Veniturile totale inregistrate in 2011 de ziarele din SUA s-ar ridica, potrivit unor calcule, la 34 de miliarde de dolari, mai putin decat a inregistrat Google - 37,9 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.

Sursa citata invoca un anunt al Asociatiei Ziarelor din America, potrivit caruia veniturile totale din publicitate ale ziarelor americane au scazut cu 7,3% anul trecut, comparativ cu 2010. Veniturile totale din publicitate au scazut, astfel, la 23,9 miliarde de dolari.

Daca Asociatia nu detine, inca, cifre noi privind veniturile obtinute de ziare din vanzari sau din alte activitati, The Guardian citeaza estimari ale Poynter Institute potrivit carora aceste venituri s-au ridicat la aproximativ 10 miliarde de dolari. Astfel, veniturile totale s-ar ridica la 34 de miliarde, in timp ce doar Google a inregistrat, anul trecut, venituri de 37,9 miliarde de dolari.