rapiti. Toate bune.
  • +10 (10 voturi)    
    surprinzator totusi... (Sâmbătă, 10 martie 2012, 13:31)

    c# [anonim]

    Cand mi-am facut abonamentul acum un an am intrebat daca pot sa optez doar pentru discovery si alte cateva canale similare si sa mi se scoata din grila Taraf TV, OTV si alte cateva rahaturi.

    Raspunsul a fost socant: "nici nu aveti idee cat de multi vor aceste canale"

    si atunci intrebarea mea vine: de ce sa platesc ceva ce nu imi place???? pentru ca este monopol?
    • +7 (7 voturi)    
      Cine se uita la Discovery si de ce? (Sâmbătă, 10 martie 2012, 14:52)

      Observatorul [anonim] i-a raspuns lui c#

      Discovery este un canal care exprima foarte bine mediocritatea consumatorului de TV. Documentarele Discovery sunt fara substanta, facute prin repetitia a 3-4 idei de-a lungul a 30-45 de minute.

      Profilul consumatorului de Discovery este omul decent si mediu, care are slujba, merge zilnic la servici, a facut o facultate si isi doreste sa aiba la televizor lucruri ceva mai bune decat niste mizerii.

      Discovery este mai bun decat mizeriile gen Realitatea, Antena 3, OTV, dar este in sine un surogat daca il comparam cu TV5, de exemplu.

      TV5 este singurul post de calitate ce mizeaza pe documentare de un inalt profesionalism, ce promoveaza intelegerea lumii in care traim.
      • 0 (2 voturi)    
        hehehe (Sâmbătă, 10 martie 2012, 19:20)

        John [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

        Ooo, da, francezii e mai tari ca americanii, nu? LOL Cam infantil, nu crezi? De acord cu tine ca Discovery nu e buricul pamintului, dar sa compari cu TV5 e de-a dreptul hilar. Pai e cu totul alt format, iar documentarele de pe tv5 de obicei nici macar nu sint produse de tv5. Daca tot vrei sa spui ceva de bine de Franta, mai bine spui de canalul Arte, chiar daca e franco-german.
        • +1 (1 vot)    
          canal tv francez (Sâmbătă, 10 martie 2012, 23:30)

          ngabi_1999 [utilizator] i-a raspuns lui John

          sau Mezzo !! bestial
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Luni, 12 martie 2012, 11:01)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui John

          Ai vazut vreodata un documentar pe TV5? De fapt ai vazut vreodata un documentar, ma refer la un documentar facut ca la carte, nu la un show de entertainment cu iz de documentar.
          Documentarele de pe TV5 sunt cu mult peste cele de pe Discovery, iar faptul ca nu sunt facute de ei n-are nicio relevanta. Si cand te gandesti ca TV5 mai este in grila doar datorita legislatiei, altfel era scos de mult, asa cum s-a intamplat si cu Arte in urma cu ani de zile.
      • +2 (2 voturi)    
        DaVinci Learning (Marţi, 13 martie 2012, 11:16)

        zambara [utilizator] i-a raspuns lui Observatorul

        Urmariti canalul DaVinci Learning si dupa aceea va garantez ca nu veti mai considera Discovery un canal de stiinta ci doar unul de simplu divertisment.
        DaVinci Learning (este doar in grila UPC, nu si la RDS din pacate) este un canal extraordinar. Cu documentare despre istoria stiintei, biografii ale marilor oameni de stiinta, magazin cu noutati stiintifice, emisiuni de stiinta pentru copii (dimineata, dupa amiaza) si adulti (dupa amiaza si seara) da clasa la NG si Discovery. Documentarele sunt in limba franceza, germana, engleza, italiana,...koreana.
        Va invit sa-l descoperiti.
    • +1 (3 voturi)    
      Nici eu nu vreau antene, otv, realitati (Sâmbătă, 10 martie 2012, 15:59)

      dan [anonim] i-a raspuns lui c#

      Sa inteleg ca desi nu ma uit la ele de peste trei ani de zile, prostiile alea sunt platite din banii mei de abonat??!
    • 0 (4 voturi)    
      Exact, nota 10 (Sâmbătă, 10 martie 2012, 17:02)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui c#

