Antenele - scoase oficial din grila RCS&RDS pe platforma de satelit Digi

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 24 mai 2012, 15:48 Economie | Media & Publicitate


CNA a admis, joi, cu unanimitate, solicitarea RCS&RDS de scoatere a Antenelor din grila pe platforma de satelit Digi, solicitare inaintata in urma cu o luna, cand RCS scosese posturile din reteaua DTH. Tot joi, compania RCS a fost sanctionata cu 30.000 de lei pentru faptul ca nu a scos din grila postul RTL Klub din Ungaria, care nu este de acord cu retransmisia sa de catre acest operator. CNA a amanat pana maine o decizie in privinta cazului Focus Sat-Antene.

Antena 1, Antena 3 si celelalte televiziuni Intact au iesit din grila RCS&RDS in reteaua DTH pe 20 aprilie. Atunci, RCS declara ca Antenele au cerut foarte mult - 7 milioane de euro pe an - pentru difuzarea posturilor sale pe platforma Digi, care are peste 1,1 milioane de abonati. De atunci, Antenele au insistat ca ar fi vorba de o masura abuziva. Vezi mai multe detalii despre acest caz.
  • CNA a lasat partilor o luna de zile pentru a ajunge, eventual, la o intelegere astfel incat Antenele sa ramana in grila Digi. Lucru care nu s-a intamplat, iar CNA nu a putut, joi, decat sa aprobe solicitarea RCS&RDS de modificare a avizului de retransmisie.
Tot joi, CNA a decis sa amane pana maine discutarea cazului Focus Sat-Antene. Focus Sat, platforma de satelit a UPC, anuntase pe 27 aprilie ca Antena TV group i-a retras dreptul de retransmisie a Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Lifestyle si GSP TV, desi operatorul sustinea ca actualul contract de distributie este inca in vigoare. CNA a dat si in acest caz partilor un ragaz de 30 de zile.
  • Astazi, Consiliul a decis sa amane discutarea cazului pana maine, in conditiile in care UPC a cerut in instanta recunoasterea valabilitatii actualului contract, asa incat Antenele sa ramana in grila Focus Sat, iar instanta a declarat, tot astazi, ca ramane in pronuntare, dupa cum a spus reprezentantul UPC la CNA.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11183 vizualizari

  • +74 (80 voturi)    
    bucurie (Joi, 24 mai 2012, 15:52)

    calin [anonim]

    iiiiiiiuuuuupppiiiiiii!!!!!!!! nu mai ma obossesc sa le scot eu.
    • -42 (52 voturi)    
      Tara lui Papura Voda (Joi, 24 mai 2012, 17:19)

      Kokolores [anonim] i-a raspuns lui calin

      RCS&RDS baga si scoate tv-posturi dupa cum vor muschii unora sau altora. Nu ca m-ar interesa vreo antena dar daca platesc un abonament acesta este pentru toate posturile anuntate anterior. Daca RCS&RDS introduce posturi noi cere bani pt ele, dar daca scoate din cele existente de ce nu sunt depagubiti consumatorii? Pentru ca in Romania cetateanul nu conteza prea mult. De era intr-o alta tara erau de mult dati in judecata de clienti. Urmeaza sa scoata HBO si sa mai bage un acasa de data asta din platina ca acasa gold a inlocuit ceva antene.
      • +30 (36 voturi)    
        ... (Joi, 24 mai 2012, 17:51)

        Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui Kokolores

        Nu-ti scade pentru ca le transmiteau pe gratis - daca urmeai problema ai fi aflat.

        RCS & RDS:
        "Antena Group a declarat libere la retransmisie toate posturile grupului, pentru intreg teritoriul Romaniei, fara conditionari tehnice sau financiare!"

