HyperActive extinde platforma "Fresh Comedy" printr-un spectacol interactiv de improvizatie, transmis lunar in direct pe Facebook. Agentia V+O Communication anunta un nou group acount director, in persoana Ioanei Spasiu, ex-Springer&Jacoby. Iar Saatchi&Saatchi a realizat o campanie pentru Enel.

  • HyperActive semneaza o noua campanie din seria "Fresh Comedy" pentru brandul Tic Tac, prin care, in fiecare saptamana, oamenii sunt incurajati pe Facebook sa posteze subiecte care, in urma unei selectii, devin punctul de pornire al unor scene pentru un spectacol de improvizatie. Intr-un club bucurestean este organizat, in fiecare joi, un astfel de spectacol, sustinut de trupa Improvisneyland. O data pe luna, spectacolul poate fi vazut in direct pe Facebook, unde sunt incarcate si filme cu momente din fiecare show saptamanal. Campania se va incheia in luna august.
  • Agentia de relatii publice V+O Communication anunta numirea Ioanei Spasiu in pozitia de group account director, ea urmand sa coordoneze o parte din conturile agentiei din sectoarele FMCG, real estate si telecom. Ioana Spasiu a lucrat anterior la Springer&Jacoby Romania, dupa ce, in prealabil, a lucrat pentru Millenium Bank si RBS (fosta ABN Amro Bank).
  • Saatchi&Saatchi a realizat o campanie pentru Enel, prin care aceasta companie "incurajeaza clientii sa protejeze mediul inconjurator" prin inlocuirea facturii traditionale pe hartie cu un nou serviciu de facturare online, prin platforma MyEnel, potrivit unui comunicat de presa. Campania este sustinuta prin canale online, outdoor, print si materiale distribuite la punctele de vanzare.