      Platim o anumita suma de bani si primim un "pachet" de programe din care 80% nici nu ne intereseaza

      As da si cu 2 lei mai mult, doar sa pot alege ce programe vreau si ce nu

      Vreau EuroNews, dar nu vreau Taraf
      Vreau RAI 1 dar nu vreau Mynele
      Vreau SAT 1 dar nu vreau Duna

      Si acelasi lucru si pentru manelisti sau alte categorii sociale, fiecare sa primeasca 100% servicii, nu 20%, si restul numai canale doar ca zici ca ai 50 canale in abonament...ete pârț....
      • +1 (1 vot)    
        esti fara logica (Marţi, 13 martie 2012, 11:20)

        zambara [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

        Adica, tu vrei sa platesti mai mult ca sa primesti mai putin. Are logica ce spui? Te obliga cineva sa te uiti la ce nu-ti place? Te impiedica cineva sa platesti suplimentar pentru canalele care ti le doresti si nu le ai? Sigur, la cablu nu se poate dar ai optiunea satelit.
    • +1 (3 voturi)    
      nu (Sâmbătă, 10 martie 2012, 17:23)

      coldnews [utilizator] i-a raspuns lui c#

      Tehnic e dificil sa faci cate o grila de programe pentru fiecare utilizator. Daca ar face chestia asta, ai avea doar canalele care te intereseaza dar ar costa mai mult.
  • +8 (10 voturi)    
    Asa este (Sâmbătă, 10 martie 2012, 13:34)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Discovery, Travel&Living, Hishing&Hunting, Animal Planet, Discovery-World, Sci-Fi ---> pentru asta tin abonamentul

    Posturi precum A3, RTV, Realitatea, A1, OTV, DDD si ce or mai fi nici nu le am setate in televizor sa nu ma negativeze

    Posturile romanesti care le mai urmaresc, dar sporadic sunt TVR, TVR-Info, Prima, ProTV
    • +1 (3 voturi)    
      dar nu chiar asa... (Sâmbătă, 10 martie 2012, 17:26)

      coldnews [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      "Posturile romanesti >PE< care le mai urmaresti". Sa incercam sa nu vorbim ca domnul Tariceanu...
  • +4 (4 voturi)    
    mai mult (Sâmbătă, 10 martie 2012, 13:50)

    Relu [anonim]

    peste 50%.este singurul motiv pentru care multi prieteni mai deschid televizorul.am prieteni care au declarat ca stau mai bine cu nervi de cand nu se mai uita la televizunile de scandal si ca viata lor s-a schimbat in bine .stirile le asculta numai la radio.
    pe toata lumea enerveaza reclamele la film si renunta si la televiziunile cu filme.le rapeste din somn si distruge filmul.toti sunt pe hbo si gata.statisticile astea nu reflecta realitatea.nimeni nu cumpara nimic de pe urma reclamelor tv.
  • +7 (7 voturi)    
    NO tv (Sâmbătă, 10 martie 2012, 13:52)

    PS [anonim]

    Dar despre cei care nu se uita deloc la TV nu spune nimeni nimic? care nu au televizor de ani buni si nr-ul lor este mai mare decat arata statisticile, fiind chiar in crestere.
    Exisa lucruRi mai bune de facut: lectura unei carti, iesire in aer liber, vizitarea prietenilor sau de povestit cu sotia/sotul/prieten(a)...de invatat;)
    • -3 (5 voturi)    
      eroilor (Sâmbătă, 10 martie 2012, 19:27)

      John [anonim] i-a raspuns lui PS

      Bine, spun eu: bravo, mai, ce inteligenti sinteti! Sinteti fericiti acuma? Pe bune, ma plicitsesc teribil astia care trimbiteaza sus sus tare ca ei nu mai au TV, de ex aia de la mine de la serviciu. Maaaare brinza ati facut...
  • +9 (11 voturi)    
    E clar, nu mai e nici o speranta (Sâmbătă, 10 martie 2012, 14:26)

    anonim [anonim]

    "90% spun ca televiziunea i-a ajutat sa fie la curent cu stirile; 85% spun ca televiziunea le-a dat acces la informatie

    74% spun ca televiziunea i-a ajutat sa se relaxeze

    65% spun ca au invatat multe lucruri noi de la televizor"


    Daca nu erati siguri ca viata cotidiana in tara asta e un "Slalom printre cretini" (Parazitii), acum aveti si dovada, venita prin rezultatele acestui sondaj.