        "Pentru cablu, distribuitorii au dreptul si obligatia de a transmite gratuit aceste posturi (si le transmit gratuit in acest moment), pentru satelit au dreptul, nu si obligatia sa le retransmita."
      • +43 (51 voturi)    
        ce IQ ai tu? (Joi, 24 mai 2012, 17:58)

        popas [anonim] i-a raspuns lui Kokolores

        Mai baieti, sunteti haiosi, sau sunteti postacii lui Hrebnenciuc, altfel nu imi pot imagina reaua vointa in actul de intelegere a faptelor:
        1. Antenele au cerut 7 RCS&RDS suma de 7 milioane euro/ an pentru retransmisia canalelor sale. Atentie: cererea asta a fost facuta de pe o zi pe alta, adica a doua zi, RCS&RDS trebuia sa semneze contractul;
        2. RCS&RDS a spus ca nu poate furniza aceasta suma, avand in vedere faptul ca:
        - Antenele au fost libere la retransmisie
        - va trebui acoperita de la 350.000 abonati, adica nu poate cere 20 euro/ an fiecarui abonat.
        3. Antenele au SOMAT firma RCS&RDS sa scoata programele din grila!!!!

        BAI, tu citesti?? Antenele AU SOMAT firma RCS&RDS sa SCOATA din grila aceste programe de 2 lei... Adica, incearca sa intelegi putin, ca si cainele meu intelege mai usor: "ANTENELE AU SOMAT RCS&RDS SA SCOATA PROGRAMELE LOR DIN GRILA!!!"
        • -5 (5 voturi)    
          minti cu nerusinare PDL-istule (Vineri, 25 mai 2012, 15:03)

          ava [anonim] i-a raspuns lui popas

          1.FALS!
          Intact a cerut o suma modica comparativ cu restul sumelor platite pentru televiziuni de apartament.
          Dar RCS&RDS controlata de apropiati ai PDL refuza sa comunice datele contractuale ...

          dupa o zi pe alta inseamna fix 6 luni

          2.aberatie comunista.
          3. zambesc ca imi dau seama cati propagandisti ai PDL sunt pe aici.

          Remarci personale:
          PDL a incercat si in trecut ca televiziunea libera si presa neaservita sa fie eliminata.
          Singura reduta era grupul Intact.

          Azi oamenii PCR(PDL) din CNA a votat ceva nedemocratic. E un act oficial al statului roman mascat intr-un conflict comercial prin care se incerca subjugarea libertatii presei.

          Draga gup intact multumesc lui Dumnezeu ca existati !
          • +4 (4 voturi)    
            ava (anonim) (Vineri, 25 mai 2012, 15:32)

            impartial [anonim] i-a raspuns lui ava

            Mai, om bun....
            Unde vezi tu impartialitate la cei din grupul Intact (asa zis "intact")...
            Cem mai mare balacareala TV (la egal cu OTV) o gasesti la Antene 1,2,3....
            Nici nu ma mai uit la aceste adevarate canale- canalizari TV.
            Cred cei de la Intact chiar confunda canalele TV cu canalizarile de scurgeri reziduale.
            Cele mai cretine emisiuni TV.
            Si, NU, NU SUNT PDL-ist!
            Sunt complet apolitic.
            Pana la urma si bunul-simt nu are legatura cu politica.
      • +6 (16 voturi)    
        ai ortografiat gresit (Joi, 24 mai 2012, 20:35)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Kokolores

        cocalares, nu kokolores.
      • +6 (8 voturi)    
        ? (Vineri, 25 mai 2012, 8:04)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Kokolores

        Iarta-ma ca te intreb: unde traiesti mai exact?
    • 0 (4 voturi)    
      @calin (Vineri, 25 mai 2012, 10:39)

      adib [anonim] i-a raspuns lui calin

      Ce te-a oprit sa le scoti in ultimii 8 ani ?
  • +68 (74 voturi)    
    Asa, si? (Joi, 24 mai 2012, 15:55)

    Soljenitin [utilizator]

    Foarte bine, sa se impuste Gadea, Felix, Vuvuzel si toti handicapatii de acolo.
    • +7 (45 voturi)    
      Perfect! (Joi, 24 mai 2012, 16:38)

      M.G. [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      O sa ma uit doar la Nasul TV, B1TV, TVR1 si Digi24, posturile cele mai obiective.
      • +36 (42 voturi)    
        mda (Joi, 24 mai 2012, 17:10)

        hollow [utilizator] i-a raspuns lui M.G.

