Agentia McCann Erickson a castigat trei premii la New York International Advertising Awards, eveniment desfasurat saptamana aceasta, pentru campania "Romanii sunt destepti", lansata in toamna anului trecut pentru brandul Rom. Agentia a luat un aur, un silver si un bronz la trei categorii diferite ale premiilor de publicitate.

  • Prin campania "Romanii sunt destepti", McCann a apelat la publicul online sa schimbe calificativele negative care se generau automat in Google la cautarea "romanii sunt...", in mai multe limbi de circulatie internationala, cu diverse calificative pozitive.

In cadrul editiei din 2012 a festivalului de la New York, agentia a primit un Gold Award Medal la categoria "Online" - sectiunea "Marketing Effectiveness: Use of Medium"; un Silver World Medal la categoria "Brand Development" - sectiunea "Public Relations/Brand Communications: Products&Services"; un Bronze World Medal la categoria "Confections/Snacks" - sectiunea "Interactive: Online Advertising - Products&Services".

  • Anul trecut, McCann Erickson a castigat tot trei premii in cadrul New York International Advertising Awards, cu campania "Rom American": Silver Award la sectiunea "Marketing Effectiveness: Consumer Products and Services", Bronze Award la sectiunea "Integrated Media: Product&Service" si Bronze Award la sectiunea "Public Relations/Brand Communications: Product and Services Consumer".

La editia din acest an a evenimentului, McCann Erickson si McCann PR / Romania au fost reprezentate in juriu la doua categorii - Public Relations / Brand Communications (Imola Zoltan, managing partner McCann PR) si Outdoor/Out-of-Home (Catalin Dobre, group creative director McCann Erickson).