    Ganditi-va doar la astia 65% care au avut ceva de-nvatat....
    • +1 (1 vot)    
      Cred ca negativ... (Luni, 12 martie 2012, 14:30)

      abc [anonim] i-a raspuns lui anonim

      ... ai luat de la 2 indivizi care fac parte din 65% :))
  • +1 (1 vot)    
    Discovery rulz (Sâmbătă, 10 martie 2012, 14:57)

    Trojan.H [utilizator]

    Televizorul este pentru Discovery si sport.
  • +1 (1 vot)    
    cool (Sâmbătă, 10 martie 2012, 15:17)

    T. Em. [anonim]

    Aha, fain. Pai atunci sper sa apara si alte canale de acelasi gen prin Romania, de ex Smithsonian Channel, care imi lipseste teribil. Sau mai bine sa emita Dish Network sau DirecTV in Europa, ca sa am de unde alege, dar n-o sa vad eu asta, e politica jegoasa la mijloc.
  • +1 (1 vot)    
    hmm (Sâmbătă, 10 martie 2012, 15:27)

    hamsterul [anonim]

    La discovery science emisiuni vechiute rau."Gadget Show",prezinta in 2012 playere cu compact disk,emisiuni de prin 2002.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Luni, 12 martie 2012, 11:04)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui hamsterul

      Gadget show e o emisiune care in mod normal n-ar avea ce sa caute pe un canal care are cuvantul "science" in denumire.
  • +2 (2 voturi)    
    Si eu care credeam (Sâmbătă, 10 martie 2012, 16:41)

    Cristi [anonim]

    Ca televizorul e bun doar sa-l conectezi la calculator cand vrei sa vezi un film
  • +2 (2 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 10 martie 2012, 17:11)

    ion voicu [anonim]

    nu mai am tv de 12 ani. e perfect.
    stiri si discovery gasesc pe net.
    la reality showuri sa se uite "telespectatorii"!
    :)
  • +5 (9 voturi)    
    Discovery nu mai e ce a fost (Sâmbătă, 10 martie 2012, 17:17)

    Munch [utilizator]

    Documentarele interesante si stiintifice au fost inlocuite de reality-show-uri de doi bani. Care e diferenta intre "Nora pentru fiul meu" si "Goana dupa aur"?
    Da, Discovery Channel a avut un impact pozitiv in viata mea dar asta acum multi ani cand te puteai educa uitandu-te la acel post, cand aveai ce invata. Acum inveti sa supravietuiesti in salbaticie, de parca toti pasionatii de tehnica s-au transformat dintr-o data in cercetasi de weekend.
    • -2 (4 voturi)    
      what? (Sâmbătă, 10 martie 2012, 19:15)

      John [anonim] i-a raspuns lui Munch

      Daca "goana dupa aur" e un fel de "nora pentru fiul meu", iti recomand sa te uiti doar la ultimul, pentru ca mai mult se pare ca nu intelegi. :))
      • +3 (5 voturi)    
        Sunt in aceiasi categorie (Sâmbătă, 10 martie 2012, 19:44)

        Munch [utilizator] i-a raspuns lui John

        Tot un reality-show este, nu vad ce poti invata de la Goana dupa aur, decat sa nu te apuci sa cauti aur. Exact aceiasi cantitate de informatii este in ambele emisiuni. Asta daca ne raportam ca si criteriu de clasificare la dobandirea de cunostinte. Sunt de acord ca difera ca si scenariu, ca punere in scena, ca filmare si mai sunt inca un milion de diferente, DAR daca te uiti la ambele emisiuni tot prost ramai. Nu inveti nimic. Si din pacate de la Discovery Channel din ziua de astazi nu mai ai ce invata.
        • -4 (4 voturi)    
          nimic de invatat, romanii stiu totul (Sâmbătă, 10 martie 2012, 22:33)