        nu stiu daca esti ironic sau nu (probabil ca da) dar nu vad de ce Digi n-ar fi obiectiv. Si chiar si TVR.
      • 0 (0 voturi)    
        nasul TV si B1TV alaturi de celelalte (Vineri, 25 mai 2012, 17:35)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui M.G.

        ai si tu niste asocieri...eu habar n-am daca am si pe unde am asemenea posturi obscure...
  • +68 (76 voturi)    
    Tragedie (Joi, 24 mai 2012, 15:59)

    Mdeah [anonim]

    Iarasi vor iesi pensionarii si asistatii sociali sa protesteze la Universitate! Le-au furat astia dreptul la dezinformare!
    • +3 (3 voturi)    
      Excelent spus. (Vineri, 25 mai 2012, 17:41)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Mdeah

      " Le-au furat astia dreptul la dezinformare! "

      Pacat ca multi vad si putini pricep ce se intimpla de fapt la Antene.

      Am convingerea ca viitoarele alegeri vor confirma ce am scris.

      Vad ca destui nu au reusit sa priceapa ca era vorba DOAR de transmisia prin satelit si de niste BANI pe care abonatii televiziunii prin satelit ar fi trebuit sa-i scoata din buzunar pentru a urmari emisiunile trustului lui Voiculescu .
  • +47 (53 voturi)    
    bun asa (Joi, 24 mai 2012, 15:59)

    ax__ [anonim]

    mai putina otrava de varan in populatie ...
  • +49 (55 voturi)    
    antenele si RCSu (Joi, 24 mai 2012, 16:00)

    hotu striga hotii [anonim]

    chiar ma bucur ca CNA le-a dat peste bot antenelor. Dupa tot scandalul cum ca RDS "a scos cu rea credinta" din grila de programe canalele grupului intact s-a aflat adevarul si anume ca antenele s-au lacomit ! Anumite posturi TV sunt de o calitate foarte slaba dar se cred buricul pamantului. Va mai amintiti faimoasele comentarii lasate "de clienti?" "Eu doar la Antena 1 ma uit, de asta mi-am facut abonament ":D
  • +42 (46 voturi)    
    AFACERILE VARANULUI (Joi, 24 mai 2012, 16:02)

    alex1234 [anonim]

    n-am mai vazut unu' ca varanu' care isi vanda marfa astfel:

    il injura pe altu' ca de ce nu-i cumpara marfa lui cu "7 milioane de euro"?
    (marfa proasta in care nu exista un film mai de doamne ajuta facut dupa anu' 2000 si care trasnmite un singur meci si-ala cu 2 benzi mari negre in el....in rest doar stiri si palavre chestii care in toata lumea asta se transmit "free")

    chestia asta: numa' uninominalul o intrece:

    uninominalul la care poti fi votata de 5% si sa ai ajungi sa ai 100% in parlament

    tot gandirea varanului e si aici....
  • +25 (37 voturi)    
    Gadea (Joi, 24 mai 2012, 16:04)

    Mic [anonim]

    Calm, ca maine se schimba tot CNA-ul si posturile vor fi bagate cu forta in grile! E vreo companie mare de cablu care nu aiba datorii la stat sau nereguli prin hartogarie? Cand vor veni portareii la usa, o sa bage pronto posturile si pe satelit si vor da si 1-2 milioane aconto pentru campania electorala, "sa fie bine" si sa fie toata lumea multumita...

    Roata morii se-nvarteste, tac, pac, mac...
  • +29 (35 voturi)    
    minunat (Joi, 24 mai 2012, 16:11)

    pilu [anonim]

    daca ma lasa sa mai scot eu cateva posturi de genul asta, ma mut pe RCS
  • +28 (32 voturi)    
    Buna decizie (Joi, 24 mai 2012, 16:14)

    Eu [anonim]

    F bine! Sa isi faca antenele firma lor de cablu. Si sa difuzeze pe cine vrea muschiul lor.
    • -5 (11 voturi)    
      bun asa (Joi, 24 mai 2012, 18:17)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Si-asa program TV propriu au scos (Intact TV, apare vineri cu ziarele lor, nu-l ratati maine!!)
    • +21 (25 voturi)    
      Felixiada (Joi, 24 mai 2012, 18:21)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Eu

