85% dintre directorii de marketing ai unor mari companii din lume, care au participat la un sondaj prezentat in cadrul Festival of Media, eveniment desfasurat la Montreux, sustin ca isi vor dubla cheltuielile de comunicare pe platforme mobile in urmatorii doi ani si doar unul din cinci cred ca agentiile de media se pricep la digital in masura in care se pricep la media traditionale. In Romania, agentia MEC anunta oficial numirea Ralucai Mateescu in functia de sefa a diviziei MEC Interaction, iar TVR anunta un parteneriat cu ZebraPay.

  • Un sondaj la care au participat cateva zeci de directori de marketing ai unor mari companii din lume, pe tema principalelor schimbari prin care trece industria de media si publicitate, a fost prezentat in cadrul Festival of Media Global, eveniment care a reunit zilele trecute la Montreux, Elvetia directori si presedinti ai unora dintre cele mai mai mari companii si retele de publicitate. Potrivit unei informari a organizatorilor, sondajul arata ca 85% dintre participanti sustin ca isi vor dubla cheltuielile de publicitate si comunicare pe platforme mobile in urmatorii doi ani, desi doar 20% cred ca agentiile de media se pricep la media digitale in masura in care se pricep la media traditionale. 70% dintre directorii de marketing participanti la sondaj cred, pe de alta parte, ca agentiile de media au in prezent idei de calitate mai buna decat in urma cu cinci ani. 80% din responsabilii de marketing de brand apreciaza ca brandurile devin furnizori de continut prin adaptarea la noile strategii de comunicare a brandurilor. 94% cred ca media tiparite au un viitor atat timp cat devin "companii de continut". Principalele amenintari in activitatea de marketing sunt considerate a fi lipsa de transparenta in unele activitati ale agentiilor de media (mentionata de 72% din respondenti) si lipsa unor solutii integrate (70%). Parerile sunt impartite 50%-50% in privinta amenintarii pe care Google ar reprezenta-o la adresa procesului de cumparare media si in privinta importantei costurilor in achizitia media.
  • TVR va distribui stiri de interes general catre utilizatorii terminalelor de self-service ZebraPay, prin intermediul unui crawl permanent pe monitoarele acestora, potrivit unui comunicat al Televiziunii publice. TVR a incheiat cu ZebraPay un parteneriat prin care va oferi un flux RSS personalizat, ce include stirile zilei, informatii despre vreme, curs valutar, alte subiecte de interes general. Potrivit comunicatului, ZebraPay detine in prezent 600 de terminale in mai multe orase mari din tara, dintre care circa o treime sunt in Bucuresti, intentionand sa-si extinda reteaua pana la 5.000 de puncte.
  • Agentia media MEC Romania a anuntat oficial numirea Ralucai Mateescu in functia de sefa a diviziei MEC Interaction, incepand cu 18 aprilie. Despre aceasta mutare HotNews.ro a scris aici. Inainte de a veni la MEC, in pozitia ocupata pana la inceputul anului de Marius Pahomi, Raluca Mateescu a lucrat doi ani la OMD Romania.