          John [anonim] i-a raspuns lui Munch

          Cautat aur zici? Eu la Gold Rush Alaska am vazut altceva: niste oameni trecuti bine de tinerete care au ramas fara slujbe si in loc sa se duca sa tipe la guvern sa le dea, si-au pus toate resursele si sperantele intr-un proiect comun. Nu e vorba despre aur in principal, ci despre spirit intreprinzator, despre indrazneala, relatii interumane, echipa, si multe altele. Toate astea ii fac pe acei oameni sa fie frumosi. Consider ca ai ce invata de la ei. Dar vad ca ti-au scapat total toate astea de vreme ce compari cu aberatia aia de Nora, unde o multime de stu...pizi isi pun poalele in cap si atita tot. Unii se uita dar nu vad. De aceea iti recomandam sa ramii la ce intelegi si sa nu critici ce nu intelegi.
          • +2 (2 voturi)    
            Astea le inveti si de la o telenovela (Duminică, 11 martie 2012, 11:24)

            Munch [utilizator] i-a raspuns lui John

            "spirit intreprinzator, despre indrazneala, relatii interumane, echipa, si multe altele" - la asta se reduce stiinta si tehnica din ziua de astazi?
            Sincer eu prefer reviste ca Wired, Popular Science sau Discover, acuma cat mai sunt articole interesante, parca vad ca in curand se transforma in FHM sau Men's Health si astea, asa cum Discovery s-a transformat in Euforia TV.
        • -3 (3 voturi)    
          ? (Sâmbătă, 10 martie 2012, 22:48)

          I [utilizator] i-a raspuns lui Munch

          nu inveti nimic pentru ca nu sti sa te uiti. Vorba aia: multi privesc, putini inteleg. La goana dupa aur afli care este procesul tehnologic de extragere a aurului si mai inveti cate ceva si despre viata: fara munca, si daca lucrezi cu aur, nu ajungi nicaieri.
          • +1 (3 voturi)    
            Nu asta a fost scopul Discovery (Duminică, 11 martie 2012, 11:28)

            Munch [utilizator] i-a raspuns lui I

            Poate nu ai prin postul in anii 90', sau atunci erai prea tanar, dar inca mai gasesti pe internet documentarele Discovery din acei ani. Iti recomand sa le vezi si dupa aia sa faci o paralela intre ce este acum pe acest post.
            Iar ce este tehnica in Gold Rush se sistematizeaza intr-o prezentare de 5 minute, restul e reality-show. La Discovery nu te uitai ca sa inveti lucruri "despre viata", te uitai ca sa vezi ce inseamna tehnica si stiinta.
  • 0 (2 voturi)    
    Programele Discovery (Sâmbătă, 10 martie 2012, 17:19)

    Emper [anonim]

    Pentru noi ele,si alte documentare,reprezinta 80% din timpul petrecut la televizor(RCS).As dori si altele care sunt transmise de Astral.
  • +3 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 10 martie 2012, 17:37)

    [anonim]

  • +2 (2 voturi)    
    Playboy (Sâmbătă, 10 martie 2012, 18:41)

    pachanga [anonim]

    Playboy TV si Hustler TV rulz.
    Dupa aia urmeaza cele de stiinta, travel, pesti si broase testoase.
    Pentru cumoscatori.
  • 0 (2 voturi)    
    Ciobanesti fara nas (Sâmbătă, 10 martie 2012, 19:29)

    VirgilD [utilizator]

    Privitorii sunt ca niste oi care cred toate balivernele. Si daca le cred, vor mai multe. Si daca le vor - li se da, ca este de unde. Asa au aparut televiziunile gen Otv, Antenele, Trimitas, Acasa, Euforia, Kanal D si posturile de stiri la care patronii au implicatii politice si manipuleaza populatia cum vor (deci, ca pe oi).
    Cand oaia vede un scandalutz nou, se uita, il soarbe si nici nu concepe ca "moderatoarea" e o crizata care directioneaza discutia cum vrea. Nici faptul ca "analistii" invitati pot fi platiti sa duca discutia intr-o anumita directie.