      Pe cablu, inca sunt Haznalele... Deh, daca e musai, cu placere!
      Problema lui Felix este platforma de pe satelit, unde Varanul a furat-o urat - asa cum ii si place lui.
  • -16 (26 voturi)    
    si amenzile astea (Joi, 24 mai 2012, 16:30)

    manon [utilizator]

    le regasim in majorarea cu cativa lei in fiecare luna a facturilor noastre fara o anuntare prealabila sau motivare reala, deci abuziva....
  • -29 (37 voturi)    
    foarte bine (Joi, 24 mai 2012, 16:31)

    eu [anonim]

    eu zic ca ar fi bine sa ramanem doar cu tarafTV si etnoTV in grila sa fie multumiti astia de mai sus :))
    • +42 (46 voturi)    
      :)) (Joi, 24 mai 2012, 16:38)

      abur [anonim] i-a raspuns lui eu

      Stai linistit, mai sunt Discovery, National Geographic, BBC, HBO si eventual Pro TV. Sau preferi televiziunea cu "specialisti in stiri" de felul: Funeriu n-a absolvit bacul, JPEG de calitate proasta si manarit in Paint? Televiziunea de spalat creiere condusa de un DOVEDIT turnator!
  • +33 (37 voturi)    
    Felix motanul (Joi, 24 mai 2012, 16:43)

    sandu [anonim]

    Sper ca am scapat pt.totdeauna de cocinile lui Felix motanul turnatorul.
  • -37 (43 voturi)    
    de departe cel mai bun post (Joi, 24 mai 2012, 16:55)

    phoenix5 [anonim]

    Antena 3 l-a avut invitat aseara pe Jose Careras in comparatie cu B1 care care il avea la aceiasi ora pe nostradamusul politicii romanesti ..Lazaroiu...la Realitatea era daca imi aduc aminte unu Popovici de la PDL (ala cu masina coborind furibund pe contrasens cu farurile aprinse pe un drum national in Timis). Ca valoare emisiunile lui Gadea sint net superioare celor produse de Turcescu sau cele de pe Realitatea..acum citeva zile lotul national de gimnastica feminina au aparut live tot in emisiunea de acolo...Celor ce varsa venin aici le pot comunica ca tot Antena 3 este beneficiara de cel mai bun rating si se poate prinde de toti romanii inclusiv cei din diaspora foarte usor pe internet... Ce faceti domnilor PDL-isti ? inchideti si internetul ?
    • +23 (29 voturi)    
      bravo (Joi, 24 mai 2012, 17:12)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui phoenix5

      e minunat ca ai bagat-o p-aia cu ”emisiunile lui Gadea sint net superioare celor produse de Turcescu” ca eram gata sa te credem pana atunci.
    • +20 (24 voturi)    
      vezi sa nu ... varanila motanila (Joi, 24 mai 2012, 17:12)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui phoenix5

      Pai mai pasare-varan, cum puii mei dai tu cantareti la Ginditorul din Hantenia, in ziua in care pe Nastase la servit sclavul ala din contructii ? Daca era ceva in legatura cu base, toata floarea ce vestita de analasti politici era la el.
      Auzi tu cel mai bun post ... la botansti ... din afara gradinii.
      Bine ca le-au scos. Nu au pierdut nimic.
    • +23 (29 voturi)    
      Tu nu mai ai scapare. (Joi, 24 mai 2012, 17:15)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui phoenix5

      Ce au transmis antena3, ceilalti caTVR,B1tv,realitatea,prima,protv au transmis inaintea lor.Se vede ca stai cu ochii beliti numai in antene si esti irecuperabil.trageti o sarma direct de la antene.
    • +27 (33 voturi)    
      esti retard.... (Joi, 24 mai 2012, 17:16)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui phoenix5