    Din cele peste 60 de canale, nu am ce vedea nici la un sfert, de jumatate m-as putea lipsi cu totul. In afara de cate un film mai nou sau o emisiune de divertisment din an in paste (mai nou nici alea), la Antene, Kanal D, B1, National TV, posturi in maghiara... nu am ce vedea; posturile de muzica populara sunt mai mult cu manele - pica si astea; sportul nu ma pasioneaza. Peste noapte mi-au aparut 2 posturi pe aceeasi tema: F&V si P&H, adica amandoua de pescuit si vanatoare - care nu imi sunt utlile la nimic, ca imi iau carnea de la magazin, dar se pare ca exista atat de multi curiosi incat era nevoie de 2 posturi...
    Singurele posturi la care ma mai pot uita sunt Discovery (vreo 3-4 ma intereseaza), Viasat History, Nat. geo, TVR-urile (mai ales TVR2 care are si emisiuni bune si mai si preia de la DW TV), ProTV-urile, Prima si posturile de muzica. Si dupa cum a scris si "Observatorul" mai sus, TV5, desi uneori tonalitatea grava a naratorului aproape ca ma baga in depresie, unele reportaje fiind prezentate (dar nu si realizate) in acelasi stil emo, ca multe de pe la noi.
  • +2 (2 voturi)    
    Majoritatea crede orice (Sâmbătă, 10 martie 2012, 21:18)

    VirgilD [utilizator]

    Ma uit zilnic la televizor dar, la capitolul stiri consider ca era mai bine in comunism, cand nu se facea atat tam-tam pe toate intamplarile si nu se tragediza atat; se indoctrina politic putin si gata.
    Populatia de tip oaie are impresia ca daca unul si-a violat matusa, daca unu e corupt, daca altul sta in bar toata ziua, atunci toata populatia e la fel si nu mai avem scapare; totul e prezentat cu pesimism ca sa franga orice firmitura de speranta.
    La fel si cu politica: daca pe un post un politician este ridicat in slavi si altul huiduit, inseamna ca hapt asa si e. Oile care cred stirile astea nu baga de seama ca sunt atatia lupi deghizati in ciobani, incat latratul coibanestilor mioritici nici nu se mai aude.
    Daca CNA-ul ar avea competenta sa desfiinteze o televiziune de asta care doar dezinformeaza, am ramane doar cu o mana de canale si, probabil, majoritatea ar fi de... desene animate, caci nici macar Discovery nu prezinta 100% realitate.
  • 0 (0 voturi)    
    Vorba cantecului (Duminică, 11 martie 2012, 15:02)

    urecheatul de la Notre Dame [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=xat1GVnl8-k
    Sau, cum spunea Bruce Springsteen intr-o piesa, "50 channels and nothing on".
    • 0 (0 voturi)    
      Mai bine ! (Duminică, 11 martie 2012, 22:22)

      Andy Latimer [utilizator] i-a raspuns lui urecheatul de la Notre Dame

      "You and me ,baby, and nothing but...,so let's do it like they do on the Discovery Channel :))) http://www.youtube.com/watch?v=xat1GVnl8-k Bloodhound Gang rulz !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Vrem Discovery HD ! (Duminică, 11 martie 2012, 17:44)

    Andy Latimer [utilizator]

    La RCS-RDS, Digi-cablu !
  • 0 (0 voturi)    
    Televiziunea (Miercuri, 14 martie 2012, 13:28)

    ionita manea [anonim]

    Pentru multi :-Un mod de a pierde timpul.
    -Singurul mod de a mai afla ceva.
    -Un mod de a manipula populatia fara rusine.(in politica ,comert, finante in ori ce activitate)
    -Un mod de ati lua banii vrei nu vrei ,ai cablu platesti si chiar de nu ai antena mai platesti TV.
    -Programele sunt de multe ori copiate dupa alte televiziuni ori reluate ,constati ca te cred prost ne informat si pina la ei nu ai mai vazut asa ceva.
    -Toata mahalauoa cu tot ce-i mai rau este
    prezentat in mai toate canalele,parca asta ar caracteriza natia romaneasca.
    -De 22 de ani mintiti lumea cu televizorul,OARE IN ACESSTE TELEVIZIUNI NU AU MAI RAMAS SI PROFESIONISTI ??? oameni care se respecta si refuza nonvaloarea.
    -Asta nu-i cenzura ,asta este sita care separa faina de tarite.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by