      Ma exprim foarte rar astfel...dar tu amice esti retard.
      Sau de fapt esti Ciutacu sau Gadea sau Badea care au venit sa puna un comentariu pe aici..
      Baaa retarzilor, acum ca ati preluat puterea problemele sociale alea emotionante cu pensionarii si altii unde sunt ??
      Acum e loc de Careras, de gimnastica de show dupa ce ani de zile a fost numai cu "dictatorul" ?
    • +14 (20 voturi)    
      ... (Joi, 24 mai 2012, 17:20)

      alip [utilizator] i-a raspuns lui phoenix5

      Ai mania persecutiei, domnule bugetar.
      • -9 (13 voturi)    
        hmmm (Vineri, 25 mai 2012, 8:08)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui alip

        ai cojocul inca negaurit, tovule pedelist, dar nu scapi, esti prea obraznic.
    • +16 (22 voturi)    
      E "salutara" interventia ta! (Joi, 24 mai 2012, 17:21)

      CCC [anonim] i-a raspuns lui phoenix5

      Ca altfel eram in eroare :)))))))))))))).
  • +26 (30 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 24 mai 2012, 17:24)

    Erasm [anonim]

    • +8 (10 voturi)    
      nu e prea tarziu (Vineri, 25 mai 2012, 7:42)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      Niciodata nu poate fi prea tarziu pentru intoarcerea la realitate. Cat despre valul pe care e acum USL eu sper ca pana la toamna sa-i acopere complet. De acum oricine isi poate da seama e calitatea guvernarii USL, privind faptele.
      Probabil Basescu putea sa-i lase sa-si rupa gatul mai repede, dar era periculos pentru ca Romania era intr-o situatie cu adevarat dificila si numai un guvern iresponsabil ne mai lipsea.
  • +12 (18 voturi)    
    nu-i bai (Joi, 24 mai 2012, 17:29)

    tnr [anonim]

    Daca-s destepti le inlocuiesc cu OTV si nu se prinde nimeni.
  • +20 (26 voturi)    
    anti-base (Joi, 24 mai 2012, 17:46)

    gica_contra [anonim]

    Desi nu asta e scopul e posibil sa tind spre cele mai multe minusuri ever. Postacii de serviciu, atat cei portocalii cat si cei "portocalii" (USL) sper sa-si faca datoria.
    Cei care plang dupa antene n-au decat sa plateasca suma ceruta de felix.
    Cei care scriu ca le-au scos din grila, cum naibii se face ca voi stiti cine evolueaza la aparate si ce emisiuni sunt acolo?!
    Iar domnilor ce iubiti antenele, cum puteti sa va uitati la emisiuni in care invitatii de la PDL nu sunt lasati sa vorbeasca, ba chiar se urla la ei de catre moderatori.
    Si doar ca o parere personala. Antena3 si Realitatea l-au facut pe Base presedinte a doua oara, prin incercarea patetica de linsaj mediatic. Personal cred in ce-am vazut atunci, dar domnilor, acele maimute sunt departe de a fi numiti jurnalisti.

    PS:
    Si da, am fost anti-base (pentru ca nu cred in "one man show"), desi sunt plecat de multa vreme din Ro, ba mai mult l-am si votat. Si in continuare sunt anti-base, dar acum ma uit cu groaza ca n-am pe cine sa pun stampila.
  • -16 (20 voturi)    
    KGB propaganda (Joi, 24 mai 2012, 18:09)

    Montesquieu [utilizator]

    Uraaaaa!!! Cu avant securistic raportam kgb-istului de frunte basescu ca libertatea presei din Romania e de domeniul trecutului.
    Nimeni nu-l va mai intreba pe maretul carmaci de dosarul ALRO (uzina de aluminiu facuta cadou kgb-istilor rusi), de flota facuta praf, de autostrazile doar pe hartie (dar cu banii dati), de telegondole, terenuri de fotbal in panta etc.

    Ministerul portocaliu al propagandei a reusit inlaturarea dusmanului de clasa din audiovizual. Pasul urmator e inlocuirea acestuia cu oficioase gen laB1, nasul, tvr, realitatea lu' elan etc.
    A, stai, p-asta au facut-o deja ;)

    Revenind la un ton serios, comentariile postacilor de pe-aici aduc cu "maretele" idei ale lui Goebels sau Beria.

    Pana la urma tot o sa se termine sutele de miloane de euro sifonati de de-alde udrea, berceanu, ritzi, boc, apostu etc si care-au fost "investiti" intr-o dezgustatoare masina de propaganda.

    Cam in cateva luni scapam de voi oare? ;)
    • +10 (12 voturi)    
      Ai greșit adresa... cu KGB-ul lucrează PSD-ul... (Vineri, 25 mai 2012, 0:03)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Dacă ziceai Mossad, CIA, MI5 mai-mai că te-aș fi crezut...
  • +14 (20 voturi)    
    aritmerica (Joi, 24 mai 2012, 19:49)

    cred [utilizator]

    Priviti cu atentie voturile de la comentariile voastre.Diferenta dintre +si- este intotdeauna 2.Astia cu - nu sant decat doi la servici si saracii voteaza la greu de sus pana jos cum se ia cineva de USL.
  • +8 (10 voturi)    
    hehe (Vineri, 25 mai 2012, 1:19)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    daca scot si otv si maneletv ma abonez!
  • +10 (12 voturi)    
    Uraa (Vineri, 25 mai 2012, 7:57)

    Triaz [anonim]

    MA lipsesc cu usurinta de posturile "motanului"....
  • +8 (10 voturi)    
    Mă mut pe DIGI (Vineri, 25 mai 2012, 8:51)

    dt [anonim]

    Alo Domnu' unde semnez contractul. Sau mai bine spus UPC nu iei și tu exemplul colegilor, te implor fă la fel
  • +4 (4 voturi)    
    Cand se vor scoate de pe cablu? (Vineri, 25 mai 2012, 9:57)

    neagoe [utilizator]

    Cand se vor scoate antenele de pe cablu TV? Cu limbajul de ghetou le consider un adevarat pericol pentru copii, iar in DVB-ul meu nu am posibilitatea sa dau "skip" la niciun program (rusine UPC).

    Please HELP!
  • +4 (4 voturi)    
    Pai cum altfel? (Vineri, 25 mai 2012, 10:16)

    Emil [anonim]

    Au cerut 7 milioane pentru ca si de data asta isi cred propriile minciuni, daca Gadea, Ciutacu, Badea, raporteaza cele mai tari posturi, Varanul crede se bucura si cere
    Milioanele simplu.
  • +5 (5 voturi)    
    Uraaaaaaaaaaaa !!! (Vineri, 25 mai 2012, 11:07)

    Frankie [utilizator]

    Una dintre cele mai bune vesti din media pe care le-am auzit vreodata.
  • +4 (4 voturi)    
    pai ..din ce sa plateasca analistii&traducatorii (Vineri, 25 mai 2012, 12:42)

    heya [anonim]

    mai oameni buni...
    e batalie mare... e nevoie de multi bani.................
    sunt de platit: "analistii" politici si "traducatorii" din romana in romana

    ca noi suntem dobitoci....
  • +1 (1 vot)    
    just a good start (Vineri, 25 mai 2012, 13:35)

    mary [anonim]

    Eh, incepe bine! Nimeni nu poate impune un pret doar pentru ca este acolo pe piata. Cum sunt nenumarati difuzori - antenele pot incerca si in alta parte, la aceleasi preturi, daca nu...
  • 0 (0 voturi)    
    sine ira et studio (Vineri, 25 mai 2012, 16:30)

    zweistein [anonim]

    ca sa il parafrazez pe Voltaire:
    "Nu sunt de acord cu ce spui, dar iti voi apara pana la moarte dreptul de a o spune!"
    Calitatea "indoielnica" a emisiunilor de pe Antene si scoaterea lor din grila sunt doua lucruri care nu au nici o legatura unul cu altul.

    Daca asa cum pretind antenistii pretul cerut de Intact era unul in linie cu piata atunci vorbim de cenzura si avem o problema.

    Daca dreptatea este la RCS-RDS, iar pretul era aberant, atunci este o decizie comerciala si gata, end of story.

    Nu vad de unde atata inversunare de ambele parti.

    Peace!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by